POSTREH Z HLAVNEJ STANICE
A teraz neviem, či náhodou nebudem „včerajší“, ale včera som videl na Hlavnej stanici pri jednom okienku na predaj CL na obrazovke zaujímavé video bez zvuku nabádajúce motoristov k opatrnému prejazdu cez železničné priecestia.
Na príklade tam vláčik – motoráčik zastavuje pred priecestím, na ktorom stojí auto a rušňovodič dáva rukou (s úsmevom na tvári) vodičovi auta prednosť. Potom je však na záberoch zo železničných nešťastí demonštrované, že v skutočnosti vlak len tak ľahko nezastaví...
Re #110003 Mike: Aha, vďaka za objasnenie. ?
A teraz neviem, či náhodou nebudem „včerajší“, ale včera som videl na Hlavnej stanici pri jednom okienku na predaj CL na obrazovke zaujímavé video bez zvuku nabádajúce motoristov k opatrnému prejazdu cez železničné priecestia.
Na príklade tam vláčik – motoráčik zastavuje pred priecestím, na ktorom stojí auto a rušňovodič dáva rukou (s úsmevom na tvári) vodičovi auta prednosť. Potom je však na záberoch zo železničných nešťastí demonštrované, že v skutočnosti vlak len tak ľahko nezastaví...
Re #110003 Mike: Aha, vďaka za objasnenie. ?
Mike
ďalej nový kódovník s označovaniami NAD vyšiel pre doterajšie chaosenie dispečerov zvyčajne pri operatívnych výlukách a pre dlhodobú nízku úroveň vodičov ovládania palubákov. Kódy pre X-linky do BUSe sa zmenili zo 700 na 800, čo tiež súvisí s BID.
X1 sa nahradila X12, lebo ani električka l.č. 1 už nejazdí celý čas po nábreží po Šafko ako pôvodne, teda X1 by ju mala po správnosti kopírovať iba po tunel. Takto vlčák uvidí X12, aha to ide na Šafko/aspoň pod Most.
Re #109993 Martin Fundárek: Bus bude X2 a električka 2.