Podľa mňa by to tiež stačilo, len niektorí čo sa do toho vyznajú viac hovorili že tam je problém s palubákmi. A hlavne treba mať nastavenú vysokú hlasitosť v palubáku, lebo niekde to vôbec nie je počuť
K hláseniu, podľa mňa by to stačilo iba na hlavnrjšívh zastávkach a tam kde sa odpája z trasy..
Napríklad pri 4ke by stačilo na Kamennom, Trnavské a pred Zátišim..
A 84 má dojazd cez Ovšište ci?? Tam by fakt stačilo zahlásiť na Damborského, Zochovej a Farského...
Hlavne nechápem logiku prehrávania týchto hlásení v čase keď už vozidlo ide mimo hlavnej trasy. To ako keby na L21 hlásilo nasleduje zastávka: ŽST Devínska Nová Ves, spoj ide na konečnú VW2.
Hlasenie v 3016 na L80: Nasleduje zastavka: Udernicka, kupalisko. Spoj ide na konecnu: Kupalisko Matador. V jedkom hlaseni predchadzajuci aj aktualny nazov tej istej zastavky
Off-topic ale prečo sa na autobusoch toľko nepoužívajú dvere, ktoré sa vysúvajú von ako na električmách 29T/30T. Podľa mňa sú dvere, ktoré sa otvárajú dovnútra veľmi nepraktické (zaberajú miesto pre cestujúcich, ktorí stoja pri dverách a každú zastávku si musia dávať pozor aby im nepricviklo topánku). Viem, že Mercedes robí takéto vysúvacie dvere, ale prečo sa to nerobí viac?
Lebo tam bolo možné navrhnúť len 3 linky, nie 13. A keby aplikovali návrhy niektorých (mal som takého spolužiaka), tak sa tie linky nestretnú ani v garáži.
Cestujúci,poprosím o pozornosť: v autobuse 196 smer žst Nové mesto som dnes16.10.2019 tesne pred ôsmou ráno niekde za Prístavným mosom stratila tmavé dioptrické okuliare na zlatej retiazke. Sedela som na sedadle za vodičom. Prosím, ak ich niekto našiel, odovzdajte vodičovi, alebo na dispečingu. Nálezcu odmením. Jana
Koľko rokov sme mali ako projekt na istej bližšie nešpecifikovanej vzdelávacej inštitúcii navrhovať MHD v jednom bližšie nešpecifikovanom meste v Košickom kraji a furt nič... Tststs...
4. A k tej električke... písal že to mali nejaký projekt na strednej skole. Neviem kedy študoval, ale až za Ďurkovskeho v 2003/04 sa rozhodlo o električke (a opustila sa myšlienka metra) a medzičasom sa zvažoval aj tram-train. Takže pochybujemm, že by spomínaná práca bola nejak reálna.
1. Poznám dost rodinných Bratislavčanov, ktorí robia/robili vodičov a občas zabudli odbočiť, blbo zašli.... Rovnako tak mám pocit, že ani niektorí rodní Slováci nevedia po slovensky.
2. Ako (ne) funguje klíma všetci vieme, zas na druhej strane badať zmeny k lepšiemu (aj keď zázraky na počkanie nie je možné čakať).
3. Dopytove tlačidlá detto, však tu boli aj články o tom, a tiež v novom tendri si DP zadal, že chce mechanické.
Časť z nich spadá to kategórie "nie je to pravda, ale mohla by byť". Dokonca som mal miestami pocit, že si anonyma vymyslela redakcia. Napr. k zablúdeným Ukrajincom. Keby si išiel robiť vodiča do Solúna a po grécky nevedel ani ˇf a zároveň mal oprávnenie vedenie autobusu, o čo väčší problém by si mal s orientáciou v meste ako napríklad Konstantinos Ligokarotos z Gavdosu?
ako laik som si to celé prečítal a mám otázku na informovanejších - keď pominiem jeho nechuť k uniforme, čo vravíte na jeho ostatné tvrdenia (Ukrajinci, klimatizácia, dopytové tlačidlá, električka do Petržalky, ...) ?