Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #102452:
Ja nehovorim o financiach potrebnych na na prevazdku. Ak klima do primestkeho vozu stoji 100.000, tak neverim, ze cena klimy pre mestky voz bude viac ako 300.000. Nic som nepocital, ziaden vzorec som nepouzival.
Lebo to, ze sa na nejakom vyrobku pouzije dvakrat dlhsi remen, neznamena, ze ten remen bude aj dvakrat drahsi.
Klimatizacne jednotka schopna ochladit 14,5 tisica m3 vzduchu zacina pri 130 tisicoch.
Reply on: S499.1023 #102416:
vsak hej, vo W to celkovo inak riesia .. ale tym som nechcel znevazovat 15T, len mi proste kusok nesedelo, ako martin 15T uberal a ULFovi pridaval kde sa mu chce .. a este aj zavadzal ..

Re #102421 S499.1023: no to samozrejme, ale vies ako sa staraju o eliny 😉 inak v dobe prichodu prveho ULFu bol priemerny vek viedenskych elektriciek 35 rokov a aj teraz jazdia take a vyzeraju casto krat lepsie ako o polovicku mladsie bratislavske .. dokonca eliny z viedne teraz kupil tusim graz myslim tie 30+ rocne 🙂
Reply on: S499.1023 #102451:
Ako si prišiel na to, že MEGO je desaťročné decko??? ? On náhodou zastáva dosť významnú funkciu v DPB... Samozrejme, dúfam, že neočakávaš, že poviem, akú...
Reply on: Ike #102265:
Zdarma? Pán vynašiel ekonomické perpetuum mobile? NIČ nie je zdarma. Proste si ju mal započítanú v cene auta.
A tvoje riešenie je síce prosté ale rtak, ako väčšina jednoduchých riešení, aj nezmyselné.
Reply on: Papyr #102263:
Nie, vynechanie kola je jediné čisté riešenie (okrem vystriedania zálohou napr.).
Reply on: AAA #102442:

Většina francouzských měst s novými tramvajovými provozy nakupuje vozidla s pevnými podvozky. Citadis nebo Končar je tatáž koncepce - nosný/nesený/nosný/nesený/nosný článek jako 03T nebo 14T. Rozdíl je jen ve výšce podlahy v nosných článcích. Ta je vyšší u Škodovek z důvodu odpružení, které je třeba v provozech s horším stavem tratí. Francouzská města si novodobou tramvajovou síť postavila tak, aby na nich pevné podvozky neznamenaly větší problém.

"Zas pochybujem, žeby vedenia DP naschvál objednávali nevhodné vozidlá"
Naschvál je samozřejmě neobjednávají. Objednávají je proto, aby z toho měli za
a) provozi
b) zalíbili se před voliči.
A pokud někdo namaže....
Reply on: Ámos #102258:
Ja osobne si myslím, že sa čím ďalej, tým viac prejavuješ ako hlupák. Jednak svojimi nezmyselnými, ničím nepodloženými výpočtami, jednak sovjimi ničím nepodloženými radikálnymi názormi.
Ako si sa dopracoval k cene 300 tisíc? Spočítaj si, aký objem vzduchu musíš vychladiť v IGK, aký v HGK, pripočítaj neustále otváranie dverí a potom počítaj, len nabudúce k svojmu z nosa vytiahnutému číslu pridaj aj vzorec.
Reply on: MEG0 #102253:
Ako môže desaťročné decko prísť o bezpečnostnú prestávku? Si si odstavil trojkolku?
Reply on: S499.1023 #102440:

Jednoznačného není nic. Pokud to v tvých očích byla rekonstrukce, v očích DP to byla oprava. Bohužel je to tak.

Cena panelu možná vyšší není, ale cena kilometru tratě na klasickém svršku je dražší o proti BKV výrazně.
Reply on: Ike #102236:
To čo tu vymýšľate za demencie? Taký typ vozidla - hentaký náter? To sú 1st Classs šotoviny. CI sa robí tak, ako u ZSSK - šotouši sa môžu aj pokakať a hotovo. Len by to mohli aj umývať.
Reply on: hoppusmark01 #102230:
SPP je REKLAMA. Ak zadávateľ REKLAMY zaplatí, môže si nechať vozy aj osadiť pomaly blikajúcimi hovnovohnedými LED-kami. Rozumieš, alebo to bude treba ešte veľakrát zopakovať???
Reply on: S499.1023 #102444:
ktory vyrobca udava zivotnost svojho autobusu na 12 rokov?
Reply on: bwd #102222:
Asi tak sto promile, čiže desať percent. A koľko si myslel ty?
Reply on: JamaVOku #102224:
Ukľudni sa, dieťatko! Až vyrastieš, zamestnaj sa na železnici, tam také idiotské reči znamenajú kariérny postup.
Reply on: JamaVOku #102221:
Teraz sa má na ďalších 20 rokov (12 rokov garantovaná životnosť bez GO + 8 rokov po technickom zhodnotení) investovať do busov bez klímy? Nezmysel!!!
240 vozov be klímy alebo 220 s klímou? JEDNOZNAČNE to druhé!
Reply on: Majo #102436:
tento rok 5 a buduci 3.
Reply on: m@rtin #102422:

""ked to dopadne ako porschetera, anitra a podobne (ne)podarky zo skody"
Co je na nich tak nepodařené? To že si je kupují podniky, pro které tyto vozy nejsou vhodné, není chyba samotné tramvaje. "
Tak by ma zaujímalo pre aké podniky sú vhodné? Zas pochybujem, žeby vedenia DP naschvál objednávali nevhodné vozidlá.
Reply on: ufo #102219:
Nie, v Prahe to údajne nie je možné kvôli pražskému profilu kolesa. Tí, čo to tvrdia, akosi zabudli, že v medzivojnovom období sa v Prahe bežne po vignolkách jazdilo a profil pražského kolesa sa odvtedy zmenil jednoznačne k lepšiemu (kužeľovitejší), takže argument je blud.
Reply on: m@rtin #102218:

Ad 2) Zenklova byla jednoznačná REKONSTRUKCE. Nevzdory tomu byly opět použity BKV panely.
Ad 4) Cena panelu NENÍ vyšší.
Reply on: S499.1023 #102429:
precestoval som polku Utahu v aute bez klimy a ze je tam teplejsie ako v Grecku.
Ale inak hovorili mi tam starsi obyvatelia, ze ked este auta nemali klimatizacie, tak si okrem inych vymyslov davali pod nohy davali lad v sackoch a to ciastocne udrziavalo prijatelne podmienky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.