Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: upravovač fotiek #247323:
Cyklotrasa na Šancovej - v Bratislave všeobecne chýbajú cyklotrasy, ale v prvom rade tie by nemali kopírovať a lízať okraje hlavných tepien. Ak idem na bicykli, chcem ísť v kľude, bez strachu. V Bratislave je vždy možnosť, aby cyklotrasy viedly pokojnými ulicami o nejaký ten blok vzdialených od hlavných trás. Pred 20 rokmi so to videl v Helsinkách a potom vo veľa iných miest, prečo to u nás nie je možné? Autom, pešo a na bicykli jednoducho medzi bodom A a B je výhodnejšia iná trasa - pre chodcov a cyklistov aj bez hluku a prachu. Cyklotrasy (stavebne oddelené) v okolí Šancovej by mali viesť po Smrečianskej, Štefanovičovej, Blumentálskej, Dobšinského, Jaskovom rade (tá doprava, ktorá sa tam tlačí by mala prejsť na Šancovú, Brniansku,... a Jaskový rad by ostal pre miestnu dopravu a lokálnu MHD), atď.

Príjemný bulvár na Štefánikovej - to radšej nie. Bulvár (nie v novinách), teda "boulevard" je obyčajne pomerne vyťažená tepna, tým sa vyhýbam, pokiaľ po nich nejde autobus. Štefániková sa dá skľudniť, ak obetujeme Šancovú, teda ponecháme jej dopravnú funkciu. Na Štefánikovu by sa mohla vrátiť električka a ulica by sa obmedzila na lokálnu dopravu.

Bratislava potrebuje dokončený obchvat. Za severnú tangentu by mali pykať neschopní politici a mala by sa pohnúť. Alternatíva k nej neexistuje. Obchvat je niečo, čo sa mestu vyhne a Bratislava to potrebuje ako soľ. Zatiaľ je to nedokončené a nepodarok (tunel Sitina nespĺňajúci súčasné normy (stačí navŕtať únikový tunel - Francúzi ho navŕtali za 3 roky popod Mt Blanc, tu by to za rok zvládli), nedokončená križovatka D1-D4, atď.).
Reply on: si #247346:
Tiez si myslim, ze ta Sancova vyvolava vacsie vasne ako to, ze Upravovac sem dal clanok.
Reply on: N/A #247335:
Ďakujem pekne za aj oslovenie i stanovisko, či volajme to názor. Za
1. Môj ľudský prístup končí zaplatením si služby ako cestujúci . Ostatné prosím nech rieši ten, u koho som si služby objednal. Nebudem tu teraz hovoriť o mojich bývalých pracovných úlohách , ale vždy išlo o ž i v o t.
2. Keď som bol v nejakej tej funkcii a moji podriadení vraveli o podobných veciach ako Ty, vždy som ich zabezpečil aj na úkor obmedzenia osobnej slobody, či financií. Tu chcem iba naznačiť, že vodič nemá byť ten, kto má ,,doriešiť,, kritický stav , má iba postupovať tak, ako je to možné a nariadené.
3. To, že dnešné bezpečnostné zložky , vrátane mestských pandúrov, či tej štátnej, práve v tomto zlyhávajú / nie vždy ale často / je odraz tejto hnusnej doby. Ale treba ich vycvičiť, ja to robím stále . Od pešiakov po celonárodné vedenia, či štruktúr miest.
No a nakoniec je tu otázka:
4. Zostaneš pracovať , ak si ohrozený na živote? A čo taký taxikári a čo ja viem kto. Darebákov je potrebné ničiť a nie sa im podriaďovať.
Samozrejme vrátane , ale to už sem nepatrí. Prajem iba pokojnú službu.
Reply on: upravovač fotiek #247345:
ja osobne by som tipol ze skor minusovali obsah toho clanku ako to ze si to sem dal...
(v kazdom pripade ja (-) zasadne nedavam, nesuhlas u mna znamena ze mam nejaky iny nazor/dovod a ked tak ho mozem napisat, zdovodnit preco s tym nesuhlasim a nie len proste strcit (-) ; zaroven ked napisem s cim nesuhlasim tak davam autorovi povodneho prispevku z ktorym nesuhlasim moznost na to tiez reagovat, obhajit si prave ten jeho nazor....)
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: upravovač fotiek #247323:
Ďakujem mínuskárom. Už sem nedám žiaden zaujímavý článok z novín ktorý je podmienený registráciou.
Nemate niekto prosim fotky manipulacnej trate Palisady – Tolsteho, ktora bola zrusena uplne v roku 2000 ? Zaujimalo by ma vidiet ako vyzerala trolejová stopa potom, co odstranili vyhybky a krizenia. Dakujem
Reply on: Petto #247341:
Bude tam sedenie a pred prejadzom trolejbusu alebo vallovcov sa to vždy poskladá, ako v Maeklongu na trhu. 😁
Reply on: upravovač fotiek #247323:
To je tá ulica, na ktorej tak zúrivo bojovali proti hromadným garážam, lebo chcú parkovať na chodníku?
Nič si nezaslúžia.
Reply on: zakaznik #247340:
A trofle tam pustia ?Ci ani tie ?
Reply on: 3pa3ck3 #247327:
Z Mickiewiczivej bude privátna komunikácia pre Vallovcov. Oni tam majú garáže, takže pre nich bude vjazd voľný a všetci ostatní pôjdu naokolo.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: gejza #247338:
A tvrdím niekde že to je relevantný zdroj? Iba reagujem na niečo, čo vidím.
Reply on: upravovač fotiek #247336:
použiť ako relevantný zdroj yimba.sk chce skutočne veľkú dávku odvahy ....
Reply on: upravovač fotiek #247336:
Tá vizualizácia je zavádzajúca. Tie dva priechody, čo sa tam aj v súčasnosti nachádzajú, budú musieť byť miesta na prechádzanie riadené svetelnou signalizáciou. Alebo môžu medzi BUS pruhy a IAD dať ostrovčeky - čo nepredpokladám že sa zmestí.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Urbanway 2423 #247329:
Mne sa páči vizualizácia posedenia meter od BUS pruhu:
https://www.yimba.sk/upload/komentare/Doprava/publicspacesbratislava_prez28129_page_046_1.jpeg

Radosť sedieť tam a počúvať každé 2 minúty okoloidúci autobus. Najmä tie Mercedesy sú už riadne rozhrkané, ten rachot bude priam ohlušujúci. A je jedno či autobus pôjde 30 km/h alebo 50 km/h. Nebude to príjemné sedenie. Nedávno som bol na Páričkovej a sedel som asi 20 metrov od cesty. Tie rachotiace Mercedesy na 68 boli fakt príšerné. SORky im sekundovali. Nechcem si predstaviť aké by to muselo byť sedieť meter alebo dva od cesty, na ktorej je výrazne vyššia intenzita premávky autobusov. Trolejbus by mi až tak nevadil, lebo 1. je tichý a za 2. nesmrdí. Najlepšia by bola aj tak električka, lebo pri nej viem s istotou aj to, že pôjde danou trasou a neodbočí na chodník a nezramuje posedenie, keď vodič odpadne: https://imhd.sk/ba/doc/sk/15198/%C5%A4a%C5%BEk%C3%A1-nehoda-autobusu-SOR-NB-18-1838-so-st%C4%BApom
Reply on: pešiak #247334:
Milý pešiak, dovoľ mi, aby som reagoval na Tvoje príspevky. Sám často musím riešiť neprispôsobivých cestujúcich, nakoľko všetci vieme, čo nám cestovanie MHD občas prináša. Nie je to však také jednoduché s riešením týchto situácií, ako si to predstavuješ. Nehovoriac o tom, že v našich radoch máme aj dosť žien. Veľa cestujúcich, ktorí spôsobujú problémy sú väčšinou pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných látok, čo podstatne sťažuje komunikáciu s nimi, prípadne konfrontáciu ich nevhodného správania. Viem Ti minimálne za seba povedať príklad, kedy za mnou prišla cestujúca zo zadného vozňa súpravy T3 a urgovala ma, aby som zavolal policajtov, lebo po sedadlách poskakuje zdrogovaný mladík. Okamžite som teda kontaktoval dispečing a kým som sa s nimi dorozumieval tak vidím v spätnom zrkadle, ako z prvých dverí zadného vozňa vyskakuje mladík a pri vyskakovaní urobil salto vo vzduchu a pristál na zem, po ktorej sa so stiahnutými nohavicami šúchal o dlažbu. Keď sa bavíme o prepravnom poriadku, tak je to niečo čo existuje, ale cestujúci svoje povinnosti zrejme nepoznajú, vychádzajú skôr z nejakých etických štandardov a štandardov správania. Obzvlášť v týchto teplých dňoch nie je deň, kedy by niekto nenastupoval so zmrzlinou, nanukom, otvorenou plechovkou piva. Samozrejme sa snažím tieto situácie instantne riešiť, avšak treba povedať to, že ak by sa všetko riešilo, tak reálne naša MHD chodí permanentne mimo grafikonu. Stačí na Riviére v smere do mesta riešiť niečo, ujde ti signál a máš meškanie 2 min. na svete. Najmä cyklisti by si mohli konečne zapamätať, že preprava bicyklov je v čase od 6:00 - 9:00 a 13:00 - 18:00 zakázaná, a to predovšetkým cyklokuriéri jedál. Chcelo by to poriadnu osvetu pre cestujúcich, lebo z MHD sa pomaličky stáva menšia anarchia a je až neskutočné, ako sú niektorí ochotní sa hádať a trvať na svojej pravde napriek tomu, že porušujú prepravný poriadok a nútia vodičov ho porušiť.
Reply on: Andrej #247330:
Robiť z vodiča policajta, ako tvrdíš / stále hovoríme o smradľochoch cestujúcich / je dané jeho postavením. Tiež má pán vodič ďalšie možnosti, ak smradľoch neopustí vozidlo podľa pokynov vodiča. Práve , pre možný príklad - sedí v autobuse 5 slušných starčekov a sú nutení dýchať smrad z toho smradľocha. Potom čo, už tu nie sú slabé osoby - napríklad? Nič v zlom voči vodičom, ale presne takto tu fungujú aj naše slávne bezpečnostné zložky / hovorím často, nie vždy a všade, v mojom prípade aj napríklad mestskí pandúri / . Veľa osobnej cti a rozumu prajem. 😷
Reply on: 3pa3ck3 #247327:
Nebude 😉
Reply on: pešiak #247324:
Je strašne milé, aký si ochotný obetovať iných. Chcel by som vidieť ako by si presvedčil nejakého starčeka čo má rok do dôchodku že by sa mal pohádať s nejakým bezdomovcom. Keďže tú teóriu ovládaš tak fantasticky, mal by si sa k nim pridať a potom môžeš vyhodiť toľko ľudí, koľko chceš.

Vodič ***nie je policajt***. Nemá na to ani fyziku, ani školenie. Vôbec nie je rozumné očakávať od vodiča hocičo okrem toho aby zavolal na dispečing v prípade problému. Prosím vás, zobuďte sa.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.