Dokumentáciu vytyčovacích a porealizačných meraní by mal mať k dispozícii investor, ak tam nejaké geodetické práce prebehli. No tá sa dá upraviť tak, aby všetko sedelo.
Zaujímavejšie by bolo zohnať projekt a overiť, či bola električková trať realizovaná podľa neho. Možno sú v projekte naozaj krivé koľajnice, kvôli stromom, alebo vzdialenosti od komunikácie, alebo sú koľajnice projektované rovno + oblúk a niekto to pri realizácii domrvil.
Myslím, že ak niekto získa projektovú dokumentáciu, vie to jednoducho porovnať s realitou na mieste, ak nebol aj ten projekt dodatočne prerobený na základe skutočnosti, lebo aj to sa stáva.
Čo sa týka pocitu keď vojdem no klbáku a karaťsu plynovej Karosy tak jednoznačne vedie klbák. Tento piatok však som videl ako sa plybový klbák doplazil na 96 do zastávky Romanova a trvalo dlhú chvíľu kým sa ho podarilo dať dokopy. Šofér len bezmocne rozhadzoval rukami.
e #114243 "neviem, mne sa dokonca BA klbaky (konkretne CNG karosy) zdaju luxusnejsie ako kratke CNG karosy..."
- sranda postreh, ale musim sa pripojit ? ja som najradsej ked mi pride dlha plynosa.
Určite je medzi šoférmi niekto kto vie dobre po anglicky a nemecky, tak nech to dakto zoberie pod palec alebo keď sa to tak rozmáha nech to spraví niekto profesionálne aj na grafickej úrovni a nech sú tie inštrukcie vylepené aj na zastávkach MHD.
stevo