Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #109275:
Maly detail...ak ide niekto z Jasovskej do Dubravky tak ide 98+95+83...cize 2 prestupy ked uz tak...ale pointu tvojho prispevku som pochopil ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: MEG0 #109309:
Problémy sú v zásade dva, a to, že vďaka tejto manipulácii so slovíčkami sa mesto snaží vyhnúť
1. verejnej súťaži na návrh nového mosta,
2. posúdeniu dopadov nového mosta na životné prostredie.
Čiže je tu dosť závažné podozrenie, že mesto porušuje zákony.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: zakaznik #109305:
Veľmi pekne napísaný článok.
Reply on: 810zssk #109308:
predpokladám, že ty si bezchybný človek a v každom jednom meste na svete presne vieš, ako sa máš kde zachovať, kde stlačiť dopyt, a kde nie, poznáš všetky zastávky všetkých druhov MHD v každom meste na svete a vieš presne ich polohu. Takisto poznáš všetky ulice a nikdy sa nezmýliš, ak niekam ideš. Vždy si pripravený konať podľa predpisov a zákonov a máš ich všetky naštudované...
Reply on: zakaznik #109305:
Ty mas ale problemy.Co ti na tom vlastne vadi?Nchapem s cim sa dokazu niektori ludia zaoberat.Akoby nebolo na svete viac a vaznejsich problemov ako to,ci sa bude stary most rekonstruovat alebo stavat na novo. ?
Reply on: hoppusmark01 #109301:
Vodic moze za to ze ty si nespravil to co si mal?
Reply on: hoppusmark01 #109275:
"Ak zrušíš 83, tak bude musieť dotyčný ísť 95+81+34. To sú spolu dva prestupy, čiže jeden zbytočný prestup navyše.." Alebo na Šafko na 12 a je len 1 prestup. A okrem toho na Zochovej, SAV a Hodžovom prebieha dosť veľká výmena cestujúcich v 83, takže je otázka veľkosti toho dopytu.
Reply on: Mike #109267:
A aj 37 nie?
etrend.sk :: Starý most čaká akože obnova
http://reality.etrend.sk/realitny-biznis/stary-most-caka-akoze-obnova/140565.html
Fikcia: človek zdedí dom z čias Františka Jozefa I., v ktorom si udiera hlavu o nízky strop a ľudia na chodníku sa uhýbajú odpadávajúcej omietke. Namiesto drahej prestavby sa preto rozhodne zrovnať dom so zemou a postaviť nový, moderný. Pochváli sa plánmi novej vilky, objedná tehly. Ale všetkým bude tvrdiť, že rekonštruuje.
Reply on: hoppusmark01 #109276:
Prestup z 95 na 83 nie je taký významný, lebo koľko ľudí ho využíva? Čo vidím 83 v úseku Technopol - Nám. Hraničiarov, tak je to vždy poloprázdny kĺb. Až na Nám. Hraničiarov sa to pekne napakuje.
Reply on: hoppusmark01 #109301:
to je zase pripad od pripadu a vodic bol v tom pripade tiez riadny pripad, no tomu nie je na vine samotny system! Logicke (a hadam aj povinnostou,neviem) zo strany vodica by bolo pred zastavkou pribrzdit, resp. spomalit, pozriet do voza a ked vidim niekoho pri dverach, hoc predtym sedel, tak aj zastavit.

