Reply on: eripmav #108740:
Pod pojmom "lokálne linky" sa zrejme myslia linky na území jednej MČ, napr. 44, 51, 52, 151, 180.Návrh, aby si MČ doplácali za lokálne linky mi pripadá dosť zhovädilý. Mala by sa konečne seriózne definovať základná dopravná oblužnosť (nielen v MHD). Výkony v jej rámci by mal platiť zákonný objednávateľ, v tomto prípade by ním malo byť mesto. Výkony nad jej rámec by mal platiť ten, kto si ich objedná. Preložené do slovenčiny, mesto by malo platiť električky z Rače a linku 52 ako prípojnú pre Východné. Ak by však Rača trvala na tom, že chce mať priame spojenie z Východného až do centra, mala by si ho zaplatiť sama.
hoppusmark01
neprotirecim..
v jednom z tych prispevkov som myslel: rakusania z wolfsthalu a Hainburgu budu aj nadalej dochadzat do Viedne, tak ako dochadzali doteraz. Ked vlak ide z Wolfsthalu smerom do Viedne, postupne nastupuju ludia v smere z Wolfsthalu, z Hainburgu atd.. cize postupne sa zaplna kapacita vlaku v smere do Wien.. V opacom smere, teda z Wien do Wolfsthalu, sa ten vlak zas postupne vyprazdnuje. par ludi vystupi v prvej dedine, par ludi v druhej, no a a vposlednej dedine (Wolfsthal) vystupia aj ti posledni cestujuci..
tito ludia do BA chodit nebudu (tak ako ani dnes nechodia s 901).
Ale medzi Wolfsthalom a BA budu vlakom chodit ludia, ktori budu cestovat z letiska Vieden do Bratislavy..
A prave pomocou tychto cestujucich docielime ten efekt, ze postupne vyprazdnovanie vlaku v smere do Wolfsthalu vykompenzujeme naplnenim vlaku na letisku Vieden cestujucimi do BA..