- Ako som sa už mnohokrát na tomto fóre vyjadroval, nemám nič proti dopytu, ani nič proti tomu, aby boli V BUDÚCNOSTI všetky zastávky na znamenie. Ale stále si mi neuviedol, v čom je obrovská výhoda tohto systému v BA podmienkach, aby bolo nutné akokoľvek upravovať vozidlá po živostnosti (na ktorých sa to naviac nikdy nepoužívalo).
- Ak si chlapec z dediny ? , tak by si žiadne tlačítko nestláčal, lebo na dedinských linkách dopytové otváranie nefunguje (pokiaľ viem tak ani v zahraničí).
- Ty si na magistráte žiadal nápravu písomne a preto ti potom aj odpovedali (však zo zákona musia). Ja som sa informoval osobne, pri pohľade do signálneho plánu mi bolo povedané, že riešenie možné je, keďže tam bol dostatočný čas aby sa daná fáza dala posunúť. V žiadnom prípade som nežiadal, aby sa s tým začali zaoberať hneď ešte kým tam som a keďže som adresu nenechával, tak mi odpovedať nemohli. Tým že sa to nakoniec upravilo (a je mi jedno či na môj, tvoj alebo iný podnet) som spokojný a je to pre mňa dostatočne uspokojujúce.
- Neviem aké mali tvoji vyučujúci odborné vzdelanie, aby vedeli posúdiť či sa naozaj "v komunizme sa budeme mať ako prasce v žite", ale predpokladám, že ak dotyčný vyučujúci už niekoľko rokov vyučuje dopravné plánovanie a navrhovanie cestných kominikácií (z hľadiska dopravného, nie stavebného) tak by mal vedieť čo hovorí. Keby boli normy prístupné v elektronickej podobe zadarmo tak ako zákony, tak si to pohľadám, avšak dávať tisíce na to, aby som si to overil dávať nemienim. Čo sa týka električkových zastávok, tam mám hovoril, že tie majú byť pred križovatkou.
A či sa to dodržiava alebo nie? Možno je to v tej norme nejaká výnimka.
"A k tej konkrétnej zastávke pri ŽST Petržalka ešte navyše: tam nie je žiadna križovatka, je tam len prechod pre chodcov."
Veď práve, že je tam prechod pre chodcov a navyše dopytový. Ak zastávku presunieš, tak prvý cestujúci čo vystúpi stlačí tlačítko a kým vystúpia ostatní už sa môže stať, že autobus križovatku neprejde a bude tam musieť zostať stáť (predĺženie jazdnej doby). O takej veci, že v prípade ak je CSS vypnutá nie je cez autobus vidno (či už z pohľadu chodca alebo vodiča) už snáď ani spomínať netreba (a možno práve preto by tie zastávky mali byť za križovatkou). ?
A len taká osobná otázka na záver, ak môžem. Andrej je tvoj syn?
Cestovanie niektorými autobusmi (hlavne 4. kolóny) je fakt humus! Kedy si niekto zodpovedný konečne uvedomí, že je nám všetkým zle, keď cestujeme tými vozmi. ? A tých zopár vzorných čistých vozov máme len a len vďaka záujmu vodičov... Kde je problém? Kašle na to tá firma, ktorá "to má čistiť?". Takže aj naďalej budeme sedieť na zablšených sedadlách plných breveriek??? Nech rovno všetky tie sedadlá radšej odmontujú, aspoň sa zväčší kapacita... ?
No,ved to mi je jasne,ale nie take mnozstvo aby si ich nestihol minut.Ved oznam o skonceni platnosti bude urcite oznameny v dostatocnom predstihu.Pokial ich nemas tisic v zasobe tak sa neboj ? ?
7126 je pripravená okamžite výjsť do ulíc Bratislavy, nikto z DPB nespí. Akurát jej chýba jedna dosť podstatná vec, a to papiere od dráhového úradu... Takže na tom to viazne.
Majo