Momentálne to už nehlási dvakrát, ale len pri odchode. A stále neviem dobre rozlúštiť to anglické hlásenie. V busoch hlási This trip... ale mám pocit, že v električkách hlási This tram...
Taká N80 napríklad prečo hlási smerom do Petržalky, že spoj ide na konečnú Kúpalisko Matador (nehovoriac o tom, že takú zastávku už roky nemáme)?
Predpokladám, že to ťahá z dennej 80-ky, tie hlásenia sú zrejme priradené ku cieľom, no v tomto konkrétnom prípade sa opäť zabudlo, že život nekončí po jedenástej večer - a ešte je to aj nesprávne pomenované.
Okej, dik za info, budem sa tešiť Ja by som asi zatiaľ preferoval nehlásiť to vôbec kým to nebude možné spraviť lepšie, ale keď je to dočasné, tak budiš.
Stále ide o operatívne riešenie v rovine buď to nebude hlásiť vôbec, alebo to bude hlásiť takto. Ale rieši sa to s dodávateľom SW a HW tak, aby bolo možné tieto hlásenia rozumne zaviesť koncepčne a systematicky na všetky vydlicové linky.
Celkovo je tá realizácia hlásení pomerne nešťastná. Dúfal som že sú to len nejake pôrodné ťažkosti (a že sa ponáhlali kvôli deliacej sa L4), ale začína to pôsobiť ako keby to takto malo zostať natrvalo. Určite najväčším problémom je nezmyselné hlásenie na každej zastávke a to dokonca dva krát (!), malo by to byť len v uzloch a bezprostredne pred rozdelením trasy - a hlavne buď len pri zastavení, alebo odchode z predchádzajúcej zastávky. Určite nie dva krát po sebe.
V súćasnej podobe to dosť spamuje a skôr bude mať za následok, že ľudia to prestanú počúvať.
Podľa mňa by to tiež stačilo, len niektorí čo sa do toho vyznajú viac hovorili že tam je problém s palubákmi. A hlavne treba mať nastavenú vysokú hlasitosť v palubáku, lebo niekde to vôbec nie je počuť
K hláseniu, podľa mňa by to stačilo iba na hlavnrjšívh zastávkach a tam kde sa odpája z trasy..
Napríklad pri 4ke by stačilo na Kamennom, Trnavské a pred Zátišim..
A 84 má dojazd cez Ovšište ci?? Tam by fakt stačilo zahlásiť na Damborského, Zochovej a Farského...
Hlavne nechápem logiku prehrávania týchto hlásení v čase keď už vozidlo ide mimo hlavnej trasy. To ako keby na L21 hlásilo nasleduje zastávka: ŽST Devínska Nová Ves, spoj ide na konečnú VW2.
Hlasenie v 3016 na L80: Nasleduje zastavka: Udernicka, kupalisko. Spoj ide na konecnu: Kupalisko Matador. V jedkom hlaseni predchadzajuci aj aktualny nazov tej istej zastavky
Off-topic ale prečo sa na autobusoch toľko nepoužívajú dvere, ktoré sa vysúvajú von ako na električmách 29T/30T. Podľa mňa sú dvere, ktoré sa otvárajú dovnútra veľmi nepraktické (zaberajú miesto pre cestujúcich, ktorí stoja pri dverách a každú zastávku si musia dávať pozor aby im nepricviklo topánku). Viem, že Mercedes robí takéto vysúvacie dvere, ale prečo sa to nerobí viac?
Lebo tam bolo možné navrhnúť len 3 linky, nie 13. A keby aplikovali návrhy niektorých (mal som takého spolužiaka), tak sa tie linky nestretnú ani v garáži.
Cestujúci,poprosím o pozornosť: v autobuse 196 smer žst Nové mesto som dnes16.10.2019 tesne pred ôsmou ráno niekde za Prístavným mosom stratila tmavé dioptrické okuliare na zlatej retiazke. Sedela som na sedadle za vodičom. Prosím, ak ich niekto našiel, odovzdajte vodičovi, alebo na dispečingu. Nálezcu odmením. Jana
Najbezpečnejšie je stanovovať si ciele, ktoré ZSSK nemá možnosť ovplyvniť.
To sa potom stačí vyhovoriť na iných a netreba nič robiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.