Hmm... Takže ak to dobre chápem tých 8 minút platí v špičke, pričom večer by to mal dať aj za tých 5 minút. Vďaka za objasnenie, to som nevedel. No musím povedať, že ten bus prichádza prakticky vždy až okolo 21:34, čiže je úlpne mimo. Chodím na tento konkrétny spoj pravidelne, takže už som aj navyknutý na to, že na zastávke mám byť až po pol, hoci idem na bus oficiálne premávajúci 21:25.
Zdravím všetkých na iMHD! Mám jeden postreh a otázku. Spoj linky 68, ktorý odchádza zo zastávky Košická o 21:25 máva bežne meškanie okolo 10 minút. Trochu som poštudoval CP na iMHD a zistil som, že napr. z Trn. Mýta je v CP jazdná doba 8 minút, no klikaním zastávkou po zastávke som zistil, že daný spoj tam má prísť za 5 minút, čo by musel lietať. Dokonca som zistil že už v opačnom smere (keďže na Trn. Mýte je len priebežná konečná) to autobus nemôže stihnúť. Tipujem, že takto je to aj s inými odchdmi L68. Je chyba v CP (ktorý je aj na zastávke) alebo ako? Ďakujem za odpoveď
Myslím, že ten interval by mal pre zachovanie akej takej "štábnej kultúry" byť na L 69 v sedle aj cez víkend maximálne 20 minút, lebo 30 minút to mi pripomína košické intervaly a ich LV.
Podľa mňa to nápad nie je zlý, ale myslím, že interval by (najmä na L69) rozhodne nepostačoval. Ani v špičke, ani v sedle. Možno tak akurát cez víkend (samozrejme že by som privítal preklad s Avionbusom).
Tak proti LBC som rozhodne, ale zas celočervený voz pôsobí fádne. Podľa mňa by boli vhodné aspoň inofarebné napr. biele pásy okolo okien. A vôbec podľa mňa socialistické unfikované nátery neboli až také zlé, tak prečo si ich vylepšené nenechať, resp. sa k nim trochu vylepšeným nevrátiť.
www.google.sk ceny listkov BID, koncepcia BID, tarifa BID? Si schopny vobec uvarit si jedlo a zaviazat snurky od topanok?
Re #102935 intony: NIE! Linky v 30 minutovym intervalom nemaju co v systeme MHD hladat, pokial nechodia do okrajovych oblasti. Na linku s 30 min. intervalom sa ti ludia zvysoka vies co. Idealom by malo byt aby co najviac liniek malo co najhustejsi interval.
Taketo rozdelenie by dalej sposobilo nepravidelnost intervalu a zhlukovanie vozidiel.
ja som sa tu k LBC uz vyjadril davnejsie a v podstate si myslim to co ty.. Keby som prisiel do nejakeho mesta a tam by sa na mna vyskierali z vacsiny vozidiel MHD smajliky, tak by som si o tom meste pomyslel svoje.. to je vysmech obcanom a vysmech mesta sameho zo seba..
LBC nalepky vyzeraju ako vysmech obcanom. podla mna celocerveny nater je velmi prirodzeny a ako sa hovori v jednoduchosti je krasa, LBC je prilis vycackane az to posobi gycovo. Ja osobne by som bol za celocerveny nater karos aj solarisov. Zaroven by to bol aj taky retrostyl pripominajuci Ikarusy 280 ? ?
ved presne to iste som napisal aj ja. aby sa tam nedavala ziadna reklama LBC (to som myslel tymi nalepkami), ale aby nove autobusy a aj vsetky ostatne uz mali iba cerveny nater a nic viac, to vyzera uplne najlepsie ?
mne osobne sa LBC vobec nepaci a viacej sa mi paci SPP reklama, ale je pravda ze by nemala byt na takom mnozstve vozov, osobne by som uvital keby nove plynaky mali cisto cerveny nater bez nalepenia otrasnej LBC reklamy
Re #102956 stevo: ano nocna doprava sa vobec nezlepsila, netrufam si povedat ze sa aj zhorsila..
Neda sa v podstate nesuhlasit so vsetkymi vytkami voci Sash, avsak.
Avsak velmi realne pomenovala situaciu. Cize, nocna doprava sa nezlepsila ani o chlp!
Cize, vsetky tie reci o "Novej" nocnej, nadstandardne kvalitnej ND s ochrankou, novymi vozmi a castejsimi intervalmi su vsetko Klamstva, Klamstva a Klamstva!
Co z tohoto tvrdenia mi chcete vyvratit?
1.) Stale chodia tie iste stare vozy, co v "starej" ND,
2.) Stale sa da sediet len so zlym pocitom, ze ta spinava, mastna, vlhka, smradlava sedacka je predsa len sedacka.
3.) Jediny prinos v novych intervaloch je v ich lepsie zapamatatelnych casoch, nie ich zhustenie! Naco mi dnes ide N95 o 23:30 (na Safku 23:35), ked predtym mi isiel 23:30 zo Safka 23:30 posledna 95 denna? Posledny nocak nad ranom by som tiez zoskrtal - nema zmysel aby isiel 15min. pred dennym.
CENA NIE JE ODOVODITELNA "NOVOU" KVALITOU!!!
abcd