Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #108597:
dik, aby sme nakoniec neprisli na to, ze clovek pracujuci v BA prispieva na MHD viac ako clovek s trvalym bydliskom v BA. Ved v novinkach je vyjadrenie roznych MC a tie sa odvolavaju na vynos z dane z nehnutelnosti. :)))

Re #108602 kecho: obyvatel BA prispieva 100%, kazdy iny obyvatel SR pomernou castou podla koeficientu - viac ide velkym mestam a najviac BA.
Reply on: hoppusmark01 #108692:
Len cesta Wolfsthal - Letisko trva vlakom 45 minut. Myslis ze by na ten vlak niekto presadol ked moze ist autom za 30 minut?
Reply on: S499.1023 #108687:
"Fakt frekvencia na vlak"
- 25 ľudí na letisko, 5 rakúšanov, 5 turistov alebo ľudí na kúpalisko, 1 slovenský zlodej, ktorých sa v prihraničí tak boja. To podľa mňa stačí na DOBUDOVANIE trate. Vo Wolfsthali nastupuje možno priemerne 5 ľudí, nechceš im poradiť, aby zrušili úsek Wolfsthal - Hainburg a nahradili to busom Hainburg - Kitsee? Chceš na doprave vo verejnom záujme zarábať?
Reply on: hoppusmark01 #108627:
"Podľa mňa tender by sa mal vyhlasovať na také vozidlá, ktoré už existujú, a ktoré sú vyskúšané. To zaručuje, že investované peniaze nebudú vyhodené do vzduchu.."

Vidím, že si nepochopil podstate. Každé vozidlo si niekto musí kúpiť ako prvý. Keby všetci dopravcovia rozmýšľali tak ako Ty, tak sa žiadne vozidlá nepredávajú. ?
Reply on: hoppusmark01 #108696:
Z Wolfstahlu rozhodne necestuje nikdy nikto a nikam.
Reply on: hoppusmark01 #108696:
este raz to skusim vysvetlit:.. S7 ide z Viedne plna... napr. sa v nej vezie 700 ludi (max. kapacita 2x4020 je cca 800 ludi).. vsetci postupne vystupuju, vela ludi vystupi na letisku, dalej sa uz vezie len malo ludi, vystupuju v Hainburgu, atd.. do Wolftshalu sa vezie mozno uz len par ludi..

Ak by trat S7 viedla az do BA: z viedne sa vezie ca. 700 ludi, vela ludi vystupi na letisku, ALE nastupi vela ludi ktori cestuju z letiska do BA.. Vlak na konci svojej trasy teda nebude vytazeny iba par ludmi... Vytazenost vlaku sa zvysi tam kde by bola inokedy miziva..
Reply on: Emo #108690:
a z Wolfstahlu, z Hainburgu a vsetkych tych dedin nechodi vlakom nikto? Trat do Petrzalky by bola de facto iba predlzenim S7, takze by to este prispelo k vacsej vytazenosti vlakom S7, ktore su teraz na konci svojej trasy takmer prazdne... Takto by sa naplnil vlak aj v koncovej casti trasy S7, cize ekonomicky by to bolo este vyhodnejsie..
Reply on: hoppusmark01 #108660:
"To ako keby som ja isiel operovat, aj ked som v zivote medicinu nestudoval..."

Pritiahnuté za vlasy ❗
Reply on: S499.1023 #108669:
Most cez Dunaj je podľa Teba, citujem "hovädzina"?
Reply on: 810zssk #108689:
a naco by asi cestovali ludia z jedneho letiska na druhe?
Myslis, ze letiska Bratislava a Vieden tvoria jeden prestupny bod?
Nie. Prestupnym bodom je iba Vieden. Cize ak niekto prestupuje, prestupuje vo Viedni, kde je spracovany aj koncept, podla ktoreho je Letisko Vieden prestupnym bodom medzi letmi zo zapadnej a letmi z vychodnej Europy.. Takze tie prestupy su priamo naviazane na seba, a uskutocnuju sa na letisku Vieden..
Reply on: S499.1023 #108687:
lenze to bolo v autobuse o 4:30 rano (!)
ak je tak skoro rano v autobuse tolko ludi, kolko je potom cez den? Okrem toho k tomu treba este pripocitat ludi, ktori sa vezu so Slovak Lines, a k tomu este potencialnych cestujucich, ktori by z auta presadli na vlak, ak by bola dostatocna ponuka vlakovych spojeni...

Okrem toho do Viedne cez Kittsee tiez nechodi rano 4:30 viac ako 25 ludi, a napriek tomu to spojenie existuje..
Reply on: hoppusmark01 #108649:
Ja nechápem, čo máte všetci proti tomu, že rozhodla verejnosť? Však pre koho to bude slúžiť? Predsa pre ŠIROKÚ VEREJNOSŤ.
Reply on: hoppusmark01 #108684:
Lenže vo vlaku sa Ti tých 24 cestujúcich tak rozloží po súprave, že to povezie de facto vzduch.
Reply on: zakaznik #108682:
Ta trat urcite minimalne pokym nebude napojena aj na letisko Bratislava zmysel nema. Potom tiez neviem ci tam bude dost ludi. To ze ZSSK prevadzkuje vlaky kde chodi RegioSuk Single neznamena ze je to ekonomicke a ze sa kvoli tomu oplati stavat novu trat.
Reply on: hoppusmark01 #108684:
Ja nevravim ze ich tam chodi malo ALE som presvedceny ze nie tolko aby sa ti oplatilo stavat novu trat..
Reply on: hoppusmark01 #108684:
Fakt frekvencia na vlak ? .
Reply on: zakaznik #108685:
Teda ten lístok na vlak by stál skôr 6,8 (lebo 5,1 plus jedna zóna za 1,7) ?
Reply on: hoppusmark01 #108683:
čo sa týka cien, tak parkovanie na Viedenskom letisku 17,5 EUR na 24 hodín, 66,5 EUR na týždeň.

Čiže keby stál lístok na vlak trebárs 6 EUR (z Wolfsthalu stojí 5,1) tak by to bolo zaujímavé aj finančne. Aj časovo, lebo si ušetriš turistiku po pohyblivých chodníkoch z parkoviska.
Reply on: 810zssk #108681:
minule som isiel Blagussom na Letisko Vieden odchod 4:30 spod noveho mosta. V autobuse bolo asi 25 ludi. Z toho 24 vystupilo na Letisku Vieden...
Reply on: 810zssk #108681:
vies ty kolko ludi cestuje na letisko Vieden z Bratislavy? Vyuzik si niekedy viedenske letisko a viezol si sa tam autobusom z BA?
Bratislava je spadova oblast pre viedenske letisko... asi tolko..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.