Ja zase poznam pribeh, ze prazska-brnianska je preto 3+3 , lebo Husak, byval niekde tam blizko, tak aby mohla vladna kolona lepsie prebehnut, eventualne ukazat sudruhom zo socialistickeho tabora, ako skvelo sa tu mame a staviame, planujeme... ? Tos este aj dnes ju kopec ludi vola husakova cesta ?
"no, teoreticky hey, ale zas tu mas iny problem: z hlavnej stanice idu 4 linky elektriciek... Ako narves ludi z mtolkych elin do jedneho soru???????"
to ze na Hl.st. teraz chodia 4 linky elektriciek neznamena, ze su vytazene... Vytazena je akurat L13, a to je asi vsetko...
Keby sa zrealizovalo to nove linkovanie elektriciek, tak by na Hl.st. chodili len 2 linky elektriciek- a to by zodpovedalo aj kapacite, ktora tam je potrebna...
Jedine casy, kedy treba kapacitne posilnit dopravu na Hl.st., su pioatky vecer v smere na Hls.t a nedela vecer v smere z Hl.st. do mesta.. Vtedy by mali byt aj intervaly liniek (a nielen elektrickovych) na Hl.st. posilnene (a ziadne posilove spoje, ale normalne zahustene intervaly v grafikone)...
Ale okrem toho 2 elektrickove linky na Hl.st. uplne stacia..
V súčasnosti chodí zo stanice toľko ľudí na "elku" ? preto, že je to pre mnohých priamy spoj. Ak budú musieť prestúpiť, tak im budú kombinovať spojenie inak. Preto počítam, že ďaleko jednoduchšie pre nich bude do východnej časti mesta (kam v súčasnosti smerujú 3 zo 4 liniek) ísť napr. L201 s prestupom na Račku, Trnavskom alebo Záhradníckej. Do centra bude zasa ďaleko jednoduchšie ísť L93. SORka by zabezpečovala len lokálnu obsluhu.
Navyše, ak bude prebiehať taká rozsiahla prestavba stanice ako aj priestoru pred ňou, je dosť pravdepodobné, že časť vlakov bude odklonených inde.
no, teoreticky hey, ale zas tu mas iny problem: z hlavnej stanice idu 4 linky elektriciek... Ako narves ludi z mtolkych elin do jedneho soru??????? A este k tomu 9,5??? keby neslo tolko ludi tak dostanes zlatu cenu za genialny napad.. Ale mas tu ten problem.. Ludia.. Dalsie take silne spojenie s hlavnou stanicou je l93... ale na nu sa DPB rozhodol nasadovat solo vozy alebo Zajazdovky.... Cize teraz mas dost velky problem.. A ked vypadne tolko vozov elin... A este takto: ked sa bude robit stanica, myslis, ze este nechaju aj obratisko busov a parkovisko pre auta?? NE! aj to zanikne.. Tudiz budeme musiet vozy otacat inde.... Skus daco navrhnut, ja newm ako takuto najanalnejsiu situaciu riesit, bpretoze to dost ochromi blawu ked vlaky pravidelne do bl;awy ta vyhodia na vinohradoch, novom meste a tak a na hlavnej maloktore bo zeleznice chcu pocas prestavby urobit 2 a 3 nastupiste....
Ako že nie? Stačí keď si pozrieš svoj návrh na trianglovanie pod NBSkou. Nemyslíš, že ďaleko jednoduchšie by bolo spojiť L2+L13, a posilniť linky 11 a 14 o spoje liniek 3 a 8? A čo sa týka náhradnej dopravy, kľudne postačí desaťmetrová SORka po trase Hl.St. - Vazovova.
"...Keby to bolo take skvele tak 3 patrocnica nekrachne..."
Prečo práve tretia päťročnica? Nevidím dôvod googlovať jednotlivé päťročnice. Ten ich "systém" predsa po štyridsiatich rokoch krachol celý! Už to by malo tým, ktorí ho nezažili, stačiť na to, aby naň pozerali s dešpektom a nie aby ho, ako to niektorí robia, dnes dokonca oslavovali, či dávali za príklad: #103505 Max: "...nech uz boli ti komunisti aki boli, je fakt ze sa planovalo, projektovalo, stavalo, myslelo do buducnosti..."
"Ked je prispevok zmazany tak sa k nemu nedostanes nijakym sposobom. Takze zmazany nie je."
Keď som písal príspevok, dal som si ho vyhľadať podľa jeho čísla. Pretože som ho takto nenašiel, predpokladal som, že je zmazaný a uviedol som to v príspevku. Až po uverejnení príspevku som zistil, že kliknutím sa na ten príspevok dostanem. Nechápem, čo stále riešiš. V systéme príspevkov je niekde bota a to je všetko.
nj, ibaze pocas stavby podzemia ako budu jazdit?
jedine co ma napada je to, ze budu vyuzivat florianske nam ako triangel.... a nejaka nahradna doprava klbakom na hlavnu z florianskeho....
obratisko elektriciek sa presunie do podzemia. Tot vse. Elektricky budu dalej na hlavnu stanicu jazdit, len nebudu stat na krizovatke na Predstanicnom ?
Je to môj názor na danú vec. Ty si mysli, čo chceš. Ale nebudem Ti nadávať, toto fórum čítajú aj normálni ľudia, ktorí nemajú záujem čítať nadávky á la IV. cenová.
Menová reforma bola jasným dôkazom krachu 1. päťročnice. V ďalšom vývoji národného hospodárstva museli nasledovať dva prechodné roky 1954 – 1955, aby sa odstránili najkrikľavejšie disproporcie a mohol nasledovať 2.päťročný plán. Napriek viacerým problémom jeho plnenie bolo pomerne úspešné, ale 3. päťročnica sa zrútila ešte v jej počiatkoch a na začiatku 60. rokov nasledovala ekonomická kríza. Ani v ďalšom období plánovaná ekonomika nepresvedčila o svojich kvalitách a prednostiach. Metodika plánovania v Československu v 70. a 80. rokoch dospela do takých absurdností, že podnikové plány sa zostavovali až v novembri toho roku, pre ktorý mali platiť, a neraz dokonca až v prvých mesiacoch nasledujúceho roka.
Ak máš na mysli tebou spomínané adorovanie komunizmu, tak si na veľkom omyle. Rovnako ako Ike, tak aj ja sme sa bavili LEN o dopravných stavbách. Odkiaľ si nabral, že sme si pochvaľovali všeobecný princíp socializmu, si naozaj neviem vysvetliť ?
Ja neviem, ale ja si myslim, ze je normalne rekonstruovat byt po 25 rokoch uzivania. Systemove chyby a hlavne kvalita umiestnovania panelov, to uz je ina vec.
Re #103547 Papyr: Len co som narychlo vygooglil.
KRACH TRETEJ PÄŤROČNICE (1961 – 1965)
Jednou z príčin jej krachu boli nereálne úlohy. V apríli 1962, kvôli zlým výsledkom bola päťročnica zrušená a od tej doby nahradená jednoročnými plánmi. Tie sa sústredili na tie odvetvia, ktoré si vyžadovali urgentné riešenie. Celkový úpadok hospodárstva sa podarilo zastaviť až v 1964. V tomto roku vznikol projekt hospodárskej reformy[15].
[15]Ruší sa zbor povereníkov a obmedzujú sa právomoci SNR.
Solider