Reply on: Marcelllooo #96640:
"..okrem...elektricky budovat este aj stvropruh paralelne s nou?" - Tu by sme možno našli spoločnú reč. Ja si myslím, že štvorpruh netreba, stačí "dopravne ukľudnený" dvojpruh. Vzhľadom na to, že štvorpruh je podstatne väčšia bariéra ako električka, očakával by som, že proti štvorpruhu budeš bojovať urputnejšie, ako proti električke. Z toho, že nebojuješ, som sa domnieval, že jazdíš autom. Ak to tak nie je, beriem späť, ? ale Tvoj "vzťah" k štvorpuhu by si mohol vysvetliť.
Marcelllooo
- hluk: samozrejme, ze u nadzemnej eliny je hluk vacsi ako u tej v plytkom tunely. Plytky tunel je al zvukovou izolaciou. Ludia, ktori ziju v blizkosti pozemnych elektriciek su vystaveny zvysenemu hluku a z toho prameniacemu zatazeniu.
- barierovost: preto ja nehovorim ani o pozmenom ani o polozapustenom variante ale o tzv. plytkom tunely. PLytky tunel je bezbarierove a navyse esteticke riesenie, nakolko teren je parkovo upraveny. Si si ist ze nie ja o voze a ty o koze?
- skor ci je lepsia skodovka (bars aj nova oktavka) alebo medved. nie je to vsak jedine kriterium, samozrejme. v pripade BA som vsak podozrievavy, ze by zopsuli aj to, co sa da urobit dobre.
- na ukor tej zelen, ktora bude nad elektrickovou tratou v pripade plytkeho tunela. Nehovoriac o tom, ze na streche plytkeho tunela nie je mozne viest dalsiu komunikaciu.
- stare mesto=uzke hrdlo: to je problem elektrickoveho riesenia, ze brzdi tranzit a blokuje ine linky ako aj ine druhy dorpavy.
- VUD spocital, ze nie je.