Všimol som si na Záhradníckej ul. pri tej zrekonštruovanej časti v smere do mesta, cca niekde v strede električkovú svet. signalizáciu a potom ďalej bol na stĺpiku nejaký prístroj. Nevie niekto k čomu to tam je ?
Najhoršie je, že za takéto dopravné plánovanie a realizáciu niekto nenesie zodpovednosť... a médiá sú natoľko tupé, že jediné, čo dokážu, akurát reprodukovať vyjadrenia z magoriátu... prípadne ešte dať slovo expertovi na dopravnú pripepustnosť Jozefovi Drahovskému.
Moj odhad je rovnaky ,len neviem ci ma vyznam,aby chodila linka 96 s novou trasou uz od rana k Avionu a aj k letisku ,nakolko AVION sa asi otvara az po 8. hodine . Isto by sa tym usetrili dake tie vozy,keby chodila v rannej spickej len L196. A este to bude stat na kazdej zastavke ?
Kto ide vypravovat L96 a L196 ??? Ci 2ka ako doteraz ???
Chcel by som sa spýtať či niekto nevie viac o tej zmene na 96-ke. Konkrétne interval v sedle a cez víkend a či sa neplánuje zastavovanie na zástavke Nevädzová obojsmerne.
Myslim ze system cislovania kedy sa doplnkova/pripojna linka odvodi pridanim jednotky na zaciatok (91-191, 51-151, 7-17, 96-196...) je dobry. Alebo mas nieco konkretne co na nom povazujes zle?
To je pravda, ale v useku Novy most - Patronka chodi zaroven dost vytazena. Mozno by bolo najlepsie najprv to vyskusat na jednom poradi a na zaklade toho rozhodnut
Ad. ostatne linky:
51 - Je znacne vyuzivana seniormi (ktorym je aj nepriamo urcena), preto viac vyhovuje primestske vozidlo. Navyse nie je tak naplnena aby tam bolo treba mestsky voz.
55 - Dal som ju tam kvoli tomu ze mala prejazdy na 630.. prave som to vsak pozeral a uz tie prejazdy nie su, cize beriem spat
180 - OK, mas pravdu.. najlepsie by aj tak bolo dat tam Sprinter.
Na 901? Prímestský bus by tam síce pasoval, ale keďže už 9.5 je tam vysoko nadbytočný, dávať tam bus o meter dlhší mi nepripadá ako práve optimálne riešenie.