Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #103336:
? ach...tak ktoré to tam teda sú? 4940 to viem, potom 4945 a 4947...ten štvrtý by mohol byť ktorý? 4958 zošrotovali alebo kde je? Vie mi niekto teda povedať,ktoré tam, ešte parkujú?
Reply on: enumaelish #103331:
4958 tam nie je ?
Reply on: milannco #103255:
Je to len maly krok pre autobus, ale velky skok pre Bratislavu. Konecne totiz DPB prestal byt nemiestne hrdy a prijal, hoci len formou prenajmu, ojazdene vozidla odinakial. Dufajme, ze si tento zvyk podrzi aj do buducnosti.
Reply on: ivanbuto #103276:
Chcelo by to vyssiu frekvenciu vlakov. Ale ako moze byt vyssia frekvencia vlakov, ked oni na zastavke stoja minutu a pol, kym sa tam ludia natlacia? 🙂 Prazske Cecko nemilosrdne v rannej spicke zavrie dvere uz po tom, co nastupi este len polovica ludi stojaca pred dverami. Prave preto, aby mohlo dodrzat 105-sekundovy interval.
Reply on: enumaelish #103331:
Tam nestoja iba 4 ikace.... vo vozovni petrzalka ich stoji jak nasratych a furt ich presuvaju koli miestu na iny blok parkovaci..... cize musis pozret v katalogu setky nezosrotovane ikace z 4DTPA
Reply on: Ámos #103329:
Ja som ten prestup spomenul preto aby to zas nevyzeralo ze

Ja vidim riesenie v kombinacii vlakovej dopravy + 22 s prestupom na Lamacskej branme a pripadne si viem predstavit nejaku spickovu obdobu 28-ky ktora by nesla z Opletalovej ale zo sidliska. To by bola slusna ponuka spojov.
Prečo stojí aj modrý Ikarus 4707 v Petržalskej vozovni?

Môžem sa opýtyť, že ktoré to 4 Ik280 stoja v Petržke na okraji? Určite tam budú 4945,4947 a 4958 a ten štvrtý je ktorý?
Reply on: S499.1023 #103205:
O tej trojičke som si myslel to,že presahuje povolenú dĺžku ale vedel som,že je to kratšie ako 3xT3...chyba bola teda to prvé
Reply on: 810zssk #103327:
uz dnes sa tvori v KV Cimermanov vlak. A prestup na elektricky v Dubravke vo forme L22 moze nadalej existovat. Resp. potiahnutia elektricky k Lamacskej brane prestup tam.
http://lazarus.elte.hu/hun/digkonyv/topo/200e/35-48.jpg

celkom zaujimava mapa ak si date BA...

par otazok
1) dalo sa dostat priamo z Malaciek do Marcheggu?
2) uz vtedy existovali ZST Vinohrady v sucasnej forme (podla mapy aj hej)
3) zda sa mi tam alebo je tam naznacena rozostavana sucasna trat k ZST Nove Mesto?
Reply on: Ámos #103318:
Ono by to slo za predpokladu posilnenia dopravy na danej trase. Dalsia vec je ze cast ludi z DNV uz teraz prestupuje v Dubravke na elektricky.
Reply on: Solider #103317:
Pokial by sa vybudovala zastavka DNV - Eisnerova a vlaky by v spicke chodili aspon v intervale 20 minut tak si to viem predstavit ako lepsie riesenie. Ak nie, tak je lepsia elektricka.
Reply on: Solider #103315:
No paci sa mi ako skoro o tom informuju.
Reply on: Ámos #103321:
samozrejme plati znama (ne)rovnica....

co najnezmyselnejsi projekt za co najvacsie naklady za co najmensiu kvalitu 🙂
Reply on: hoppusmark01 #103322:
To ano, ale vysvetlis mi naco tahat nve kolaje vedla kolaji? Hlavne ked v ramci BID by mala byt premavka na danej trati dostatocne husta. Vyslo by lacnejsie a efektivnejsie keby sa vybudovali: zastavka DNV sidlisko, prestupny terminal DNV ŽST, Lamač, niekde v oblasti pod Kramarmi a Hlavna stanica.
Reply on: Ámos #103318:
keby sa vybudovala tá trať medzi Dúbravkou a Hl.st. cez Patrónku, tak by električka kapacitne zvládla aj DNV.. a L21 by sa mohla úplne zrušiť..
Reply on: Ike #103320:
vysvetluj na magistrate. Samozrejme ze zo vsetkych hladisk by bolo lepise stavat zastavku. Naco tahat kolaje tam kde uz su. Ale ked bude ZSR stavat zastavku tak niekto na magistrate, sa nenabali. Na slovensku sa nestavia podla logiky, ale podla mnozstva potrebnych financii. Cim drazsi projekt tym skor sa realizuje. Je mi z tohto statu aj mesta zle.
Reply on: Ámos #103318:
ale aj vzdialenost tu ma nemalu ulohu... ved do centra by to trvalo pomaly tristvrte hodinu... to nemoze konkurovat IAD
Reply on: Beus #103265:
Všetky vozidlá majú demontovaný EMtest. Transparenty aj palubaky. ?
Reply on: Ike #103316:
nejde ani tak o vzdialenosti skor o kapacitu. dnes nepobera Dubravku s KV neviem si predstavit, ze sa ktomu prida DNV a Lamacksa brana.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.