"http://imhd.sk/transport/index.php?img=24086&typ=gm
skoda ze takto nevyzera Molecova"
- (Brno, Klusáčkova) V špičke tam prichádza voz skoro každú minútu, navyše sa tam motajú aj autá. Zaujímavé, že tam to ide a na Molecovej satonedá.
Tie tvoje reci o fackach ma fakt bavia. Myslis ze by som si to nechal? Nemal by som ZIADEN problem ti dat tiez. A budem sa k tebe spravat hociako, nakolko pre mna si len SAD, nehodny toho aby som sa k tebe spraval ako k Bohu.
skutočne plodné čítanie posledných 15 strán odvčera:
Veľmi so som sa pobavil na #96853, skutočne odporúčam do pozornosti:
Marcelllooo okrem odborníka na dopravu aj behá po uliciach a vyháňa feťákov z Petržalky - nejako ho napadol nebezpečný vírus ficizmus - všadebolavšetkovidel "prispel som k vycisteniu ulice od fetakov a vselijakych zivlov" a sám dokáže niekoľkonásobne zvýšiť ceny nehnuteľností "dosiahol som... zhodnotene bytov o vyse 528% za 5 rokov" takže je jasné, vďaka komu sú teraz byty v Petržalke také drahé, "ďakujem" ? btw máš nejaké divné počty to je zhodnotenie o 428 pct, keď ti cena napr. vzrastie zo 700 tis na 1,4 mil, to je zhodnotenie o sto a nie dvesto. btw som si myslel, že tvorba cien = ponuka vs. dopyt + informácie navyše, ktoré má jedna alebo druhá strana, ale Marcelllooo asi založil nový ekonomický smer.
* Keďže je taký všeumelec (ani Bohuš Císař sa naňho asi nechytá) a vie všetko vybaviť, chcel by som ho požiadať o čo najrýchlejšie zavedenie trolejbusovej dopravy cez Apollo, o ktorom sa hovorí od spustenia Apolla, ?
a o vytvorenie druhej vetvy petržalskej radiály v smere Bosákova - Ovsište prípadne môže byť aj namiesto pôvodnej vetvy Bosákova - Janíkov dvor, ak ju nechcete na Rovniankovej a kľudne si tam potom jazdite flambovanými 12m Karosami alebo 9,5m Sormi ?
* Keď je preňho také nevýhodné prepojenie cez Starý most, niekde som čítal, že nejaký exot (meno si nepamätám) navrhol aj vytvorenie trate iba Bosákova - Janíkov dvor - mal by sa pridať k nemu (či aj on na tom pracoval?) a všetci Petržalčania mu určite poďakujú...
* Najvyšší manažér by si mohol aspoň pozrieť učebnicu Slovenský jazyk pre ZŠ (to už fakt neviem, ktorý ročník), aké I a Y sa píše v prídavných menách v množnom čísle, keď je taký odborník na všetko.
* Re #96916 intony: príde, podiskutuje, pouráža (do pozornosti dávam najmä najmä "kreten" z #96910 či "sopliak" z #96991) a (snáď) zmizne... výrazy vhodné priam poslanca, hlasy krčmových už má isté ?
* Myslím, že tu bola otázka na najmúdrejšieho, aby vysvetlil rozdiel medzi pojmami plytký tunel a polozapustený variant - bolo to niekde aj skutočne vysvetlené?
* Stále sa tu operuje pojmom elina za 8 mld. nie je to vrátane nových vozňov? čiže koľko je trať, koľko z toho je most a koľko vozne?
a ešte jeden OT: * Re #96839 Ámos: nie som si istý, či pri zasadnutí/schôdzi "vlastníkov bytov a nebytových pristorov" nestačí aj jednoduchá väčšina prítomných vlastníkov pri hlasovaní hodinu po začiatku schôdze
písalo sa, že z tej maškarády evrobadžet zaplatíamä nejaké 4 miliardy, čo teda 85 % nebude ani náhodou, aby to nebolo presne naopak ? Necháme seba prekvapiť.
A som zvedavý aj na to nekorupčné prostredie ?
A na kvalitu a na termíny a vôbec na všetko.
Pocuj, drzan. Ak si myslis, ze budem trpiet tvoje drze chovanie, si na omyle. Ak si myslis, ze mas pravo chovat sa drzo a druhy ma povinnost to znasat si na omyle.
Ak obhajujes pravo na nevychovanost a drze spravanie naznakom krytia adminom, je to na povazenie o urovni fora, ale mna tym nezastrasis.
aj napriek tomu musi byt takato stavba v sulade s uzemnym planom mesta. ci nie?
Štát môže zasahovať do činnosti obce a vyššieho územného celku len spôsobom ustanoveným zákonom. Ide oto, co si uradnici do zakona dali
Žiadne tovje údaje nie sú správne, keďže si tu žiadne exaktne kvantifikovateľné údaje nikdy nepriniesol. Priniesol si len svoje vysoko subjektívne názory.
Ale koniec koncov ak sa nemýlim špeciálny stavebný úrad pre železničné dráhy je Úrad pre reguláciu železničnej dopravy, resp. MDPT, takže bude rozhodovať štát.
V prvom rade neustupujte argumentom demagóga, ak nie sú pravdivé. Jeho definície deľby dopravnej práce nie sú pravdivé a nestanú sa pravdivými ich neustálym opakovaním.
1) Nevyjadruj sa k veciam, ktorým NErozumieš.
2) Stokrát opakovaná lož sa NEstane pravdou.
3) V tuneli sa píše s mäkkým i na konci. U vyštudovaného kvalifikovaného autorizovaného matičného inžiniera by som očakával plnú znalosť niečoho tak elementárneho, ako je rodný jazyk.
Obávam sa, veľmi vážne sa obávam, že o banoch na tomto fóre nebudeš rozhodovať ty. Ty môžeš dávať bany na diskusnom fóre Rovniankovej 14.
Ja zase narhujem udeľovanie banov za kolovrátkovanie a vedenie nereflexného monológu. Príklad: všetky príspevky od Marcela Slávika.
Re #97085 Marcelllooo: Nie nema. Stat nemoze prinutit stavebny urad vydat stavebne rozhodnutie v rozpore s uzemnym planom. Ten sa moze zmenit iba demokratickym hlasovanim 3/5 vacsiny mestskeho zastupitelstva. Ziadny statny uradnik nemoze zmenit rozhodnutie MsZ. Nie sme v komunizme, ked stat rozhodoval.
Takze po 20 rokoch uz budu po nom moct jazdit len cyklisti, lebo oprava zrejme nebude spocivat v dosiahnuti parametrov z roku 1945, ale len v natreti a zdvihnuti sucasneho mosta, ze? A k odhadom uvedenych panov sa vyjadrovat nebudem. Jeden z nich nedavno vycital novemu systemu nocnej dopravy z dopravneho hladiska velku neefektivnost. Navrhoval lahodky typu okruzna linka po meste a viacero konecnych zastavok nocnych spojov v styku z okruznou linkou, takze vacsina ludi by v noci musela jazdit na dva prestupy a to vsetko pri zvysenej vyprave vozidiel a nezmenenom intervale. Zhrnute: dopravca ma drahsiu dopravu, cestujuci ma nezmeneny interval, viac prestupov a dlhsiu cestu. Tento odhad je zrejme podobnych "kvalit".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.