Reply on: Majo #111582:
Určite že, ale myslím si, že sa nestratí tak veľa času kvôli tej časti, ktorá nie je nízkopodlažná. Predsa len máme v električke aj časť, ktorá je nízkopodlažuná a mnoho cestujúcich si sadne práve do nej, ale dávam za pravdu, že nie je veľmi pohodlné pochodovať z časti nízkopodlažnej do časti vyššej časti, počas jazdy. Ale tak pravdaže, pokiaľ by bola možnosť 100% nízkopodlažnej električky, tak by som, pravdaže privítal radšej ju. ☺
Majo
Re #111558 ? : K2Sky sú dobrá vec aj kvôli unifikácii parku električiek v Krasňanoch. Trojčlánkové vozidlá by mali ísť, ak sa nič nezmení, na Jurák. A budú už úplne odlišné od K2S aj po elektrickej stránke (asynchrónne motory atď.) A okrem toho na linky, kde K2S jazdia, nie je nízkopodlažná električka až taká dôležitá, ako na linkách, kde jazdia súpravy.
Re #111560 ? : Zrejme si zaspal dobu, lebo akútny nedostatok vodičov už akosi pominul... Okrem toho nie všetci električkári majú také schopnosti, aby jazdili na autobusoch a trolejbusoch. A ten návrh linkového vedenia, ktorý tu prezentuješ, je na veľké hnedé a zakrútené...
Re #111570 ? : Zo Sanosu sa žiadna reštaurácia robiť nebude. A Záhradníkov vzťah so Šindlerovou je jeho osobná vec a toto nie je nejaké bulvárne fórum, ale fórum o doprave. Ja by som nebol rád, kebyže tu niekto rieši môj vzťah s nejakou ženou (teda ak by som nejaký mal).