Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #108711:
A pred tým mostom stoja celý deň kolóny alebo ten jednopruhový most bohate stačí?
Reply on: S499.1023 #108708:
"Skutočne máš rovnítko medzi "zrušiť" a "vybudovať"?"
Nie, ale na druhej strane sa snažím neuvažovať krátkodobo.
Reply on: 810zssk #108718:
Presne tak ❗
Dalsia vec je ze bavit sa v slovenskych podmienkach o vystavbe novej zeleznicnej trate je utopia. Tu sa buduju len dialnice.

Nech zije preferencia VHD.
Reply on: hoppusmark01 #108715:
A samozrejme ze to BUDE chodit prazdne. Aj keby vsetci co dnes chodia busmi presadli do vlaku, na vybudovanie novej trate to NESTACI.
Reply on: hoppusmark01 #108715:
Si neprotirecis?

#108713 vs #108715
Reply on: Valec #108674:
doplnim, ze tie transparenty su specialne upravene, lebo medzi cislom a cielom maju vlozeny kus zeleza v mieste rozdelenia skla ?
Reply on: Emo #108714:
ale nebude to chodit prazdne. prave tento usek bude zaplneny ludmi z letiska, ktori cestuju do BA...
Reply on: hoppusmark01 #108713:
Čiže v úseku Wolfsthal - Bratislava to bude chodiť zase prázdne. No pekne. ?
Reply on: Emo #108709:
ale ved samozrejme, ja som myslel rakusky usek, nemyslel som zeby chodili do Bratislavy..
Reply on: hoppusmark01 #108697:
"Ak by trat S7 viedla az do BA: z viedne sa vezie ca. 700 ludi, vela ludi vystupi na letisku, ALE nastupi vela ludi ktori cestuju z letiska do BA.. Vlak na konci svojej trasy teda nebude vytazeny iba par ludmi... Vytazenost vlaku sa zvysi tam kde by bola inokedy miziva.."

No tým by som si nebol až tak istý. Nezabúdaj, že z viedenského letiska ide do Bratislavy aj autobus, takže dosť ľudí pôjde ním.
Obnovenie cezhraničných spojení ide vo viacerých prípadoch pomaly. Z DNV do toho zámku na druhej strane už roky básnia o lávke pre peších a cyklistov a furt nič. Do Hohenau bol dlhé roky pontónový most a až pred nedávnom s veľkou slávou otvorili JEDNOPRUHOVÝ most.
?
Reply on: Emo #108709:
Presne tak. Dost o tom hovori vytazenost L901.
Reply on: hoppusmark01 #108696:
"a z Wolfstahlu, z Hainburgu a vsetkych tych dedin nechodi vlakom nikto?"

Ale tí chodia až na rakúskom úseku. Pochybujem, že by chodili v nejakom hojnom počte do Bratislavy.
Reply on: zakaznik #108700:

1) Aj autobus je verejná doprava. Šotouši, ktorí razia teórie typu "vlak za každú cenu" a "ani kilometer z trate" škodia verejnej doprave ako celku viac, ako chladne uvažujúci ekonóm.
2) Áno, vrátane dotácie rozhodne zarábať. Ekonomické pravidlá platia vo všetkom na svete. A rozhodne efektívne vynakladať prostriedky.
3) Skutočne máš rovnítko medzi "zrušiť" a "vybudovať"? Zrušiť koncový úsek trate sa neoplatí, keďže autobus, ktorý by tam premával, by nebol vyťažený, mal by samé prestoje. Ale rozhodne by som ten úsek už nikdy neobnovoval.
3) Ak si niekto myslí, že 36 ľudí stačí na dobudovanie trate, nie je len tak nejaký šotouš, je ultrašotouš.
Reply on: zakaznik #108700:
Dnes by sa tu trat stavat podla mna osobne neoplatilo.
Reply on: hoppusmark01 #108696:
Najprv treba dat dovod podla ktoreho predpokladas ze ludia prestupia do vlaku a ze ich bude dost na to aby sa oplatilo kvoli tomu tu trat stavat.
Reply on: Emo #108703:
Vlastne teraz neviem ale myslím, že áno. ?
Reply on: hoppusmark01 #108693:
Aha, tie shuttle busy co vidim plne, to su ludia co sa z nudy vozia medzi letiskami, ze?
Reply on: kecho #108629:
Hej. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.