Ahojte, prihlásila som sa, lebo občas budem priamo alebo okrajovo písať o veciach, ktoré sa týkajú verejnej dopravy a zaujímajú ma skúsenosti z iných miest. Pridávam link na článok, ktorý sa týka udržateľnej dopravy v BA ? http://pauliniova.blog.sme.sk/c/146521/Kto-nam-kradne-chodniky.html
dakujem za objasnenie... a ako je to na vlakovych tratiach bez zabezpecovacieho zariadenia. ako rychlo mozu jazdit vlaky na trati bez zabezpecovacieho zariadenia.
Áno, je to pravda, podľa § 53 ods. 2 vyhláška 250/1997. Msuí však brať do úvahy aj zabezpečovačku, traťové pomery a pod. V praxi z tejto vyhlášky a úrovne použitého zabzar (t.j. žiadneho) (§ 26 ods. 3-6) vyplýva pre bratislavské električky maximum 60 km/h.
Oprava môjho predošlého príspevku: "... po prvý krát ... "
Re #104362 810zssk: Račianska je v dobrom stave. Zrušiť niekoľko priecestí, zabezpečiť a plne preferovať trať a 60 km/h bude hneď reálna.
Ak zaplatis rekonstrukcie trati tak aby tam bola vyssia rychlost DPB ta urcite privita s otvorenou narucou. Dnes som mal tu cest s istou vodickou v rannej spicke v K2S po Racianskej rychlostou 55kmph (podla tachomera) a to uz dost hadzalo zo strany na stranu. Ja verim, ze aspon v tuneli bude minimalne 65km/h.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.