Reply on: fanatikmhd #103621:
"no, teoreticky hey, ale zas tu mas iny problem: z hlavnej stanice idu 4 linky elektriciek... Ako narves ludi z mtolkych elin do jedneho soru???????"to ze na Hl.st. teraz chodia 4 linky elektriciek neznamena, ze su vytazene... Vytazena je akurat L13, a to je asi vsetko...
Keby sa zrealizovalo to nove linkovanie elektriciek, tak by na Hl.st. chodili len 2 linky elektriciek- a to by zodpovedalo aj kapacite, ktora tam je potrebna...
Jedine casy, kedy treba kapacitne posilnit dopravu na Hl.st., su pioatky vecer v smere na Hls.t a nedela vecer v smere z Hl.st. do mesta.. Vtedy by mali byt aj intervaly liniek (a nielen elektrickovych) na Hl.st. posilnene (a ziadne posilove spoje, ale normalne zahustene intervaly v grafikone)...
Ale okrem toho 2 elektrickove linky na Hl.st. uplne stacia..
Ámos
Re #103547 Papyr: Len co som narychlo vygooglil.
KRACH TRETEJ PÄŤROČNICE (1961 – 1965)
Jednou z príčin jej krachu boli nereálne úlohy. V apríli 1962, kvôli zlým výsledkom bola päťročnica zrušená a od tej doby nahradená jednoročnými plánmi. Tie sa sústredili na tie odvetvia, ktoré si vyžadovali urgentné riešenie. Celkový úpadok hospodárstva sa podarilo zastaviť až v 1964. V tomto roku vznikol projekt hospodárskej reformy[15].
[15]Ruší sa zbor povereníkov a obmedzujú sa právomoci SNR.