Pokiaľ viem tak v dostatočnom predstihu sa spúšťa signalizácia ešte než sa závory spustia a ak niekto nerešpektuje svetelnú signalizáciu je to to isté ako keď niekto vbehne do križovatky na červenú. Povinnosť, železníc je splnená tým, že je tam signalizácia a keby sa tam dakto nacpal aj napriek závorám tak jeho smola! A navyše uvažuj teraz trochu ty. Keď tam niesú závory ale pred dotyčným stoja autá čo mu blokujú odjazd z priecestia, tak je to úplne ale úplne jedno či tam sú alebo nie, ale aspoň sa za neho nestihne ďalší idiot nacpať keď sa závory spustia. Čiže závory niesú vôbec dôvod nehôd, ako to tu niektorí "znalci" prezentujú. Dôvodom je arogancia a sprostosť šoférov. A pokiaľ viem závory majú nehodám predchádzať.
Myslím, že až na Teba všetci pochopili, že závory by na danom mieste nič nevyriešili. Väčšina z nehôd, ktoré tam doteraz boli, by sa stala aj keby tam tie závory boli. Jediný rozumný spôsob, ako sa dá to priecestie vyriešiť, je mimoúrovňovo.
ani jedna z tebou navrhovanych variant nie je zrovna najlepsia.... pri b) mas problem ze si eliminoval weekendove spojenie stareho sidliska s ruzinovom (obe linky na astronomicku - 87 aj 67 trasujes po hradskej)
a smotne predlzenie 65ky ci uz v tom co sa pripravuje alebo aj tom co navrhujes mi nedava velmi velky zmysel a neviem ci bude neak relevantne vytazene... (ale mozem sa aj mylit); moznost a) sa mi ale pozdava ako mensie zlo...
likvidacia 178cky je sice skoda ale dala sa aj ocakavat vzhladom na vyvoj zataze (aspon co v rannych spickach mam moznost vidiet)
Re #128286 MiroBA: nemam nic proti volvu, ale ten jeden kus co som mal moznost na vlastnej kozi vyskusat na mna prilis velky dojem neurobil (a to je dost zle kedze by to tu malo byt na prezentaciu), lutujem vodica co ho v ten den mal... ta sluzba je delenka, a popoludni som ho videl opat - na zastavke s ludmi, akurat restartoval voz... pri zimnom stadione ho uz medzitym obehla nasledujuca 78ma (ja som ho videl z trolejbusu), to naozaj radsej plynovu vrakosu, s tou je sice riziko ze sa po ceste poserie, ale to je len riziko (a este som to v reali nezazil), kdezto to volvo bola istota ze nacas do ciela nedorazim (a mozno budem aj skor ak si pockam na dalsi spoj)...
Re #128299 Peon: to ani nestras... to uz budu bezdaci smradit okrem 87ciek aj 67ky ????
Ja by som skôr navrhol v každom prípade individuálny prístup podľa zdravého rozumu.
Keď chceš podrobnejšie tak:
tam, kde je frekventovaná premávka vlakov aj dopravy križujúcej priecestie, poprípade, kde je priecestie ľahko priehľadnuteľné umiestniť aj závory. Rýchlosť vlakov by som tiež bral do úvahy.
Krásny prípad individuálneho prístupu je práve toto dotknuté priecestie. Totiž "teoretici", čo tu nikdy neboli, by sem hneď dali závory...
síce som tadiaľ šiel v živote dvakrát a asi 10x okolo priecestia (mimochodom, ta križovatka je nafigu aj odhliadnuc od priecestia), tak ti poviem jedno...
ak by si tam dal závory, tak
a) by si skrachoval na kúpe závor, pretože Ti garantujem, že každý deň (a to nepreháňam) by tam niekto ostal visieť medzi závorami a riešenie by bolo ich proste prepáliť
b) by sa tam stávali nehody a tragické oveľa častejšie...
Dnes som si (ne)chtiac počul rozhorčenie jedného pána, ktorého pletie, že 96-ka bola presmerovaná k Avionu, zatiaľ čo k ŽST Nové Mesto kam on chodí ide 196-ka. Podľa neho to malo byť naopak, lebo takto ho to mýli. ?
Hmm, v novom CP 67-ky je písaná aj zastávka "Váhostav" (pri Darexe). Tam doteraz stála iba 87-ka (67 a 78 tam nestáli). Nikdy som nepochopil prečo. Veď je to zastávka na znamenie a 67, 78 ani 87 nie sú expresné linky.
Pozerám na tú 65, že pôjde cez zastávky "Podzáhradná" a "Slovnaftská", čo podľa mňa nie je zlý nápad, pretože takto vznikne možnosť prestupu z / na linky 70 a 87. ?
to odbočovanie pre iad smer Ivanska-daľava a opačne /ako L67 donedávna/ je úplne v súčasnosti reálne. Používam toto priecestie denne do/z práce. Len by ma zaujímalo, či sa toto odbočovanie zruší a ostane len smer: Ivanska-Trnavská a opačne, resp. Trnavská-Vrakunská a opačne. Momentálne sú všetky smery na tejto križovatke bez obmedzenia. Len L 67 bola presmerovaná!