inak bude zaujímavé porovnať zvezenie v nových Karosách z Bystrice a v našich 100krát rekonštruovaných Vrakosách zo Zlinera.. už teraz viem, čo bude lepšie.. ?
Tazko povedat bo vo februari tam bolo cca 15 ikacov 280 a stoja tam ako velikanska suciastka aj vozy zpred 5rokov.... cize sup-sup bez do prdele petrzalky, chod zo zadu vozovne a uvidis ikaaaaaacov.......
Ironické je na tom to, že DPB prenajím busy, ktoré neboli pre neho dosť dobré a veľkoryso ich prehliadal. Namiesto toho veselo testuje stále nové vozidlá aby neskôr aj tak dakto z DPB vyhlásil, že "hľadáme to najlepšie vozidlo pre Bratislavu", takže nakoľko doteraz nejazdí v BA žiadny Mercedes,Citelis a Solaris (okrem 22 nepodarkov) to vyzerá tak, že spomenutí výrobcovia vyrábajú šmejdy ?
? ach...tak ktoré to tam teda sú? 4940 to viem, potom 4945 a 4947...ten štvrtý by mohol byť ktorý? 4958 zošrotovali alebo kde je? Vie mi niekto teda povedať,ktoré tam, ešte parkujú?
Je to len maly krok pre autobus, ale velky skok pre Bratislavu. Konecne totiz DPB prestal byt nemiestne hrdy a prijal, hoci len formou prenajmu, ojazdene vozidla odinakial. Dufajme, ze si tento zvyk podrzi aj do buducnosti.
Chcelo by to vyssiu frekvenciu vlakov. Ale ako moze byt vyssia frekvencia vlakov, ked oni na zastavke stoja minutu a pol, kym sa tam ludia natlacia? Prazske Cecko nemilosrdne v rannej spicke zavrie dvere uz po tom, co nastupi este len polovica ludi stojaca pred dverami. Prave preto, aby mohlo dodrzat 105-sekundovy interval.
Tam nestoja iba 4 ikace.... vo vozovni petrzalka ich stoji jak nasratych a furt ich presuvaju koli miestu na iny blok parkovaci..... cize musis pozret v katalogu setky nezosrotovane ikace z 4DTPA
Ja som ten prestup spomenul preto aby to zas nevyzeralo ze
Ja vidim riesenie v kombinacii vlakovej dopravy + 22 s prestupom na Lamacskej branme a pripadne si viem predstavit nejaku spickovu obdobu 28-ky ktora by nesla z Opletalovej ale zo sidliska. To by bola slusna ponuka spojov.
uz dnes sa tvori v KV Cimermanov vlak. A prestup na elektricky v Dubravke vo forme L22 moze nadalej existovat. Resp. potiahnutia elektricky k Lamacskej brane prestup tam.
par otazok
1) dalo sa dostat priamo z Malaciek do Marcheggu?
2) uz vtedy existovali ZST Vinohrady v sucasnej forme (podla mapy aj hej)
3) zda sa mi tam alebo je tam naznacena rozostavana sucasna trat k ZST Nove Mesto?
Pokial by sa vybudovala zastavka DNV - Eisnerova a vlaky by v spicke chodili aspon v intervale 20 minut tak si to viem predstavit ako lepsie riesenie. Ak nie, tak je lepsia elektricka.
Erik Pauer