zalezi na tom, kedy... ak boli 5 clankove, tak to boli zagrebske koncarky kere sa vraj podla nemenovanych zdrojov mali skusat v BA....... ale skus napisat presnejsi popis tych tram....
Inak myslím si, že ak by tam nechali Karosy a zhoršili interval na 30 minút, bolo by v tých vozidlách presne toľko isto cestujúcich ako teraz, ale na cestách by bolo o niečo viac áut. Víkendový interval ani nie je tak o zvládaní prepravnej kapacity, ale aj o určitej lukratívnosti pre cestujúcich, ktorí sa na linku v 30-minútovom intervale zvysoka...
Ja osobne som toho nazoru ze radsej mensi interval a mensie vozy, ako vacsi a vacsie vozy.. tie Karosy co su tam teraz by sa dali pouzit na ine linky..
Dnes som isiel 53 o 12.06 z Uhliskej smer trn.myto, boli sme v autobuse asi 4
ja by som tam SORy nedaval, stacil by 30-minutovy interval namiesto 20minutoveho
Nezvazuje sa nasadenie SORiek na 53 pocas vikendov? Dnes som siel spojom 14.03 z Vajnor na Zimny stadion a aj keby tam bola SORka tak asi vsetci sedia..
- Ako som sa už mnohokrát na tomto fóre vyjadroval, nemám nič proti dopytu, ani nič proti tomu, aby boli V BUDÚCNOSTI všetky zastávky na znamenie. Ale stále si mi neuviedol, v čom je obrovská výhoda tohto systému v BA podmienkach, aby bolo nutné akokoľvek upravovať vozidlá po živostnosti (na ktorých sa to naviac nikdy nepoužívalo).
- Ak si chlapec z dediny ? , tak by si žiadne tlačítko nestláčal, lebo na dedinských linkách dopytové otváranie nefunguje (pokiaľ viem tak ani v zahraničí).
- Ty si na magistráte žiadal nápravu písomne a preto ti potom aj odpovedali (však zo zákona musia). Ja som sa informoval osobne, pri pohľade do signálneho plánu mi bolo povedané, že riešenie možné je, keďže tam bol dostatočný čas aby sa daná fáza dala posunúť. V žiadnom prípade som nežiadal, aby sa s tým začali zaoberať hneď ešte kým tam som a keďže som adresu nenechával, tak mi odpovedať nemohli. Tým že sa to nakoniec upravilo (a je mi jedno či na môj, tvoj alebo iný podnet) som spokojný a je to pre mňa dostatočne uspokojujúce.
- Neviem aké mali tvoji vyučujúci odborné vzdelanie, aby vedeli posúdiť či sa naozaj "v komunizme sa budeme mať ako prasce v žite", ale predpokladám, že ak dotyčný vyučujúci už niekoľko rokov vyučuje dopravné plánovanie a navrhovanie cestných kominikácií (z hľadiska dopravného, nie stavebného) tak by mal vedieť čo hovorí. Keby boli normy prístupné v elektronickej podobe zadarmo tak ako zákony, tak si to pohľadám, avšak dávať tisíce na to, aby som si to overil dávať nemienim. Čo sa týka električkových zastávok, tam mám hovoril, že tie majú byť pred križovatkou.
A či sa to dodržiava alebo nie? Možno je to v tej norme nejaká výnimka.
"A k tej konkrétnej zastávke pri ŽST Petržalka ešte navyše: tam nie je žiadna križovatka, je tam len prechod pre chodcov."
Veď práve, že je tam prechod pre chodcov a navyše dopytový. Ak zastávku presunieš, tak prvý cestujúci čo vystúpi stlačí tlačítko a kým vystúpia ostatní už sa môže stať, že autobus križovatku neprejde a bude tam musieť zostať stáť (predĺženie jazdnej doby). O takej veci, že v prípade ak je CSS vypnutá nie je cez autobus vidno (či už z pohľadu chodca alebo vodiča) už snáď ani spomínať netreba (a možno práve preto by tie zastávky mali byť za križovatkou). ?
A len taká osobná otázka na záver, ak môžem. Andrej je tvoj syn?
Valec
- Ako som sa už mnohokrát na tomto fóre vyjadroval, nemám nič proti dopytu, ani nič proti tomu, aby boli V BUDÚCNOSTI všetky zastávky na znamenie. Ale stále si mi neuviedol, v čom je obrovská výhoda tohto systému v BA podmienkach, aby bolo nutné akokoľvek upravovať vozidlá po živostnosti (na ktorých sa to naviac nikdy nepoužívalo).
- Ak si chlapec z dediny ? , tak by si žiadne tlačítko nestláčal, lebo na dedinských linkách dopytové otváranie nefunguje (pokiaľ viem tak ani v zahraničí).
- Núdzové otváranie dverí na Ikarusoch rady 400 je čierne gumené tlačítko na zelenom podklade medzi dverami a oknom. Dopytovné tlačítko je zelené podsvietené a umiestnené o hodne nižšie. Vidno to napríklad na tomto nákrese: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3325322b212eeff2212c24293a2f36ef1f&id=63&i=0
- Ty si na magistráte žiadal nápravu písomne a preto ti potom aj odpovedali (však zo zákona musia). Ja som sa informoval osobne, pri pohľade do signálneho plánu mi bolo povedané, že riešenie možné je, keďže tam bol dostatočný čas aby sa daná fáza dala posunúť. V žiadnom prípade som nežiadal, aby sa s tým začali zaoberať hneď ešte kým tam som a keďže som adresu nenechával, tak mi odpovedať nemohli. Tým že sa to nakoniec upravilo (a je mi jedno či na môj, tvoj alebo iný podnet) som spokojný a je to pre mňa dostatočne uspokojujúce.
- Neviem aké mali tvoji vyučujúci odborné vzdelanie, aby vedeli posúdiť či sa naozaj "v komunizme sa budeme mať ako prasce v žite", ale predpokladám, že ak dotyčný vyučujúci už niekoľko rokov vyučuje dopravné plánovanie a navrhovanie cestných kominikácií (z hľadiska dopravného, nie stavebného) tak by mal vedieť čo hovorí. Keby boli normy prístupné v elektronickej podobe zadarmo tak ako zákony, tak si to pohľadám, avšak dávať tisíce na to, aby som si to overil dávať nemienim. Čo sa týka električkových zastávok, tam mám hovoril, že tie majú byť pred križovatkou.
A či sa to dodržiava alebo nie? Možno je to v tej norme nejaká výnimka.
"A k tej konkrétnej zastávke pri ŽST Petržalka ešte navyše: tam nie je žiadna križovatka, je tam len prechod pre chodcov."
Veď práve, že je tam prechod pre chodcov a navyše dopytový. Ak zastávku presunieš, tak prvý cestujúci čo vystúpi stlačí tlačítko a kým vystúpia ostatní už sa môže stať, že autobus križovatku neprejde a bude tam musieť zostať stáť (predĺženie jazdnej doby). O takej veci, že v prípade ak je CSS vypnutá nie je cez autobus vidno (či už z pohľadu chodca alebo vodiča) už snáď ani spomínať netreba (a možno práve preto by tie zastávky mali byť za križovatkou). ?
A len taká osobná otázka na záver, ak môžem. Andrej je tvoj syn?