Ja som bol naposledy tiez velmi rozculeny, ked som kvoli 5 minutovemu meskaniu S-bahnu nestihol predposledny nocny vlak do BA, nakolko spoj pred spominanym zmeskanym vlakom som na Pratersterne tesne nestihol a vdaka tomu som tesne nestihol aj vlak do petrzalky, kedze necaka na pripoje (teda Sbahn ani nie je skutocny pripoj). A metro som uz riskovat nechcel, kedze som stal hore na perone a metro by slo tiez ktoviekedy, pri tych neskorovecernych intervaloch, navyse by mi urcite akurat zdrhlo pred nosom... mal som skratka staste ten den ?
Reply on: hoppusmark01 #109301:
ale čo som chcel povedať, že tiež si myslím že by bolo dobré, ak by boli v Bratislave cez víkendy a cez týždeň večer všetky zastávky na znamenie.. Ak sa nájde nejaký vodič, ktorý by mal ľudí čo chcú vystúpiť na háku, tak to je dúfam iba výnimka..
Reply on: Max #109298:
taká príhoda z Wiedne: minule som chcel prestúpiť z linky 4A na D-čko na Schwarzenbergplatz.. Nevedel som presne, kde má 4A zastávku, tak som sa krátko pred Schwarzenbergplatz postavil k dverám (muselo byť jasné že chcem vystúpiť), akurát som zabudol stlačiť dopytové tlačidlo.. Pán vodič (tipujem pôvodom z Turecka) to mal totálne na háku a prefrčal zastávku bez akéhokoľvek pribrzdenia plnou rýchlosťou.. takže som kvôli nemu nestihol vlak..
Tak sa pýtam, že ak tomu pánovi vodičovi idú v buse turisti, ktorí tiež nevedia presne kde je zastávka a jasne sa postavia zo sedadla k dverám, že chcú vystúpiť, či to robí aj im zakaždým.. ?
Reply on: milannco #109299:
to mas jedno - vodici v tych extrapipavych serbloch jazdia aj tak s vatou v usiach, pripadne uz stihli ohluchnut ?
Reply on: Max #109298:
a si zober, že v SORkách máš inštrukciu núdzového zastavenia 4 stlačenia. Takže vodič by tak po minúte pochopil, že niekto žiadal núdzovo zastaviť ?. Aj keď tuším po prvom odpípaní to už potom nepípa vôbec...
Reply on: Zvero #109293:
ano, samozrejme ze funkcne signalizacne zariadenie vo vozidlach v smere vlcaci>vodic a vodic>vlcaci ako reakcia je zakladnym predpokladom na to. Teoreticky by sa to dalo vyriesit aj dopytom - zatlacenie dopytu = signal na zastavenie vozidla na zastavke. A take nieco ako funguje anpr. v Brne,Prahe - po zadani dopytu na dverach (zajazdy, zvnutra) zacne niekde an viditelnom mieste svietit text "zastavime" oder Wagen hält (für Herr bwd). Tak, aby to bolo jednoznacne, a samozrejme, aby to nevyrevovalo vodicovi pol minuty v kabinke ako pavian v zoo (vo vozidlach typu SOR).

Verim tomu, ze vsetko sa da, len treba chciet. A potom by sa ani nemuseli rusit niektore (aj ked malo, ale obcas predsa vyuzivane) zastavky, len by jednoducho boli na znamenie a hotovo.
V spickach by to bolo za jedno, vodic by zrejme aj tak stal na vsetkych zastavkach, ale mimo spiciek, vecer a v noci a cez vikendy by sa to hodilo! Nejde len o usporu casu, ale aj PHM, mensie opotrebovanie komponentov (brzdy, motor, dverovy mechanizmus a ostatne).
Ja viem ze uz sa to tu velakrat spominalo, ale aj sa to realizovat zrejme nikdy nebude (hoc zavedenie dopytoveho ovladania dveri u elektriciek bol k tomu prvym krokom a vhodnym impulzom, zial - ako obycajne, sa dobra vec nedotiahla do konca)
Reply on: milannco #109292:
OK, nepochopili sme sa 🙂

Re #109293 Zvero: si myslím, že významným adeptom by mohla byť Mlynarovičova obojsmerne... minimálne v dobe, keď 84 išla cez Bosákovu...
Reply on: kecho #109248:
hm...naozaj? na L21- na Nivach...doteraz presne neviem kde je vlastne socialne zariadenie pre vodicov - take aby zanho vodici nemuseli platit. A takisto v DNV - VW - zdravotne stredisko je otvorene do piatej. Po tej dobe si uz vodici mozu piskat.

Navyse, bolo by super keby uz nieco zacali stavat aby to neboli papundeklove unimobunky kde v zime bude mrznut voda v rychlovarnej konvici a v lete sa z toho stane sklenik, (tak ako na suhvezdnej, hoci to od unimobunky ma daleko) takze si radsej pojdem sadnut pod strom - ak tam vobec nejaky vhodny kandidat bude 😉

Super konecne su astronomicka, novy most, ovsiste.
Reply on: Mikimaus #109247:
Ma tak napada ze ake je to vlastne spojenie Lamaca, Dubravky s DNV ked ten autobus nechodi cez sidlisko.... ❓
Reply on: Mike #109267:
Kde su tie stare dobre casy ked som pri OD Lamac nastupil na 121-ku a najblizsia zastavka bola na predstanicnom namesti.... 92-ka je expres po hranicu Petrzalky, potom uz je to prachsprosty obsluzak.

Dodnes inak neviem preco 21-ka stoji aj na Mokrohajskej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement