Tu je príklad, ako o výpadkoch na tratiach a náhradnej doprave informujú rakúske ÖBB: http://tinyurl.com/35a5nb a sú tam aj informácie z okolitých krajín.
Všetky mestá v SR tam určite nikdy nahraté neboli. Boli tam (aj sú) ako ciele iba všetky väčšie obce v BSK. A kedysi tam bola (ako ciele) aj väčšina prihraničných obcí Rakúska, Schwechat a tušim aj Wien, ale všetky rakúske ciele zrušili prá rokov dozadu (lebo to vodiči zneužívali na dojazdoch), a po spustní 901 ich opäť nahodili do systému.
Re #114204 bwd: Prevencia pred vyhrážkami? ? ? Viete, keby ste iba povedali fakty, vo formáte: kedy to bolo, aka MU to bola na železnici a aka NAD bola v akom rozsahu a akom čase, žiadne vyhrážky Vám za to nikto nenapíše. Ale keďže vy by ste automaticky museli dodať, ako to naše železnice spackali a za to na OeBB to bolo vždy ideálne a dokonalé, tak za to pochvalné reakcie nečakajte..
Fííííha ? Viete niekto, tie autobusy bratislavskej MHD jazdili z Bratislavy cez Senec a všetky obce po trase železnice až do Galanty?
Zastávky mali na všetkých železničných staniciach alebo nebodaj stáli ešte aj niekde inde? To boli takto hradené všetky osobné vlaky?
Zaujímavé, že DPB mal z čoho takto operatívne požičať svoje autobusy (predpokladám, že aj so svojimi vodičmi).
PS: Ja som ešte autobusovú NAD za vlaky nikdy nikde nezažil, tak preto takéto otázky. ? Máte s nejakou NAD za vlaky nejaké zaujímavé postrehy a skúsenosti?
Ike
som sa cudoval co jazdia po starej Seneckej ceste nase plynaky a ono to bola ND k osobnym vlakom...
to ma DPB take rezervy ze moze poskytnut ND inej firme? ?
http://www.vlaky.net/upload/images/reports/002771/normal_263_009_Bernolakovo_24102008-7.JPG
inak na BUSE sa neda nahodit lubovolny napis priamo z kabiny?