Filiálka nebude koncová stanica (nebudú tam končiť vlaky), takže tá bude na tom v pohode.
ÖBB bol príklad, blbosť je si myslieť, že to tu v r. 2015 budú voziť len ZSSK. Súbežná premávka vlaku a električky je zbytočná a myslím si, že ani nebude, snáď sa zobudia a bude tam buď jedno, alebo druhé.
tak predlzovanie U2 je kapitola sama o sebe. lebo za dunajom je to fakt riedke osidlenie ..
ono neviem, ale moc realie nepoznas, viedencanom nevadi zrusenie 21 od pratru po donaumarinu, ale medzi schwedensplatzom a pratrom
cize tunak padaju tvoje argumenty dost na hubu
S45 je docela dostupna .. a tie vzdialenosti su fakt neni zle .. ako sa moze stat ... vo viedni su zastavky kusok blizsie pri sebe ako napriklad v prahe .. resp to je moj subjketivny dojem ..
a to nepocitam prave extremy na U2, kde su od seba zastavky tusim len 250 ci kolko metrov na zaciatku, aj ked z inych objektivnych dovodov ..
enviromentalna zataz nejaka urcite bude, ale vzhladom na to ze vo W jazdia kompletne na CNG, tak to taka katastrofa nebude, ako keby tam jazidili vrakosy
Re #106196 S499.1023: bodaj by si mal pravdu, ale co som "pocul", tak klasika len K2S .. ale rad by som sa mylil
Re #106204 810zssk: take neico sa v nasich zemepisnych sirkach a dlzkach este nestalo .. v CR ale uz hej
No, napr. smer Ružinov, Nové Mesto a vlastne celý východ BA to bude ale rýchlejšie (síce s prestupom niekam) ako priama električka, ktorá musí prejsť "pomalou" zónou Kamenné nám.-Krížna/Radlinského, nie? Smer hl.st. tiež stratí trochu na význame, lebo by sa malo potom všetko diaľkové, čo nejde na CZ viesť mestom a končiť v Petržalke, príp. Viedni (tak sa to spomínalo na rokovaniach ohľadom tej trate).
Re #106203 Majo: A mesto bude mať vhodné vozidlá? ? Dopravca nebude musieť byť ZSSK, na tú stavbu čakajú aj ÖBB (tí tam majú už dnes čo nasadiť, keby bola trať).
Cize pokial trat je papierovo zrusena, ale este stoji, nemozes ju neskor znova zfunkcnit? Teoreticky, ked sa trat zrusi a CIASTOCNE fyzicky rozoberie, nemozes ju neskor opravit a znovu zprevadzkovat?
Preto som sa vtedy pytal. Namiesto toho aby si normalne odpovedal si rypal.
Ideálny (nie však veľmi reálny) prípad by bol, keby to postavili železnice, ale nakoniec by sa vzdali zámeru prevádzkovať tam vlaky a ponechali by tú trať len pre električky. A možno to tak nakoniec aj dopadne, dôvodom (a dosť reálnym) môže byť napr. to, že nebudú mať vhodné vozidlá ani financie na ne (vozidlá EÚ asi nezaplatí) a tak sa na to vykašľú.
Re #106197 S499.1023: Električka tam prázdna vôbec nepremáva (Tesco + v lete jazero Zlaté piesky, teraz ju začali využívať aj obyvatelia Chorvátskeho Grobu, večer bola aj posilnená - už jazdí linka 4 po Zátišie len v sedle, nie večer), ale aj keby premávala prázdna, práve tým, že ju zrýchliš preferenciou môžeš (pokúsiť sa) zabezpečiť, aby prázdna nebola. A tych áut tam po otvorení diaľničného obchvatu ubudlo.
To je tá najväčšia sranda že preto sa celý čas diskutuje o relatívnom unikáte duálnej prevádzke tram -vlak v úseku Bosákova - Janíkov Dvor, lebo sa síce jedná o investíciu železníc, ale tá má strašne nízku atraktivitu pre cestujúcich s tou jedinou trasou na Karadžičovu a do Rače a investícia by sa nikdy nevrátila. Preto aby to pritiahlo nejakých cestujúcich pre ktorých sa to aj oplatí stavať, musí sa to napojiť aj na koľajovú sieť dnešnej električky. ?
mas nejake podklady? meral si to? bolo by tomu tak naozaj aj o par rokov, ked budu zapchy este vacsie a za predpokladu ze by trat stala a existovala by priama spojka na BA (nie do kvetoslavova?)
Žiadna smernica, ani rakúska, nemá vplyv na zmenu ochoty ľudí dochádzať za MHD. To len 3l3o si myslí, že vlak v plytkom tunelY má v rovnakej trase trikrát väčší atrakčný obvod ako električka.
Na opätovné zahájenie prevádzky ti ZRUŠENÁ trať nie je na nič, zrušenú trať nemôžeš "odzrušiť", musíš vybudovat novú podľa aktuálnych noriem, neinteligent.
No tak povedzme, že by to tvoje kritériá spĺňalo na 50% - trať odniekiaľ nikam. Sibiu by som si "ničím" nazvať netrúfol. Okrem toho tá trať pozostatkom bývalej mestskej siete v Sibiu a rozhodne nie je Ceausescovým dielom - tým je naopak trolejbusová prevádzka v meste, ktorá na mňa pôsobila dojmom, že po prvom výpadku zberačov dôjde k pádu trakčného vedenia v celom meste, pričom sa jedná o pomerne novú prevádzku.
Inak samozrejme trať okrem šotodôvodov nemá žiadne opodstatnenie k existencii.
Čo som pozeral ani v Brne si s tým ťažkú hlavu nerobia vodiči na zastávkach kde to je... tesne pri obrubníku, teda tak ako má Kasselák zmysel, zastavuje asi iba 10% vodičov čo som videl.
S499.1023
Inak samozrejme trať okrem šotodôvodov nemá žiadne opodstatnenie k existencii.