Ahojte, prihlásila som sa, lebo občas budem priamo alebo okrajovo písať o veciach, ktoré sa týkajú verejnej dopravy a zaujímajú ma skúsenosti z iných miest. Pridávam link na článok, ktorý sa týka udržateľnej dopravy v BA ? http://pauliniova.blog.sme.sk/c/146521/Kto-nam-kradne-chodniky.html
dakujem za objasnenie... a ako je to na vlakovych tratiach bez zabezpecovacieho zariadenia. ako rychlo mozu jazdit vlaky na trati bez zabezpecovacieho zariadenia.
Áno, je to pravda, podľa § 53 ods. 2 vyhláška 250/1997. Msuí však brať do úvahy aj zabezpečovačku, traťové pomery a pod. V praxi z tejto vyhlášky a úrovne použitého zabzar (t.j. žiadneho) (§ 26 ods. 3-6) vyplýva pre bratislavské električky maximum 60 km/h.
Oprava môjho predošlého príspevku: "... po prvý krát ... "
Re #104362 810zssk: Račianska je v dobrom stave. Zrušiť niekoľko priecestí, zabezpečiť a plne preferovať trať a 60 km/h bude hneď reálna.
Ak zaplatis rekonstrukcie trati tak aby tam bola vyssia rychlost DPB ta urcite privita s otvorenou narucou. Dnes som mal tu cest s istou vodickou v rannej spicke v K2S po Racianskej rychlostou 55kmph (podla tachomera) a to uz dost hadzalo zo strany na stranu. Ja verim, ze aspon v tuneli bude minimalne 65km/h.
vies my vysvetlit preco musi jazdit 10km/hod pomalsie ako je maximalka pre obec a o 15km/hod menej ako je maximalka pre dany typ elektricky?
A je pravda, ze na plne segregovanej trati si maximalnu rychlost urcuje dopravca v sulade s maximalnou konstrukcnou rychlostou vozidla?
nie je skoda obmedzovat preferovanu kolajovu MHD? Mala by mat vyssiu povolenu maximalku ako IGK, aby to zvysovalo jej konkurencnu vyhodu oproti IGK nie? je niekto kto ma iny nazor?
Ámos
A je pravda, ze na plne segregovanej trati si maximalnu rychlost urcuje dopravca v sulade s maximalnou konstrukcnou rychlostou vozidla?