Pekný príspevok. Čiže od leta 2004 je kritický nedostatok kĺbovych busov, napriek tomu sa odvtedy nekúpil žiadny, iba už neviemkoľko kindervajec, lebo kĺbovébyprišliažopolroka. Welcome to Little Pig City.
Taketo videa tam bezia uz dost dlho (urcite aj vyse roka) a nachadzaju sa aj na inych staniciach. Na obrazovkach bezia aj videa a slovenskych tratiach/mostoch/tuneloch, ako aj taketo "vychovne" videa.
A teraz neviem, či náhodou nebudem „včerajší“, ale včera som videl na Hlavnej stanici pri jednom okienku na predaj CL na obrazovke zaujímavé video bez zvuku nabádajúce motoristov k opatrnému prejazdu cez železničné priecestia.
Na príklade tam vláčik – motoráčik zastavuje pred priecestím, na ktorom stojí auto a rušňovodič dáva rukou (s úsmevom na tvári) vodičovi auta prednosť. Potom je však na záberoch zo železničných nešťastí demonštrované, že v skutočnosti vlak len tak ľahko nezastaví...
for all:
Moze mi prosim niekto ozrejmit vyskyt vozidiel MAN s Viedenskymi a BB poznavacimi znackami? Hlavne tie MAN su zapozicane, alebo su uz vo vlastnictve DPB? Po dlhsej dobe som v Bratislave, tak by som rad o tomto nieco vedel. Budem Vam vdacny. A dakujem! ?
Dobré chrapúňstvo keď ešte aj rádio robí reklamu IAD, resp. zastáva jej bezhlavé užívanie a ešte kydá na bus pruhy, namiesto toho aby nabádalo k používaniu MHD a zmiernenie tak zápchy v meste. Je jasné kam speje logika nielen u verejnosti ale dokonca tam kde majú možno myslenie verejnosti ovplyvniť! ? ?
Ružinov ostáva X14, súvisí to s BID tak, že NAD t-busy bude mať označenie ako X44, X47, X60, X72, podľa t-busov ktoré majú byť 44, 47, 60, 72,... (je to aj v PDO BID.)
ďalej nový kódovník s označovaniami NAD vyšiel pre doterajšie chaosenie dispečerov zvyčajne pri operatívnych výlukách a pre dlhodobú nízku úroveň vodičov ovládania palubákov. Kódy pre X-linky do BUSe sa zmenili zo 700 na 800, čo tiež súvisí s BID.
X1 sa nahradila X12, lebo ani električka l.č. 1 už nejazdí celý čas po nábreží po Šafko ako pôvodne, teda X1 by ju mala po správnosti kopírovať iba po tunel. Takto vlčák uvidí X12, aha to ide na Šafko/aspoň pod Most.
Re #109993 Martin Fundárek: Bus bude X2 a električka 2.
"Tam sú viac či menej viditeľné o. i. aj politické tlaky"
To, pochopiteľne, platí aj na druhej strane - je viditeľná snaha všetko zabetónovať (=podpísať zmluvy) ešte do skončenia funkčného obdobia.
kecho