Da sa to riesit. Treba zvysit atraktivitu elektricky. Teda plna preferencia na krizovatkach, tka sa da usetrit na useku Dubravka - Safko cca 5 minut. Mozno viac. Dalej je na mieste prehodnotit pocet zastavok a ich polohu. Takisto zaviest zastavky ibe pre niektore linky. Konkretne mam na mysli napr. zlucenie zastavok Horne a Dolne Krcace do jednej zastavky na znamenie "Krcace"; dalej zastavka "Karlova Ves" iba pre linky konciace v Karlovej Vsi, linky 1, 5 a 12 by tam nezastavovali. Takisto by tieto linky nezastavovali v zastavke Lackova a Jurigovo nam. V grafikone sa to da spracovat. Nemuselo by to byt po cely den, ale povedzme ze v case rannej spicky a pod. Linky odchadzajuce z Karlovej Vsi pojdu minimalne 3 minuty pred linkou prichadzajucopu z Dubravky, potom sa vyhneme dobehnutiu. Od Zastavky Molecova je hustota zastavok pomerne dobra, staci na pokrytie uzemia a netreba tam ziadne zastavky rusit. Tam sa da zrrychlit elektricka preferenciuo, napr. v Krizovatke pod mostom Lafranconi, dalej pri Chatam Sofer, pod Novym mostom, na Nam. L. Stura a Safarikovom nam. Viem si to velmi dobre predstavit. Takisto si viem predstavit ze miesto sucasnych 26 minut, ktore potrebuje linka 12 na trase Pri Krizi - Safarokovo nam., prejde tuto trasu za 15 minut - aj ked to je na prvy pohlad nerealne, viem si to predstavit. Potom ludia velmi radi prestupia z autobusu 83 alebo 34 na elektricku. Navyse ak bude aj v Dubrevke v 1. tarifnom pasme... Daju sa zaviest kapacitnejsie elektrickove vlaky, napr. 3xT, alebo nakupom novych, nizkopodlaznych clankovych (povedzme ze aj 45 metrovych) elektriciek. Dalej sa da zhustovat interval, samozrejme po urcitu hranicu, aby bolo mozne zachovat "expresnost" linky 12 (aby nevznikali preblemy pri dobehnuti linky konciacej v Karlovej Vsi.
COLOR
p. Kajdi ci kto raz rozpraval, ze v Prahe bola raz nahradna doprava lodou, ked sa tam opravoval daky tunel. A boli ja CP