Nevidím v tom akýkoľvek zmysel. Cieľom je vytvoriť spoločnú zastávku pre všetky linky pred Daňovým úradom a nie vytvárať desať zbytočných zastávok v okolí.
chlapec si to predstavuje veľmi jednoducho. Keby sa spravila Floriánske tam kde navrhuje potom by sa museli posúvať zastávky STU. V centre je celkovo problém s rozmiestnením zastávok, ako aj na Dúbravsko-Karloveskej radiále, ale tento rok sa nič riešiť nebude. Momentálne by bolo najlepšie niečo spraviť pre bezpečnosť cestujúcich vystupujúcich na Floriánskom námestí a poslať už do prdele všetkých čo škemrú o zastávku Vazovova pred ÚPSVaR ?
inak tá posledná - mám ju v knihe Bratislava - svedectvo historických pohľadníc vo veľkom rozlíšení... Ide z toho pohodička, ako z nejakého prímorskéh mestečka na Sicílii ?
Zháňam fotky križovatky Štefánikova/Pražská/Šancová pri SAV z obdobia keď tam ešte premávala električka. Aj keď nemáte po ruka žiadnu takú fotku, mohol by mi aspoň niekto priblížiť, ako križovatka vyzerala v tom čase, resp. celé to okolie dnešných zastávok SAV+Predstaničné nám.? Ďakujem vopred ochotnej duši ?
otázky:
H1: podľa imhd je trasa späť na parkovisko cez Vajnorskú a nie Rožňavskú
H2: prečo má (na mape) jednosmerne zachádzku cez Obilnú a Seberíniho?
H3: podľa imhd je prvá zastávka "vozovňa", podľa ms2011 "bzovícka"...
čo teda platí?
4908 (93) ma na dverách na nalepke rukou dopísaný text VÁŽENÝ CESTUJÚCI! Uvoľnite priestor dverí, blokujete ich zatváranie! URÝCHLITE SVOJU DOPRAVU. DAKUJEM dotyčný čo to tam písal asi neovláda pravopis - vážení cestujúci!
Ale oni by samozrejme hranice svojho uzemia presahovat mohli. Pointa bola ta nejak to proste rozdelit a uviedol som do zatvorky, ze NAPRIKLAD geograficky. Moze sa to rozdelit aj inak.
To aby sla kazda inemu MOZE byt podmienka pri predaji.
Som sa trochu zle vyjadril, mal som na mysli túto dopravu na lokálnych tratiach ako píše Solider v #165138. A v tomto prípade to naozaj efektívne nevidím, keďže lokálne trate sú zväčša krátke, od seba vzdialené a zväčša s malou frekvenciou cestujúcich. Samozrejme, že dotácia na 1 vlkm sa dá pre súkromníka znížiť, no len za predpokladu, že sa zoptimalizuje obeh, čo napr. pri trati 144 bude znamenať, že tie vlaky budú chodiť častejšie. No častejšia jazda súpravy si vyžiada zvýšenie dotácie v absolútnych číslach.