Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #103322:
To ano, ale vysvetlis mi naco tahat nve kolaje vedla kolaji? Hlavne ked v ramci BID by mala byt premavka na danej trati dostatocne husta. Vyslo by lacnejsie a efektivnejsie keby sa vybudovali: zastavka DNV sidlisko, prestupny terminal DNV ŽST, Lamač, niekde v oblasti pod Kramarmi a Hlavna stanica.
Reply on: Ámos #103318:
keby sa vybudovala tá trať medzi Dúbravkou a Hl.st. cez Patrónku, tak by električka kapacitne zvládla aj DNV.. a L21 by sa mohla úplne zrušiť..
Reply on: Ike #103320:
vysvetluj na magistrate. Samozrejme ze zo vsetkych hladisk by bolo lepise stavat zastavku. Naco tahat kolaje tam kde uz su. Ale ked bude ZSR stavat zastavku tak niekto na magistrate, sa nenabali. Na slovensku sa nestavia podla logiky, ale podla mnozstva potrebnych financii. Cim drazsi projekt tym skor sa realizuje. Je mi z tohto statu aj mesta zle.
Reply on: Ámos #103318:
ale aj vzdialenost tu ma nemalu ulohu... ved do centra by to trvalo pomaly tristvrte hodinu... to nemoze konkurovat IAD
Reply on: Beus #103265:
Všetky vozidlá majú demontovaný EMtest. Transparenty aj palubaky. ?
Reply on: Ike #103316:
nejde ani tak o vzdialenosti skor o kapacitu. dnes nepobera Dubravku s KV neviem si predstavit, ze sa ktomu prida DNV a Lamacksa brana.
Reply on: Ámos #103314:
To je úplne nešťastné ?
Reply on: Ámos #103314:
to bude katastrofa, na eliny to bude uz prilis dlha trat + vybudovanie fungl novej trate... elina je vhodnejsia na kratsie vzdialenosti...
Niečo z hlavnej stanice - od 1. mája začínajú rekonštrukčné práce na 3. nástupišti, niektoré vlaky budu odrieknuté, alebo presmerované http://www.zssk.sk/sk/aktuality/zmeny-v-doprave-od-1-maja ?
Reply on: Ike #103313:
skor vam tam dotiahnu salinu z dubravku. Co nie je statsne riesenie, ale tak co uz...
Reply on: Ámos #103312:
no myslel som tebou tu prezentovane...?

skoda ze sa na MZ nerozhodli potiahnut nejaku vlecku aspon pred kotolnu v DNV, ale myslim ze aj zastavka by bola/bude vyuzivana... som zvedavy kedy a ci zacne vystavba
Reply on: Ike #103311:
? nie je moje. je vseobecna zname 😉
Reply on: JamaVOku #103310:
amosove riesenie a sice zastavka by bolo lepsie
Reply on: fanatikmhd #103309:
pre 21 kludne staci 3 minuty. Pri troch minutach by to bolo obsadene ako smer DNV poobede. To by kludne stacilo. Alebo dajme tomu 2. Ale tu by vznikal uz problem, ze by sa na Prazskej mohli nakopit aj tri vozidla.
Reply on: JamaVOku #103308:
3minuty????? 95 ma rano taky interval a praska vo svikoch.. tam treba 1.5min tj voz za vozom.... a asi 50poradi a to iste aj na l95...
Reply on: Ámos #103306:
Nie. Keby bolo viac vodicov, tak by linka 21 potrebovala rano interval 3 minuty, co znamena 26 poradi. ?
Reply on: fanatikmhd #103305:
ale prosim ta. A co keby bolo treba nieco doma zalepit. Doma sa lepidlo predsa lepsie zide...
Reply on: fanatikmhd #103302:
aha takto si to myslel. to mas potom pravdu. Ale taku L21 nevyriesia nove klbaky. Jedine, ze sa zrealizuje aj tych 50 kusov vozdiel typu Capacity a L21 sa zacne vypravovat tymito vozidlami.
Najucinjsie by vsak bolo vybudovanie DNV zastavky a vozenie ludi z DNV vlakmi.
Reply on: JamaVOku #103304:
Uz hovoris ako doktor....... Ale mas pravdu.... nj....Zato by docela DPB zislo pouzit aj lepidlo a nie sliny p[racovnikov na lepenie dielov... Ked si spomeniem na niektore 14Tr v style ``naco gumove tesnenie, stacia noviny oblepene lepiacov paskou...``
Reply on: fanatikmhd #103300:
nie. ono to dobre netesni a je tam velmi vysoka vlhkost. Niekedy je to aj zarosene. Kedze je to uzavrety priestor a v lete je tam velmi vlhko a teplo tak je to idealne miesto pre mnozenie bakterii, virusov, hub a plesni ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.