ale ani nie, uz mam zbehany cely Manhattan peso, rad chodim peso, zazijes viac ako keby si siel busom(ver mi otestovane) ? Oki, pani mam poznacene dik za spolupracu ?
cafte, kto mi poradi ako sa najrychlejsie dostanem z Nam. hraniciarov(petrzalka) na kolarsku(centrum pri weste) a zhruba kolko by mi to malo rano trvat. rano myslim medzi 8am a 10am. Zrejme aj uvas je to nieco ako dopravna spicka a v BA som uz hodne davno nebol.
Z osobných občasných skúseností si myslím, že L50 by to zvládla. Ale v danej lokalite sa dokončuje polyfunkčný objekt na Zátiší a ústredie Slovenskej sporiteľne na Tomášikovej. Taktiež na mieste bývalého OD IKEA sa má niečo postaviť, takže by som L96 odtiaľ nebral. Jedine, že by sa ju podarilo nejakou vlakovou R linkou nahradiť.
Ja som myslel aj na celkové presmerovanie 96-ky k Avionu, so sedlovým a víkendovým intervalom kľudne aj 15-20 min., len neviem či by potom nechýbala pri Novomestskej stanici...
Hmm... Takže ak to dobre chápem tých 8 minút platí v špičke, pričom večer by to mal dať aj za tých 5 minút. Vďaka za objasnenie, to som nevedel. No musím povedať, že ten bus prichádza prakticky vždy až okolo 21:34, čiže je úlpne mimo. Chodím na tento konkrétny spoj pravidelne, takže už som aj navyknutý na to, že na zastávke mám byť až po pol, hoci idem na bus oficiálne premávajúci 21:25.
Zdravím všetkých na iMHD! Mám jeden postreh a otázku. Spoj linky 68, ktorý odchádza zo zastávky Košická o 21:25 máva bežne meškanie okolo 10 minút. Trochu som poštudoval CP na iMHD a zistil som, že napr. z Trn. Mýta je v CP jazdná doba 8 minút, no klikaním zastávkou po zastávke som zistil, že daný spoj tam má prísť za 5 minút, čo by musel lietať. Dokonca som zistil že už v opačnom smere (keďže na Trn. Mýte je len priebežná konečná) to autobus nemôže stihnúť. Tipujem, že takto je to aj s inými odchdmi L68. Je chyba v CP (ktorý je aj na zastávke) alebo ako? Ďakujem za odpoveď
Myslím, že ten interval by mal pre zachovanie akej takej "štábnej kultúry" byť na L 69 v sedle aj cez víkend maximálne 20 minút, lebo 30 minút to mi pripomína košické intervaly a ich LV.
Podľa mňa to nápad nie je zlý, ale myslím, že interval by (najmä na L69) rozhodne nepostačoval. Ani v špičke, ani v sedle. Možno tak akurát cez víkend (samozrejme že by som privítal preklad s Avionbusom).
Tak proti LBC som rozhodne, ale zas celočervený voz pôsobí fádne. Podľa mňa by boli vhodné aspoň inofarebné napr. biele pásy okolo okien. A vôbec podľa mňa socialistické unfikované nátery neboli až také zlé, tak prečo si ich vylepšené nenechať, resp. sa k nim trochu vylepšeným nevrátiť.
www.google.sk ceny listkov BID, koncepcia BID, tarifa BID? Si schopny vobec uvarit si jedlo a zaviazat snurky od topanok?
Re #102935 intony: NIE! Linky v 30 minutovym intervalom nemaju co v systeme MHD hladat, pokial nechodia do okrajovych oblasti. Na linku s 30 min. intervalom sa ti ludia zvysoka vies co. Idealom by malo byt aby co najviac liniek malo co najhustejsi interval.
Taketo rozdelenie by dalej sposobilo nepravidelnost intervalu a zhlukovanie vozidiel.
ja som sa tu k LBC uz vyjadril davnejsie a v podstate si myslim to co ty.. Keby som prisiel do nejakeho mesta a tam by sa na mna vyskierali z vacsiny vozidiel MHD smajliky, tak by som si o tom meste pomyslel svoje.. to je vysmech obcanom a vysmech mesta sameho zo seba..
LBC nalepky vyzeraju ako vysmech obcanom. podla mna celocerveny nater je velmi prirodzeny a ako sa hovori v jednoduchosti je krasa, LBC je prilis vycackane az to posobi gycovo. Ja osobne by som bol za celocerveny nater karos aj solarisov. Zaroven by to bol aj taky retrostyl pripominajuci Ikarusy 280 ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec