mimochodom sme teda v dobrých sračkách, keď už aj Ikarusy 435 horia a neni to prvý za tento rok. Horelo toho až až. Takže fiktívne opravy+horiace busy = to sa mám pri ceste MHD báť o život alebo čo do P ?! ?
sa mi páči najmä tá veta:
"Ako každý deň, aj toho dňa sa pokazilo veľa električiek..." vymeň to za busy a máme aktuálny úvod pre článok z dnešného prostredia DPB...
Jéminé, až teraz som si všimol a z tvojho príspevku potvrdil, že na 23-ke z Mláky na všetky spoje, ktoré podľa CP končia na "J. Jonáša - VW", tam nadväzuje ďalšia 23-ka (ten "štvorlinka 20/23/24/26 klbák") do Lamača.
V smere z Lamača je však tá nadväznosť pri VW v smere na Mláku iba na tie 2 spomínané spoje cez pracovné dni odchádzajúce z Lamača o 07:50 h a 16:20 h.
Ani v jednom prípade však neviem, či sú tie prestupy naozaj garantované, keďže v CP o nich nie je zmienka.
Tak ale toto je podľa mňa vovádzanie cestujúcich do omylu
V SMERE DO DÚBRAVKY A LAMAČA: Veď keď si na J. Jonáša - VW môžu vždy prestúpiť na ten klbák, ktorý ich ako 23-ka odvezie normálne až do Lamača, tak prečo je v CP na zastávkach aj na imhd uvádzané, že spoj končí na J. Jonáša - VW?!
V SMERE K VW A NA MLÁKU: Keď raz na tie 2 spomínané spoje pri VW nadväzuje kraťas na 23-ke na Mláku, tak prečo sú aj tieto 2 spoje označené ako končiace pri VW?!
Ja sa už teda vďaka vám v tomto vyznám, a tak známym (ktorí sa "boja" využiť v jednom alebo v druhom smere spoje po VW) na vytlačenom CP vyznačím, ktoré spoje môžu kľudne využiť, lebo ich v skutočnosti zavezú tam, kam potrebujú. ?
A nebudem im ani musieť vysvetľovať, prečo ich tam nečaká 26-ka ako prípoj (v smere do Dúbravky). ?
Niektoré odchody linky 23 z Mláky (prac. deň: 7.18, 10.18, 15.48, 18.18 víkend: 7.17, 10.17, 18.17) idú len po Jána Jonáša-VW, kde potom čaká pripravená 23(/7 - kĺb), ktorá ide do Lamača. Niektoré odchody z Lamača (prac. deň: 7.50, 16.20 víkend: -) idú len po Jána Jonáša-VW, kde čaká pripravená buď 23/1, alebo 23/2, ktoré pokračujú až na Mláku.
"A v smere na Mláku som si v CP 23-ky všimol, že spoje s odchodom z Lamača o 07:50 h a 16:20 h idú len po "Jána Jonáša - VW", ale odtiaľ podľa CP pokračujú normálne na Mláku. Je to chyba v CP alebo je to oficiálny prípoj nevyznačený v CP?"
Spoje končiace pri VW robieva iné vozidlo (vykonávajúce aj spoje na L24 a L26) počas počas prestávok vozidiel na L23. Keďže prestávku má vodič L23 pri VW, bolo by zbytočné, aby jazdil naprázdno z Mláky ku VW a späť a tú istú trasu by musel vykonať aj vodič ktorý ho "hradí", tak sa striedajú pri VW. Ale či tam existuje aj nejaký garantovaný prestup, to ti nepoviem.
Neviete niekto náhodou, prečo už na spoje linky č. 23, ktoré idú z konečnej "Mláka" len po "Jána Jonáša - VW", nenadväzuje linka č. 26 do Dúbravky? Zozačiatku to (pred niekoľkými mesiacmi) tak bolo - dokonca na CP bolo v Poznámkach napísané, že je to prípoj. Prečo sa to už zrazu nedá?
A v smere na Mláku som si v CP 23-ky všimol, že spoje s odchodom z Lamača o 07:50 h a 16:20 h idú len po "Jána Jonáša - VW", ale odtiaľ podľa CP pokračujú normálne na Mláku. Je to chyba v CP alebo je to oficiálny prípoj nevyznačený v CP? Na ostatné spoje končiace pri VW sa táto "záhada" nevzťahuje.
PS: Na záložnom MAN-e som dnes videl za predným sklom tabuľku, na ktorú sa okrem nápisu "Záložné vozidlo" zmestilo dokonca aj logo DPB. ☺