v rannej spicke na estonskej us meskas 2 minuty z cilizskej a to je 6 zastavka a ked stojis na zastavke viac ako 30 sekund tak sa ti to vyvetra hned voz aj tebe kabinka tak to je taka debilna staznost ako keby si poslal na 151 klbak plus jednu deklenu sluzbu navyse
No pokial viem, z Jurajovho Dvora na Estonsku je uz dost casu aby bol voz uz vykureny. Akurat neviem ci vyrazate z vozovne okamzite po nastartovani voza. Navyse pokial viem, Estonska nie je konecna zastavka, cize aj kym dorazis na konecnu mas este par minut aby sa kurilo do voza....a myslim si ze je povinnostou vodica aby dbal na to, ze kurenie v jeho voze funguje....od toho su tam dielenski. Tipujem, ze sa asi jednalo o nejaky Ikarus 435, tie bohvieako nekuria....
tieto oznami milujem tie su tak na hlavu ako ked u nas bol v decembri ked sa ludia stazovali ze na zastavke estonska v rannej spicke voz uz nebol vykureny
Vo vypravni v 1. DPA maju vycapeny tento oznam (zhruba odcitujem): "Prosime vodicov, aby v prestupnych uzloch - Patronka, Trnavske myto ...atd.... pockali na prestup cestujucich, nakolko sa mnozia staznosti". Takze snaha o pockanie tam je, na druhej strane, ked uz meskam napr. 5 minut tak uz nebudem cakat na prestup cestujucich pokial druhy bus za mnou uz nestihol zastavit a otvorit dvere.
Ako elektrotechnikovi mi to je jasné, snažil som sa mu to len zjednodušene napísať. Skrátka TV Europlse sa používa len s asynchrónnymi motormi. To nič nemení na fakte, že tyristorová nie je. ?
"Vyprosujem si podobné invektívy, husi sme spolu nepásli!"
A čo ti už mám napísať, keď túto tému s tebou už rozoberáme niekoľký krát a stále o tom istom.
"Konštatácia "sa nepoužíva" je pre mňa neprípustná."
A ešte ani raz si nenapísal, prečo je podľa teba dopytové otváranie dverí na autobusoch také dôležité.
"Okrem toho, kde je napísané, že dopytové tlačidlo nie je dopytové tak, ako v trolejbusoch, alebo električkách? "
A kde tam je napísané, že to dopytové tlačítko je? Pokiaľ viem, tak už vo všetkých Ikarusoch rady 400 ten pliešok, na ktorom to uvedené bolo chýba. Niektorí "šikovní" cestujúci tiež stláčajú z vonkajšej strany tlačítko núdzového otvárania dverí, tiež ho má DP prerobiť na dopytové?
"Po mojom zásahu sú už nastavené lepšie..."
Pre tvoju informáciu, pred asi dva týždne pred tvojím decembrovým podnetom ohľadne tohto problému som sa na magistráte na to informoval osobne, čiže môžem mudrovať, že je to na môj podnet.
"Tak si láskavo skús spomenúť. Taká norma ale podľa mňa nemôže existovať, pretože by bola nerealizovateľná."
Číslo normy neviem, nakoľko som ju ani nevidel. Avšak v škole nám to na jednom predmete, kde sme navrhovali cestné komunikácie a križovatky hovoril dotyčný vyučujúci. Predpokladám, že si to nevymyslel.
Re #101611 ba1031: Nie, ale keď si kupujem lístky, tak viac naraz a nie po jednom. Okrem toho aj v čase platnosti električenky mám vždy zo 2 so sebou, keby dačo.
jojo pokial niekto kto jazdi na ik 435 ci 415 raz za pol roka a zisti kde sa vipina ten hnusny zvuk tak moze prist niekto k urazu a co ma dokaze nasjat tak ked sa mi niekto v karose zavesi na zvoncek a drzi ho ako by to bol zvonec do neba uz ma aj napadlo ze tam nalepim pripinky a hned bude kratko zvonit tak ako to je tam napisane ? ?
Moj nazor,niektori ti chlapi co tam robia,keby mali robit u sukromnika v nejakom autoservise tak si ani na slanu vodu nezarobia.Cest vynimkam.Lebo su tam aj fakt odbornici a sikovni mechanici.
Dobre, ale zmení sa nejako cestovný poriadok regionálnej linky 630? Myslím v počte sojov, zachádok. Budú niektoré spoje aj naďalej končiť na Čiernej vode, alebo budú všetky spoje premávať cez Chorvátsky grob do Slovenského grobu? Budú niektoré spoje končiť v Slov. grobe/nie?
IK 415 nema dopytove otvaranie dveri,vlastne ma ale nie plnohodnotne.Funguje iba zvonku a viac menej na vacsine vozoch funguje uz iba tlacitko pri prednych dverach.1006 bol moj byvaly voz.No pisali vselico.Dokonca aj jeden navrh na vztah som dostal ? ALe prisli mi aj pochvaly aj staznosti.Najkrajsi bol mail od vraj 14 rocnej babenky,ktora sa chcela osobne stretnut a pokecat s "ujom vodicom"Tak totizto uviedla predmet mailu "ujovi vodicovi" ? ?
Valec
A čo ti už mám napísať, keď túto tému s tebou už rozoberáme niekoľký krát a stále o tom istom.
"Konštatácia "sa nepoužíva" je pre mňa neprípustná."
A ešte ani raz si nenapísal, prečo je podľa teba dopytové otváranie dverí na autobusoch také dôležité.
"Okrem toho, kde je napísané, že dopytové tlačidlo nie je dopytové tak, ako v trolejbusoch, alebo električkách? "
A kde tam je napísané, že to dopytové tlačítko je? Pokiaľ viem, tak už vo všetkých Ikarusoch rady 400 ten pliešok, na ktorom to uvedené bolo chýba. Niektorí "šikovní" cestujúci tiež stláčajú z vonkajšej strany tlačítko núdzového otvárania dverí, tiež ho má DP prerobiť na dopytové?
"Po mojom zásahu sú už nastavené lepšie..."
Pre tvoju informáciu, pred asi dva týždne pred tvojím decembrovým podnetom ohľadne tohto problému som sa na magistráte na to informoval osobne, čiže môžem mudrovať, že je to na môj podnet.
"Tak si láskavo skús spomenúť. Taká norma ale podľa mňa nemôže existovať, pretože by bola nerealizovateľná."
Číslo normy neviem, nakoľko som ju ani nevidel. Avšak v škole nám to na jednom predmete, kde sme navrhovali cestné komunikácie a križovatky hovoril dotyčný vyučujúci. Predpokladám, že si to nevymyslel.
Re #101611 ba1031: Nie, ale keď si kupujem lístky, tak viac naraz a nie po jednom. Okrem toho aj v čase platnosti električenky mám vždy zo 2 so sebou, keby dačo.