Reakcia na: Solider #111581:
Vario Ti splní jednu zo základných požiadaviek na NP vozidlo, a to bezproblémovú prepravu imobilných cestujúcich. Ak chceme ponúknuť cestujúcim aj väčší komfort, súhlasím, že je potrebné plne nízkopodlažné vozidlo. Ale otázne je, či sa také v súčasnej sitúacii oplatí kupovať, keď pomaly za cenu jedného plne NP vozidla môžeš mať dve Variá (porovnávam vozidlá rovnakej dĺžky). Lebo T3SUCS-ky nám dožijú dosť nárazovo a bude treba rýchlo obnoviť veľkú časť vozidlového parku.
Majo
Re #111558 ? : K2Sky sú dobrá vec aj kvôli unifikácii parku električiek v Krasňanoch. Trojčlánkové vozidlá by mali ísť, ak sa nič nezmení, na Jurák. A budú už úplne odlišné od K2S aj po elektrickej stránke (asynchrónne motory atď.) A okrem toho na linky, kde K2S jazdia, nie je nízkopodlažná električka až taká dôležitá, ako na linkách, kde jazdia súpravy.
Re #111560 ? : Zrejme si zaspal dobu, lebo akútny nedostatok vodičov už akosi pominul... Okrem toho nie všetci električkári majú také schopnosti, aby jazdili na autobusoch a trolejbusoch. A ten návrh linkového vedenia, ktorý tu prezentuješ, je na veľké hnedé a zakrútené...
Re #111570 ? : Zo Sanosu sa žiadna reštaurácia robiť nebude. A Záhradníkov vzťah so Šindlerovou je jeho osobná vec a toto nie je nejaké bulvárne fórum, ale fórum o doprave. Ja by som nebol rád, kebyže tu niekto rieši môj vzťah s nejakou ženou (teda ak by som nejaký mal).