Reply on: 810zssk #114371:
Oka, ja tu ani som nehodil konkrétne počty. Ale ak chceš kľudne aká je moja predstava. Ráno dva, až tri spoje tak aby došli na ŽST Petržalka o 5:30,6:30 a 7:15. Potom ďaľší spoj z Rajky by mohol ísť o 14, 17 a 20 až. Naspäť by to boli s odchodom o 5:45, 6:45 a poobede o 15:30, 17:30 a 20:30. Cez víkendy by stačilo spraviť spoje o 7:00, 13:30 a 20:00, čiže interval 6,5h. Neber ma ale za slovo, že som na slovo zvaný odborník na vyťaženosť tých spojov. Spoje som navrhol, cca tak aby boli 2 až 3 tri ráno a rovnaký počet poobede. Cez víkendy som sa to snažil rozložiť.
Boris
Ja som zasa zažil najkurióznejšiu situáciu na L65 smerom z Vajnor do vozovne. Vodič pri Zlatých Pieskoch nezaregistroval zmenu trasy a išiel rovno. Nato mu cestujúci povedali nech ide po starej trase (Vajnorskej). On sa ospravedlňoval a na križovatke Vajnorská / Rožňavská zabočil doprava, do protismeru a chcel sa napojiť na starú trasu (Starú vajnorskú). Na konci protismerky stáli policajti, ktorých som tam videl vtedy prvý krát. Všetci so záujmom očakávali, čo nastane. Autobus sa napojil na starú trasu a policajti ostali na mieste, cestujúci sa dobre bavili.