Reply on: 810zssk #102383:
Cudzieho? Trolejbusy patria inému BEÚS-u? Okrem toho, keby si vampír prečítal príslušné zákony, taky by vedel, že KAŽDÝ sa musí pripojiť k haseniu požiaru podľa svojich možností. Ja som s trolejbusoopríslušným hasičákom hasil aj IGK.
aquila
1) no ze su to horsie vyrobky ako ich niekolkogeneracni predchodcovia
2) boze moj, to si fakt tak natvrdnuty, alebo si nevies zistit rozdiel maximalnu zataz na napravu a skutocnu zataz na napravu ? mam ti este raz napisat, ze aby sa ULF dostal na tlak napravy aky ma prazdna porschetera musi do neho vliezt vyse 150 ludi ?
3) heh, predtym si hovoril, ze na mieru je postavena aj anitra, aj porschetera a teraz aj 15T tak uvidime aky to bude zazrak, len aby zase nevazila cez 40 az 50 ton :))
a samozrejme, ze moze mat "vyrazne nizsie" zatazenie nova 15T, ked porschetera ma vyssie napravove tlaky ako viedenske tazke metro kua kdepak udelali soudruzi ze skodovky chybu ?
4) vsak predtym si pisal, ze porschetera je div nie bozi dar sorry, ale dost sa bavim
Re #102433 m@rtin: zase klames a zavadzas, odkial mas ze ma ULF extremne vysoke napravove zariadeni ? z tych vsetkych tvoj "argumentov", ktore si si vycucal z prstu ?
a co ma potom porschetera ? intergalakticky vysoke napravove zatazenie, ked ho ma vyssie ako _tazke viedenske metro_ ?!?
ach jaj, je normalne si priznat chybu, ale takto tu varis z vody a vsetky tvoje argumenty ani na tej vode neplavu ..
a preco ho kupila len vieden a bulhari ? jednoducha odpoved, siemens nesiel s ULFom okrem tendru v grazi do ziadnej sutaze, par krat ho poslalo MESTO vieden (nie siemens) na prezentaciu do zahranicia, ale siemens vsade ponuka combina
4)