koľko branko sedí na (vo) vedení? žeby viac ako rok? (od 12.4.2007?) http://www.sme.sk/c/3242710/Branislav-Zahradnik-predsedom-predstavenstva-DPB.html
a čo sa spravilo s obnovou bus-vozov? žeby nákup Sor hrbáčov na základe už existujúcej rámcovky a toť vsjo? a samozrejme ročná pôžička Bystríc... Teda vlastne SA stihol ešte tender na mieru na 11m Sor busy, zrušený tender na 12m busy, opäť vypísaný ten istý tender s vyššou sumou a žiadny tender na kĺbové.... počas tejto doby sa určite dalo stihnúť viac (ak by sa chcelo a nečakalo na JeTiho fabričku) ako pretŕčanie sa pred kamerami, vznik ďalšej zbytočnej funkcie kamaráta-hovorcu a nadávanie na Solaris...
Re #110281 aquila: pretože by si ľudia mohli vybrať niečo lepšie ako rebrové piškvorky... alebo žeby práve preto? aby bola vypísaná nová súťaž a pripravl sa ďalší projekt a všetko sa znovu naťahovalo...?
Ešte taká otázka mimo tému: tie samohasiace zariadenia, čo sa do autobusov namontovali, sú teda neúčinné, alebo slabo hasia? Keďže požiarom akosi nezabránia..
a ešte k Ikarusom 435... Tie autobusy sú už po svojej životnosti, neboli za celý svoj "život" takmer vôbec udržiavané, boli preťažované (napr. L95 medzi Farského a Šafkom), takže to, že teraz horia, nie je vôbec žiadne prekvapenie (aspoň pre mňa)..
"A teraz jedna recnicka otazka na zaver: co si myslite, ako by asi tak dopadol ikarus 435, nabity ludmi, iduc zo Safka po Starom moste? Tam by sa vlcakom fakt blbo vystupovalo...
To by bola senzacia pre TV jojo - a zahradkar v televizii!"
A za to môže súčasné vedenie DPB?
Asi to nie je také jednoduché dať dokopy podnik, ktorý má vnútorný dlh okolo 5 miliárd korún, a nie je jednoduché za mesiac obnoviť celý vozový park, kotrý sa 10 rokov vôbec nemenil a ňeudržiaval a vďaka tomu vznikajú požiare..
Nechcem sa nikoho zastávať ale už nemôžem čítať stále dookola "Branko, Branko, Zahradkar".. ale bývalé vedenie DPB tu nespomenie takmer nikto. Tieto požiare sú dôsledkom ešte minulého vedenia, nie tohto..
take veci nehovor, chces aby vodic zhorel? Sa uvedom! Cestujucich je vela a su nahraditelni - ale vodicov mame malo! Kto by ta potom vozil do skolky!?
Aj ked je pravda, ze ja sa v poslednej dobe autobusom celkovo vyhybam - jednak kvoli saune vo voze a druhak - sak viete... priblizne kazdy tyzden nejaky zahori...
Neviem, ci to tu nakoniec bolo spominane, ale uplne v tichosti presiel aj drobny poziar motoroveho priestotu vozu 4807 na linke 93/5, v piatok na obed pred zastavkou SAV, smer Hlst.
A teraz jedna recnicka otazka na zaver: co si myslite, ako by asi tak dopadol ikarus 435, nabity ludmi, iduc zo Safka po Starom moste? Tam by sa vlcakom fakt blbo vystupovalo... ?
To by bola senzacia pre TV jojo - a zahradkar v televizii!
Tento prispevok prosim berte s rezervou a s hasiacim pristrojom.
Skôr tebe asi dačo rachlo pri gebuli keď nevieš inak reagovať. Ten Ik 435 čo horel na 184 som bol pri ňom chmuľo a teraz buď múdry. Čo si vymylíš teraz trapko? Že som ho podpálil? V tvojom prípade velice ľutujem, že keď bus nezačne horeť tak nehorí od kabíny šoféra!!!
?
mimochodom sme teda v dobrých sračkách, keď už aj Ikarusy 435 horia a neni to prvý za tento rok. Horelo toho až až. Takže fiktívne opravy+horiace busy = to sa mám pri ceste MHD báť o život alebo čo do P ?! ?
sa mi páči najmä tá veta:
"Ako každý deň, aj toho dňa sa pokazilo veľa električiek..." vymeň to za busy a máme aktuálny úvod pre článok z dnešného prostredia DPB...
Jéminé, až teraz som si všimol a z tvojho príspevku potvrdil, že na 23-ke z Mláky na všetky spoje, ktoré podľa CP končia na "J. Jonáša - VW", tam nadväzuje ďalšia 23-ka (ten "štvorlinka 20/23/24/26 klbák") do Lamača.
V smere z Lamača je však tá nadväznosť pri VW v smere na Mláku iba na tie 2 spomínané spoje cez pracovné dni odchádzajúce z Lamača o 07:50 h a 16:20 h.
Ani v jednom prípade však neviem, či sú tie prestupy naozaj garantované, keďže v CP o nich nie je zmienka.
Tak ale toto je podľa mňa vovádzanie cestujúcich do omylu
V SMERE DO DÚBRAVKY A LAMAČA: Veď keď si na J. Jonáša - VW môžu vždy prestúpiť na ten klbák, ktorý ich ako 23-ka odvezie normálne až do Lamača, tak prečo je v CP na zastávkach aj na imhd uvádzané, že spoj končí na J. Jonáša - VW?!
V SMERE K VW A NA MLÁKU: Keď raz na tie 2 spomínané spoje pri VW nadväzuje kraťas na 23-ke na Mláku, tak prečo sú aj tieto 2 spoje označené ako končiace pri VW?!
Ja sa už teda vďaka vám v tomto vyznám, a tak známym (ktorí sa "boja" využiť v jednom alebo v druhom smere spoje po VW) na vytlačenom CP vyznačím, ktoré spoje môžu kľudne využiť, lebo ich v skutočnosti zavezú tam, kam potrebujú. ?
A nebudem im ani musieť vysvetľovať, prečo ich tam nečaká 26-ka ako prípoj (v smere do Dúbravky). ?
hoppusmark01
To by bola senzacia pre TV jojo - a zahradkar v televizii!"
A za to môže súčasné vedenie DPB?
Asi to nie je také jednoduché dať dokopy podnik, ktorý má vnútorný dlh okolo 5 miliárd korún, a nie je jednoduché za mesiac obnoviť celý vozový park, kotrý sa 10 rokov vôbec nemenil a ňeudržiaval a vďaka tomu vznikajú požiare..
Nechcem sa nikoho zastávať ale už nemôžem čítať stále dookola "Branko, Branko, Zahradkar".. ale bývalé vedenie DPB tu nespomenie takmer nikto. Tieto požiare sú dôsledkom ešte minulého vedenia, nie tohto..