Si: bohuzial, tie naklady sa nedaju oddelit. ZSSK musia platit za trate ZSR a ZSR okrem "dialnic" platia zrejme udrzbu trati zo svojho. Staci si pozriet kolko investicnej dotacie dostava DPMK a kolko ine DP. Kosice maju viac ako ostane DP (mimo BA) dokopy, kym bezna dotacia je proporcna k objemu dopravy.
Kolajova doprava je narocnejsia na investicie, a lacnejsia v prevadzke ale do nakladov to ide vsetko.
Je v zaujme VUC (ak budu mat peniaze) aby udrzali dopravnu obsluznost.
Kolajova doprava je narocnejsia na investicie, a lacnejsia v prevadzke ale do nakladov to ide vsetko.
Je v zaujme VUC (ak budu mat peniaze) aby udrzali dopravnu obsluznost.
Papyr
A k tej kamionovej doprave: povodne som mal predstavu predlzenia jednokolajnej normalnerozchodnej trate elektrifikovanej systemom 3kV js v useku Velke Kapusany - Matovce - Lekarovce - Vysne Nemecke, kde by bol RO-RO terminal pre kamiony z UA a aj osobna zeleznicna stanica hned pri hranici (pretoze tesne za hranicou sa rozklada 100-tisicovy Uzhorod, mohli by tamojsi ludia prist pesi alebo pomocou MHD k hranici, ktoru by pesi presli a na druhej strane by nasadli do vlaku, ktory by mal v KE pripoj na BA, Wien alebo Prahu)... elegantne riesenie dialkovej dopravy so statom s inym rezimom a inym rozchodom ako my... Na colnici neziaduce osoby vytriedia a ziaduce budu hned na druhej strane nastupovat do dialkovych vlakov, bez toho, aby museli platit tarifu CIV... Kamiony by sa takisto nakladali na vlaky... a cela tato trat je elektrifikovana az po tu Blavu, Vieden alebo Prahu...
Lenze taky odstavec, ako bol predosly, snad moze napadnut len cloveka, ktory zije v Prahe a huli tam zakazane bylinky...