dúfam, že to "zníženie intenzity presakovania vody bude na 0, lebo inak to bude riadny šmejd a ako poznám tak to bude asi spravené tak, že tunel bude treba do 5 rokov zavrieť zas aby niekto dostal zakázku na stavbu ? ?
to je katastrofa ja som si predstavoval ze to bude pekne cemento-betonovy povrch, pekne vysvietene a prevadzkova rychlost elektriciek tak okolo 70kmh... asi som naivny
keby ich bolo ešte o 18ks viac ? inak som zvedavý kedy bude posledná jazda Solarisu a ako dopadne, či ho slávnostne nepodpália ? dnes akurát o tom ako horia Solarisy hovorili dvaja starší páni za mnou v L68 ? ku podivu sa vyznali do busov a robili si z toho prdel ?
V článku je písané, že znížia intenzitu presakovania vody do tunela, čiže sa jedná o čiastkovú opravu alebo kompletnú? Teda ide o takép polovičné práce alebo čo do kelu? Nebolo by lepšie to celé spraviť tak ako sa patrí nanovo a potom mať niekoľko rokov postarané a bezpečnosť prevádzky na najvyššej úrovni?! ?
Inak k novým MANom Lions City: zdá sa mi trocha škoda, že najlepšie autobusy v Bratislave budú záložné vozidlá.. Nešlo by ich vymeniť za rovnaký počet Solarisov? Čiže Solarisy by išli robiť ZV a MANy normálne na linky na celodenné služby... ?
Toto je celkom dobrá úvaha.. Tiež si myslím, že iba po Wolfsthal je to blbosť... S S7 to trvá do Viedne 1:30, to je o polovicu dlhsie ako cez Kittsee alebo Marchegg...
No a vo Wolfsthali nie sú ani poriadne obchody, a nedá sa tam ísť ani prejsť k Dunaju, pričom v Hainburgu áno.. A nie je tam ani kúpalisko, pričom v Hainburgu áno..
V podsate suhlasim. Predovsetkym, ked uz robit primestsku linku pre prestahovanych Slovakov tak skor do Rajky. Dalsia vec je cena: 50 sk? Nech si trhnu. Keby to bolo aspon sucastou BIDky je to vec ina. Toto cele je evidentne o tom ze kamarat potrebuje detom zabezpecit dopravu, tak mu tam poslem SORku, ktoru zaplati cela Bratislava a ostatny cestujuci za predrazene cestovne.
Re #104286 Valec: Ak si odmyslím, že DPB má problém zabezpečiť MHD v samotnej Bratislave, tak myšlienka linky do mesta Hainburg sa mi páči. Veď je približne na úrovni Devína, len z opačnej strany Dunaja.
Ja by som to vnímal ako pekný akt cezhraničnej spolupráce v oblasti cestovného ruchu (vrátane toho "nákupného"). Predsa len by to bolo o čosi dostupnejšie a lacnejšie než cestovať Slovak Lines, ktorý pokračuje tade do Viedne.
Ale na čo má ísť tá linka len do nejakej obce Wolfsthal? Len kvôli obyvateľom, ktorí sa tam presťahovali z Bratislavy? To radšej podľa mňa nech nejde do Rakúska vôbec. Alebo bol problém spraviť tej linke tú jednu zastávku radšej v Hainburgu, kde by mala konečnú namiesto Wolfsthalu?
Kto to tam do Wolfsthalu bude reálnej využívať a na čo? Na Pottenburg či Konigswarte odtiaľ si Bratislavčania určite nebudú robiť výlet tak často ako na Železnú studničku...
A kto tam bude prestupovať na vlak S7 do Viedne, keď do nej je niekoľko možnosti ako sa dostať priamo z Bratislavy? A cez pracovné dni, keď tam cyklobus premávať určite nebude, tú linku určite ani cyklisti nebudú využívať.
Neviem, koľko žije Slovákov vo Wolfsthali, ale keď už do niektorej prihraničnej obce to má ísť, tak bližšie by to iste bolo do Kittsee (určené spoje linky č. 80) alebo Rajky (určené spoje linky č. 91), kde žije viacero Slovákov.