Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zirafon #22102:
nieco podobne sa nachadzalo (neviem ci este nachadza) na zast. tusim Furdekova, pri trhu v Petrzke (88, 83, ...) kde autobus vychadza zo zast. na elektrickovy semafor a kym sa dotrepe k normalnym svetlam naskoci tam zelena.
Reply on: tr3mp #22103:

Smutne je ze smradobusy su viacej preferovane ako kolajova trakcia... 😞
Reply on: tr3mp #22105:
Mozes byt konkretnejsi? Hlavne xem vidiet fakt efektivne fungujuce, mna napada tak aspon 20 krizovatiek... hlavne tie kolajove...
Reply on: SDF #22104:
A v dohľadnej dobe budú aj ďalšie 🙂
Reply on: tr3mp #22103:
...a ze neexistuje preferencia MHD, konkretne ta na Kollarku je minimalne 15 rokov! ;-)))))
Reply on: zirafon #22102:
Ale áno, konkrétne sú to:
- Kollárovo nám. – Mýtna
- Americké nám. – Mickiewiczova
- Brnianska – Pri Suchom mlyne
- Panónska – Ševčenkova
- Mamateyova - Šustekova
otazka:
za zastravkou autobusu c. 39 "Namestie 1. maja (kollarovo namestie)", v smere Ostredky-Suhvezdna je nestandartna svetelna signalizacia pre mhd - autobusy (39, 31, a ine) sa neriadia zvycajnymi semaformi, ale maju elektrickovy semafor.

neviete, ci (ak vobec) sa v bratislave nachadza ina podobna krizovatka?

ak som to spravne pochopil, ten zvlastny semafor je tam preto, aby sa autobusy mohli bezproblemovo zaradit do hlavneho jazdneho pruhu. zaujimava je ta situacia tym, ze autobusy na prvy pohlad prechadzaju cez krizovatku na cervenu.
S499.1023: vo vsetkom s tebou suhlasim...
Reply on: Sarko #22090:
Aké sú lotyšské a estónske podmienky drsné? Lotyšsko a Estónsko sú omnoho rozvinutejšie krajiny než Slovensko.
A v Rumunsku jazdia aj Citará, o ktorých tu všetci revete, že nie sú pre BA vhodné.
I.
Reply on: Sarko #22089:
Človeče, Ty máš na DF ČD minimálne brata, ak nie klona. Voláme ho CiP, čiže Citátor Predpisový.
I.
Reply on: J #22087:

100% nízka podlaha nemá zmysel. Skús si Slintyhnus so 100% NP, aká to je kravina.
Nevieš, kedy bude kĺbová verzia, ibaže by si bol jasnovidec.
CNG pohon má papiere.
Ty pracuješ v DPB, keď "chceme"? To je tiež pekná hovadina, to CNG. No ale "robte" si čo chcete.
Isteže SOR BN12 nie je ideálny ale radšej by som 160 * SOR BN12 než 100 * SU12.
I.
Reply on: Sarko #22080:
No tak čítaj poriadne. 15 m vozidlo by som, byť DP, nechcel. 18 m vozidlo bude SOR vyrábať. SOR BN 12 má dve sedadlá v NP časti a mohlo by ich tam byť, samozrejme, aj viac. Pozdĺžne sedadlá zvyšujú využiteľnosť podlahovej plochy vozidla.
V mijich materiáloch je o knnelingu zmienka.
A ešte raz, naposledy, opakujem otázku: KOĽKO stojí Solaris Urbino 12?
I.
Reply on: Vladimír #22078:
No ja som ho mal pôvodne za 78,- či koľko Kčs. Ale potom mi spadol do vane a rozmočil sa:-).
I.
Reply on: Andy #22092:
Nie. Ak je v rozpočte mesta vyčlenených na budúci rok 683 mil, tak sa musia budúci rok spotrebovať. Inak to nejde. A bola by hlúposť zaplatiť ich budúci rok a prišli by až 2005.
Dnes sa začala akcia policajtov proti bezohladnej jazde a v meste je ich brutálne vela. Tak to má byť. Aj križovatku na Hodžovom riadia a keď vydia bus, či trolej tak prednostne pustia. Aspoň za tú chvílu čo som tam stál to tak fungovalo.
Reply on: J #22091:
Neni to nahodou tak, ze tender ma byt vypisany buduci rok a autobusy az v roku 2005? Lebo trolejbusy boli tiez takto..
Reply on: Sarko #22090:
Ja mám len taký pocit, že práve preto to chceli až v roku 2005 našťastie mesto si uvedomuje potrebu nových busov a bude už budúci rok.
Reply on: J #22087:

Ak je to s tým tendrom tak ako vravíš, tak zo strany SORu musí byť minimálne veľmi silný lobbing. Ak nie rovno nejaká rodinná previazanosť 🙂.

Tak ako vravíš, kým aj sú 15 a 18m verzie a CNG, musia sa najprv ešte aj osvedčiť. To nie je len vyrobiť a hneď predávať. Solaris už má všetky verzie dávno odskúšané, dokonca v drsných rumunských, estónskych a lotyšských podmienkach. Existujú dokonca aj 9 a 11m verzie, takže to máme spolu 6 verzií a CNG už vraj tiež bude čoskoro skutočnosťou, vrátane schválenej homologizácie.
Reply on: Otaznicek #22083:

Rozchod trate sa meria z rozchodu koľaje. A
rozchod koľaje je vzdialenosť medzi vnútornými hranami hláv koľajnice podľa typu koľajnice. Vnútorná hlava koľajnice je od 10 do cca 15 mm od temena hlavy koľajnice. V BA je to presne 1000 milimetrov. Ak budeš merať od zaoblenia smerom ku žiabku, vyjde Ti viac, cca do 1010 mm, ale dovolené sú aj prevádzkové odchýlky '-)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.