Kde sa o tom píše? Kto ďalší vie túto "tajnú" informáciu potvrdiť? Na webe DPMŽ totiž nič nie je a po zlých skúsenostiach s neoverenými správami si radšej trikrát rozmyslím, čo dám do noviniek na našom webe.
Skús byť trocha objektívny. Áno, najnovší žilinský trolejbus má štyri roky (rok výroby 2002). Ale najstarší má len trinásť! A to je na trolejbus ešte vcelku mladý vek. Vekový priemer žilinských trolejbusov tak podľa nášho katalógu vychádza na (po zaokrúhlení) cca. 11 rokov. No v Prešove je priemerný vek trolejbusov o tri rok vyšší! Najmladší má síce len päť rokov, no najstaršie majú dvadsať na krku. V Žiline sa trolejbusom z roku 1986 neodvezieš. Takže je úplne logické, že Prešov začína siahať po obnove trolejbusového parku. Žilina má v tomto ešte rok-dva čas.
V žilinských podmienkach by sa nákup nového trolejbusu hodil skôr z funkčného hľadiska, a síce z dôvodu nízkopodlažnosti, ktorá v tomto meste tak chýba. Tu samozrejme súhlasím. No určite prestárly trolejbusový park nie je to, čo Žilinu dnes trápi.
Čo je??Všetci nakupujú NP trolejbusy a v Žiline to stagnuje...noo,nepekné...a to,že trolejbusova metropola...hmm,najnovvší trolejbus má 5 rokov...robme niečo,PO a BA už nás tromfli... ?
P.S.: Mimochodom, tato staronova zmena (moznost kupit si rocny cestovny listok za 1 Sk) sa tyka len tych ZTP/S-karov, ktori maju trvaly pobyt v meste Presove. Vzniklu "stratu" totiz DPMP uhradza mesto. Pre postihnutych z Velkeho Sarisa a dalsich osmich obci, kam MHD PO jazdi, sa nic nemeni - nadalej platia polovicne, lebo ich obce tuto stratu neuhradzaju.
K tomu by sa mohol vyjadriť Juraj. Osobne si myslím, že to nie je celkom tak, ako píšeš.... A nezabudni si všímať aj normálny trend dnešnej spoločnosti - ten sa volá pohodlie a s tým spojené vlastné auto... - čiže úbytok cestujúcich... Myslím si , že DPMŽ sa snaží robiť aspoň niečo pre cestujúcich.... A každý krok treba oceniť. Z iných miest nám kvalitu vozového parku a obslužnosť jednotlivých častí závidia.... Takže nie je vššetko až také čierne - ale ani ideálne. A potom sa nedá obsluhovať Žilinu len tak , určite by sa dalo viac, ale chýbajú nejaké korunky..... Kto robí v odvetví doprava + služby, určite chápe, čo tu píšem....
Nezda sa vam, ze MHDeckou v Ziline cestuje coraz menej ludi?
Aspon mne sa zda, ze po zmene tras T busov chodi linka č.4 a 14 poloprazdna, na L3 som tiez vzdy natrafil ako isla v zavese 6ky s minimom cestujucich a L13 je v case 7,34 - 7,54 zo stanice vecen meskajuca a preplnena....
Jedna pracovnicka na pol uvazku nerobi nic ine len opravuje alebo sije nove potahy - a nestaci. Nepisal som o tych, ktore sa rozpadnu casom a pouzivanim, ale o tych, ktore cestujuci ZAMERNE REZU OSTRYMI PREDMETMI.
to mas svetu pravdu,ale aj tak nemozes chciet aby sedacky po desat rocnom pouzivani boli ako nove a za to cestujuci nemoze.Nic v zlom,ale nasiel by si niekto z vedenia cas,a pozrel si latkove potahy v tr.230,233,to nepotrebuje komentar.Nie som ziadna fajnovka,nosim rifle,ale videl som,ze niektore paničky v bielych kostymoch radsej stali.Juraj,ved to nie je az taka velka investicia.Ale musim aj pochvalit dvoch vodicov jazdiacich na tr.238,ktori si pravidelne cistia interier vozidla po fixkach.
poslednou klbovou karosou je 113stka,kupena v r.1995,takze po 11rocnom cakani k nam zavitaju opat klbaky ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír