Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Turbo #18239:
Neviem, kde ste vsetci zobrali, ze na trolejbusoch budu POVINNE zimne gumy. Precitajte si slovicko po slovicku stary a novy zakon...
Igorko:
Spletl jsem se. Samozřejmě, že kotoučové brzdy jsou na přední nápravě už řadu let. Na zadní nápravu se budou montovat kotučové brzdy namísto bubnových. Osobně si myslím, že bubny vzadu stačí.

Martin Fundárek:
Obálky si vyzvedlo 12 ucazečů, ale do soutěže se přihlásila zatím jen Škoda Plzeň se svou tramvají Vektra. No bude to zajímavé. Osobně si myslím, že žádný výherce nebude, protože nikdo nesplní podmínky a DP bude muset své nároky trochu snížit.
Ad:prezuwanie

Len potichu a nesmelo podotykam, ze PREZUT komplet bus (alebo event. T-bus) a ZAMENIT kolesa s letnymi gumami za zimne je neporovnatelna robota. Predpokladam, ze pouzivame druhu alternativu (lebo oddelovat pracne kazdu letnu gumu z ramu by bola otrockaaa robota). MOJA domnienka (nemusi byt spravna-vychadzam z technickych priruciek o klbovych autobusoch, ktore som studovala): zvihaky na kazdu napravu potrebujeme maximalne DVA:spredu a zozadu (rozumej sprava a zľava kolesa 🙂 ) a najviac DVOCH ludi, ktori snimu koleso(a) a nahodia druhe. Bus sa snime zo zvihakov a pokracujeme na dalsom kolese dokola celeho busu. Ratam, ze na vymenu vsetkych kol kratkeho busu je potrebna najviac hodina a u klboveho tak hodina a pol. Prosim opravit ma, ak sa mylim. 🙂
Reply on: Martin Fundárek #18256:
A je nejaky dovod preco sa na ten novy system este nepreslo? Lebo DPB? Planuje sa to aspon?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Igorko #18266:
Ja viem, že ten systém kedysi bol, keď boli vozidlové CP písané ručne. Potom sa začali do vozidiel dávať dispečeráky a tam sa už dôvod našiel - vodič musel na zistenie odchodu z kontrolného bodu počítať. A je celkom logické, že sa mu podstatne ľahšie počítalo v novom systéme, ako keby mal zisťovať, kde prechádza do nového pásma, koľko času má do tohto bodu a koľko z neho...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Igorko #18263:
Nikdy som netvrdil, že nie sú:-).
Reply on: Igorko #18264:

Samozrejme som narazal na pripad, ze to budes robit sam, jasne?
Reply on: Igorko #18269:
netusim ani nahodou ze kolko zdvihakov je v ktorej dielni, ja len vravim ze nielen mnozstvo ludi je limitujucim faktorom...
Reply on: si #18268:
No a v ktorej dielni je len jdene zdvihák? A koľko vozov potrebujeme prezuť denne na jednej prevádzke? To sú hlúpe beusácke výhovorky - to sa nedá, nikdy sa to tak nerobilo atď.
I.
Reply on: Igorko #18265:
hej, ak robis paralelne iba jedno vozidlo, tak ti stale staci ten isty zdvihak... Ale ak by si chcel postupovat este rychlejsie, tak by bolo treba nielen robit naraz vsetky kolesa na jednom voze ale aj robit viacero vozov naraz a na to uz potrebujes aj tych zdvihakov viacero...
Reply on: Martin Fundárek #18259:
12 uchádzačov si VYZDVIHLO podmienky, jediný záujemca (Schadefabrik Bierfernetstadt) sa prihlásil. INEKON napadol podmienky výb. konania na súde, pretože bolo zakázané zúčastniť sa konzorciám, čím Inekon vyšachovali.
I.
Reply on: Martin Fundárek #18256:
Tento systém už kedysi bol a nie je k nemu treba ani žiadne palubáky. To, čo používajú dnes, je ko..tina.
I.
Reply on: si #18253:
Koľko zdvihákov potrebujem na výmenu jednej gumy a koľko na výmenu všetkých naraz? Stále rovneko, panenkami to asi zdvíhať nebudú.
Reply on: Turbo #18246:
Turbo, netrep. Celý trolejbus som mal za hodinu prezutý, keĎ bolo treba. Áno, ak bude robiť len jeden gumár, tak je to celý deň. Celá dielňa sa tam váľa, môžu makať...
Reply on: Martin Fundárek #18245:
A potom že grafikonisti nie sú ko..ti...
Reply on: Miki #18242:
No tak to si myslíš zle. Ak naberie meškanie, tak ho môže kľudne v nasledujúcom úseku stiahnuť, špeciálne na 5 na to má času ako na...ného..
Reply on: Igorko #18258:

Vdaka za upresnenie.
Reply on: Martin Fundárek #18238:
Zachar sa prejavil ako typická obmedzená tupá modrá guma.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: m@rtin #18231:
12 uchádzačov? Kdesi som čítal nejakú správu, že sa prihlásil jediný výrobca.
Reply on: Turbo #18235:
Prečo by nebolo možné pri 50% podiele nízkej podlahy všetky podvozky otočné?
1) Všetky otočné podvozky sú možné aj pri 100% nízkej podlahe.
2) Všetky otočné podvozky pri 50% nízkej podlahe nie sú už vôbec žiadny problém.
3) DP Praha požadujje nie otočný čap ale dielensky otočné podvozky, t.j. možnosť otočenia podvozkov v dielni kvôli rovnomernému ojazdeniu okolkov.
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.