Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #114053:
s tretim clankom je to problem, uz od toho upustil aj cesi. resp K2 s tym ma problem.

vieden ma rozne dlzky, ale ta kratsia ma vacsiu kapacitu ako teoreticky K3S 😉

o linkovani je skoda rec, v BA Je to ako u debilov...

ad dane, neviem uz presne kao to je, ale neboj, viacero ludi by bolo takto chytrych.. je to kusok komplikovanejsie.. ver tomu, keby sa to dalo, tak to koooopuuu firiem vyuziva.. slovaci su s odrbavanim systemu experti 🙂
Reply on: aquila #114048:
Linka s 12minutovym intervalom nebude nikdy taka plna ako linka so 4 minutovym. Ale to tu vela ludi este nechape.
V kazdom pripade by som nakup K2Siek nevidel az tak zle. Teda ak sa budu od buduceho roka dodavat tie varia trojclankove.
Ved ja ta Vieden ? kupovala Ulfy roznych dlzok.
V kazdom pripade ak cas ukaze, ze by boli vhodnejsie K3S, na tieto nove K2Sky sa v klude pri najblizsej VP moze dodat treti stredny clanok. Nevidel by som vtom az taky velky problem.
Reply on: aquila #114050:
Preco v ramci zasad volneho trhu a platenia dani v state kde bol tovar zakupeny... Aky zakon ti moze zakazat kupovat tovar v jednotnom colnom priestore. Hlavne ak DPB posobi aj na uzemi Rakuska. Potreboval by som zakon, kotry by to zakazoval. Nevies aspon nazov. Lebo mna ich napada milion a nechce sa mi tolko googlit.
Reply on: bwd #114020:
A toto je pekny priklad. Ty nemas nic podlozene, ty si si nenapisal a nevyziadal certifikaty a sulad s STN. Proste vyhlasis, ze drziak je nebezpecny a v parafraze: "nie je v sulade s normou" a hotovo. Od cloveka, ktory zrejme nema 18 by som cakal viac rozvahy. No mozno si akurat v puberte cislo dva. Ta by to ospravedlnovala.

Re #114022 S499.1023: Je jasne, ze ked sa nato zavesi 110kg clovek, dvihne nohy, tak skor ci neskor to prdne. Avsak nemyslim si, ze pri normalnom drzani ti to moze sposobit nejaku ujmu.

Re #114032 Ike: A to od kedy. Tuto novelu si nepamatam, ale ked som ja robil vodicak, (nie je to tak davno), tak platila prednosť šaliny.
Reply on: Ámos #114013:
teoreticky hej, prakticky by boli stihani za danove uniky 🙂
Reply on: M3go #114027:
to s tou tramvajou malo byt tebe 🙂 a nie slaviovi, ale aj ten slaviou post je zaujimavy
Reply on: slavius #114028:
len to na magioriate nikdy nepochopia .. absolutne nechapem naco beru K2S .. a najma naco ma BA tolko liniek .. jazdia aj samotne T3 ... a ze vraj treba metro ? a naco, ked ani blbe elektricky nejsu vyuzite poriadne ..

mali sa brat "K3S" a nie tento marazmus, co bol nastaveny na postavenie nosneho systemu ..
Reply on: bwd #114018:
Nie je problem, ze davas priklady z reichu. Problem je, aku retoriku pouzivas a rakuske priklady povazujes za tie najspravnejsie. O to sa tu snazili uz aj iny, ktory sa najspravnejsi priklad davali Prahu. Vtedy som ja hovoril, ze DPB sa ma co ucit. Ale ak sa bude chciet ucit, tak by to nemal robit v Prahe ale vo Viedni. Lebo ta doprava tam funguje a je to blizsie. Avsak aj na viedenskej doprave by bolo toho mnoho na zlepsenie.

Nie si jediny, kto zije vo Viedni. Sam mam rodinu vo Viedni a zije/dohadza za pracou viacero znamich a od nich poucijem, ze nie vsetko rakuske je dobre.Najviac sa snad hovori o slame trciacej z topanok, nevzdelanosti a fasizme.
Ved tie nacisticke krize na hrudiach niektorych ludi a prilby cestnej straze pri katafalku J. Heidera hovoria sami za seba.

Ty mas len jeden problem. Germansku krv v zilach nemas a to ta serie. Rakusak ta nikdy neprijme za domaceho a tak si to vo svojej malosti (typickej slovenskej malosti) snazis dokazat tu medzi svojimi, ze ty uz ku nam nepatris, ty uz si Rakusan. Tak to robia aj Cigani, ked sa im podari dostat z osad na vychodnom Slovensku. Zabudol vôl, že teľaťom bol!
http://www.kurier.at/nachrichten/wien/213573.php

kolizie s elektrickami sa nevyhnu ani viedni 😉
Reply on: M3go #114027:
Niekto objavil Ameriku...
Reply on: irizar #113960:
"to som fakt jediný, komu pripadá ako totálna zvrhlosť sankcionovať ľudí za použitie verejnej dopravy " - nie si!
Reply on: AAA #114004:
ja si myslim ze MHD treba zvyhodnovat, nie znevyhodnovat... ked diferencujes listkuy, klesnu ti cestujuci a dosiahnes opacny efekt a rozduchas vasne... ved ti cezpolni si za listky platia... to ze mesto a DPB nevie hospodarit s peniazmi nie je ich vina
Reply on: AAA #114004:
Keď som bol v BA naposledy, nevšimol som si, že by sa mi niekto skladal na lístky, platil som presne tú istú cenu ako Bratislavčan. Alebo si myslíš, že keď sa zavedú rozličné ceny, znížia tebe cestovné? Alebo dane? A mimochodom, dane neplatia len Bratislavčania, ale aj tie isté firmy, ktoré cezpoľných zamestnávajú a na mieste takého Volkswagenu alebo Dellu by som sa ako významný daňový poplatník setsakramentsky ohradil, keby si mesto z čistého populizmu zmyslelo mojich zamestnancov zdierať - zvlášť keby mi kvôli tomu začali odchádzať. Lebo presne o tom bol ten Záhradníkov návrh spred roka, aby cezpoľní platili dvojnásobok -nemalo to nič spoločné so spravodlivosťou alebo dobrom pre DPB, bolo to len obyčajné vytĺkanie politického kapitálu zamerané na xenofóbnych blbečkov s dunčoidnou mentalitou. V praxi by to akurát skončilo príjazdovými cestami do mesta prepchatými autami, Slovak Lines aj ŽSR by mohli zrušiť polovicu prímestských spojov a DPB by tržby skokovo poklesli, pretože každý jeden cezpoľný by chodil autom - dokonca aj VŠ študenti by si za prachy z Work and Travel kúpili hrdzavé Felície. O tej medzinárodnej blamáži, keď by turisti, ktorých sa BA tak zúfalo snaží prilákať boli ošklbávaní hneď v autobuse z letiska ani nehovorím...
Reply on: Ike #114032:
Ak je dráha na samostatnom telese, teda na prevádzku sa nevzťahuje zákon 315/1996, prednosť podľa mňa nemá, keďže je to povinnosť vodiča vyplývajúca zo zákona 315, no dopravný poriadok dráh, ak si dobre spomínam takúto povinnosť neurčuje. A pochybujem, že D 1 špeciálne rieši priechod cez trate.
Reply on: irizar #114037:

Prve riesenie: Nesuhlasim. Kazdy kraj by si dotoval svojich obcanov.. ak by povedzme Presov mal dat BA 100 000 (priklad) a BA Presovu napriklad 50 000, tak by len Presov poslal BA 50 000 cim by sa to vyrovnalo.. vysledok? Kazdy si plati vlastne..

Druhe riesenie: Obcania by si mohli zvolit ci si vyberu niekoho kto bude presadzovat nech si to platia sami, alebo niekoho kto bude presadzovat aby to za nich platil kraj. Od toho bude zavisiet volebny uspech kandidatov.
Reply on: Ondro #114036:
Samozrejme nehovorim o osemdesiatke.
Reply on: 810zssk #114010:
Problém s prvým riešením je ten, že všetcio budú platiť všetkým a akurát vytvoríš byrokratický bordel. A čo sa týka toho druhého, to myslíš vážne? Župan, ktorý by chcel nalievať peniaze do bratislavskej MHDčky v čase, keď vo väčšine krajov stále jazdia dvadsaťročné popolnice a ľudia si musia v práci čachrovať zo smenami aby sa vôbec dostali domov, pretože v CP existujú zvrhlosti typu "spoj premáva v PO, ST a PI v párne týždne a v UT, ŠT v nepárne" by sa vo voľbách tak akurát torpédoval...
Reply on: 810zssk #114035:
trochu hej, ale nemozes si s autobusom alebo nakladakom dovolit tolko co s osobnym autom, minimalne pre dlhsiu drahu brzdenia a mensej schopnosti sa vyhnut niecomu....nemozes nechat busy lietat 80 len zato ze je vecer mala premavka
Reply on: Ondro #114033:
Treba rozlisovat autobus ked vsetci sedia a ked su aj stojaci ludia. Ak vsetci sedia, je myslim pripustne aj trochu rychlejsie jazdenie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.