Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: lampash #110274:
ty retard ak mi zacne horet v kabine tak ta chitim a zacnem to hasit tvojim primitivnym rozumom
a ty osobne sa mi vyhybaj a vvykajmi
Reply on: Papyr #110268:
ty kokso..jaky drsny clanok...
Reply on: kecho #110290:
presnejšie asi 10 rokov http://mesto.sk/prispevky_velke/bratislava/noveautobusyikarus863698860.phtml
alebo žeby zriadenie funkcie hovorcu bolo aj = príchod nových kĺbových busov? ?
Reply on: hoppusmark01 #110284:
začalo, lenže kedy a ako dlho to vydrží? (viď #110244 richardhudec) - kým nevymenia šéfa bus divízie? alebo kým vodičov neprestane baviť "trvať na vyčistení"? ale samozrejme, že to poteší - aj keď sardinkovanie v pekne čistučkej 30xx/17xx musí byť zážitkom 🙂
Re #110285 AAA: možno to, že 1/ podnik je v strate, takže vymýšľanie nových pozícií je skutočne dôležité, 2/ DPB ho x rokov nepotreboval a aj tak sa po hovorcovi ku všetkému vyjadrí aj branko...
Reply on: Emo #110287:
Napr sa asi viac opotrebuváva motor a pod., keďže musí odviesť o pár ton viac ako by mal.
Reply on: patrik #110271:
?
Reply on: hoppusmark01 #110279:
Nevravím, že nemáš pravdu, ale ako súvisí preťažovanie s požiarmi? ?
Reply on: hoppusmark01 #110278:
"Nechcem sa nikoho zastávať ale už nemôžem čítať stále dookola "Branko, Branko, Zahradkar".. ale bývalé vedenie DPB tu nespomenie takmer nikto. Tieto požiare sú dôsledkom ešte minulého vedenia, nie tohto.."

Bývalé vedenie, kým ešte bolo pri moci, sa tu spomínalo neustále a to väčšinou v negatívnych súvislostiach. Takže nie je pravda, že by ho niekto obhajoval.❗
Reply on: kecho #110282:
Čo je na tom čudné, že firma veľkosti DPB má hovorcu?
Reply on: kecho #110282:
no a ešte sa začalo s umývaním interiérov vozov (čo je pre mňa dosť podstatné - 10-ročnú špinu každodenne dýchať nemienim), a dokončenie obratiska Riviéra..

Ale súhlasím. S obnovou kĺbákov sa malo začať ako prvé, pretože to je najakútnejší a najväčší zo všetkých problémov.. No a zdá sa, že je riešený ako posledný..
Reply on: hoppusmark01 #110280:
§12 lensolarishori, §9novautobusynicneriešia..lebopriduazopolroka
Reply on: hoppusmark01 #110278:
koľko branko sedí na (vo) vedení? žeby viac ako rok? (od 12.4.2007?) http://www.sme.sk/c/3242710/Branislav-Zahradnik-predsedom-predstavenstva-DPB.html
a čo sa spravilo s obnovou bus-vozov? žeby nákup Sor hrbáčov na základe už existujúcej rámcovky a toť vsjo? a samozrejme ročná pôžička Bystríc... Teda vlastne SA stihol ešte tender na mieru na 11m Sor busy, zrušený tender na 12m busy, opäť vypísaný ten istý tender s vyššou sumou a žiadny ❗ tender na kĺbové.... počas tejto doby sa určite dalo stihnúť viac (ak by sa chcelo a nečakalo na JeTiho fabričku) ako pretŕčanie sa pred kamerami, vznik ďalšej zbytočnej funkcie kamaráta-hovorcu a nadávanie na Solaris...

Re #110281 aquila: pretože by si ľudia mohli vybrať niečo lepšie ako rebrové piškvorky... alebo žeby práve preto? aby bola vypísaná nová súťaž a pripravl sa ďalší projekt a všetko sa znovu naťahovalo...?
Ešte taká otázka mimo tému: tie samohasiace zariadenia, čo sa do autobusov namontovali, sú teda neúčinné, alebo slabo hasia? Keďže požiarom akosi nezabránia..
Reply on: hoppusmark01 #110278:
a ešte k Ikarusom 435... Tie autobusy sú už po svojej životnosti, neboli za celý svoj "život" takmer vôbec udržiavané, boli preťažované (napr. L95 medzi Farského a Šafkom), takže to, že teraz horia, nie je vôbec žiadne prekvapenie (aspoň pre mňa)..
Reply on: Max #110276:
"A teraz jedna recnicka otazka na zaver: co si myslite, ako by asi tak dopadol ikarus 435, nabity ludmi, iduc zo Safka po Starom moste? Tam by sa vlcakom fakt blbo vystupovalo...
To by bola senzacia pre TV jojo - a zahradkar v televizii!"

A za to môže súčasné vedenie DPB?
Asi to nie je také jednoduché dať dokopy podnik, ktorý má vnútorný dlh okolo 5 miliárd korún, a nie je jednoduché za mesiac obnoviť celý vozový park, kotrý sa 10 rokov vôbec nemenil a ňeudržiaval a vďaka tomu vznikajú požiare..
Nechcem sa nikoho zastávať ale už nemôžem čítať stále dookola "Branko, Branko, Zahradkar".. ale bývalé vedenie DPB tu nespomenie takmer nikto. Tieto požiare sú dôsledkom ešte minulého vedenia, nie tohto..
Reply on: lampash #110274:
chudacik malicky preplo ti v gebulke?
Reply on: lampash #110274:
take veci nehovor, chces aby vodic zhorel? Sa uvedom! Cestujucich je vela a su nahraditelni - ale vodicov mame malo! Kto by ta potom vozil do skolky!?

Aj ked je pravda, ze ja sa v poslednej dobe autobusom celkovo vyhybam - jednak kvoli saune vo voze a druhak - sak viete... priblizne kazdy tyzden nejaky zahori...

Neviem, ci to tu nakoniec bolo spominane, ale uplne v tichosti presiel aj drobny poziar motoroveho priestotu vozu 4807 na linke 93/5, v piatok na obed pred zastavkou SAV, smer Hlst.

A teraz jedna recnicka otazka na zaver: co si myslite, ako by asi tak dopadol ikarus 435, nabity ludmi, iduc zo Safka po Starom moste? Tam by sa vlcakom fakt blbo vystupovalo... ?
To by bola senzacia pre TV jojo - a zahradkar v televizii!

Tento prispevok prosim berte s rezervou a s hasiacim pristrojom.
Reply on: Papyr #110268:
hmmm, to mi uplne pripomina pracu jedneho sucasneho dispecera... ?
Reply on: Sati #110273:
Skôr tebe asi dačo rachlo pri gebuli keď nevieš inak reagovať. Ten Ik 435 čo horel na 184 som bol pri ňom chmuľo a teraz buď múdry. Čo si vymylíš teraz trapko? Že som ho podpálil? V tvojom prípade velice ľutujem, že keď bus nezačne horeť tak nehorí od kabíny šoféra!!!
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.