Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #8198:
Oznam je prilepeny v kazdom(?) trolejbuse,aj ked ja som ho videl len v jednom,ale to bude tym,ze v poslednych dnoch som cestoval len 1x.
Reply on: Mza #8195:
Kde sa o tom píše? Kto ďalší vie túto "tajnú" informáciu potvrdiť? Na webe DPMŽ totiž nič nie je a po zlých skúsenostiach s neoverenými správami si radšej trikrát rozmyslím, čo dám do noviniek na našom webe.
Reply on: Valec #8196:
A čo prestup z MHD na rajeckú železnicu a naopak? Tam nebude žiadna zmena?
Reply on: Mza #8195:
No myslím si, že až teraz začne byť prestupná tarifa zaujímavá. ?
neviem,ci to tu uz bolo spominane,ale od 1.6. sa menia ceny prestupnych listkov z 19Sk na 15Sk a z 13Sk na 11Sk.
Reply on: kubik #8190:
vid #8035
Reply on: Vladimír #8192:
Dakujem...mas pravdu,som si neuvedomil niektore veci,ale zase NP chybaju,si myslim. ?
Reply on: kubik #8190:
Skús byť trocha objektívny. Áno, najnovší žilinský trolejbus má štyri roky (rok výroby 2002). Ale najstarší má len trinásť! A to je na trolejbus ešte vcelku mladý vek. Vekový priemer žilinských trolejbusov tak podľa nášho katalógu vychádza na (po zaokrúhlení) cca. 11 rokov. No v Prešove je priemerný vek trolejbusov o tri rok vyšší! Najmladší má síce len päť rokov, no najstaršie majú dvadsať na krku. V Žiline sa trolejbusom z roku 1986 neodvezieš. Takže je úplne logické, že Prešov začína siahať po obnove trolejbusového parku. Žilina má v tomto ešte rok-dva čas.
V žilinských podmienkach by sa nákup nového trolejbusu hodil skôr z funkčného hľadiska, a síce z dôvodu nízkopodlažnosti, ktorá v tomto meste tak chýba. Tu samozrejme súhlasím. No určite prestárly trolejbusový park nie je to, čo Žilinu dnes trápi.
Alebo čo taký Zlín??O 13 000 menšie mesto...
Čo je??Všetci nakupujú NP trolejbusy a v Žiline to stagnuje...noo,nepekné...a to,že trolejbusova metropola...hmm,najnovvší trolejbus má 5 rokov...robme niečo,PO a BA už nás tromfli... ?
Reply on: LUK #8187:
P.S.: Mimochodom, tato staronova zmena (moznost kupit si rocny cestovny listok za 1 Sk) sa tyka len tych ZTP/S-karov, ktori maju trvaly pobyt v meste Presove. Vzniklu "stratu" totiz DPMP uhradza mesto. Pre postihnutych z Velkeho Sarisa a dalsich osmich obci, kam MHD PO jazdi, sa nic nemeni - nadalej platia polovicne, lebo ich obce tuto stratu neuhradzaju.
Reply on: LUK #8187:
To je ten vox populi, co sa vzdy ekonomom naschval ozyva.
Viem, že dávať to sem je čistá provokácia, ale keď je tu momentálne taká pohodička... ?

50% zľava z cestovného postihnutých v Prešove sa zmení
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2000
Reply on: marek #8182:
To sa nam nezda, to tak je.

2001: 24,55 mil
2002: 23,28 mil
2003: 19,33 mil
2004: 17,28 mil
2005: 15,6 mil
Reply on: Mza #8138:
Z Vlčincov po Hlbokej do centra. Okolím krásna trať typu Gmunden. ?
Reply on: marek #8182:
K tomu by sa mohol vyjadriť Juraj. Osobne si myslím, že to nie je celkom tak, ako píšeš.... A nezabudni si všímať aj normálny trend dnešnej spoločnosti - ten sa volá pohodlie a s tým spojené vlastné auto... - čiže úbytok cestujúcich... Myslím si , že DPMŽ sa snaží robiť aspoň niečo pre cestujúcich.... A každý krok treba oceniť. Z iných miest nám kvalitu vozového parku a obslužnosť jednotlivých častí závidia.... Takže nie je vššetko až také čierne - ale ani ideálne. A potom sa nedá obsluhovať Žilinu len tak , určite by sa dalo viac, ale chýbajú nejaké korunky..... Kto robí v odvetví doprava + služby, určite chápe, čo tu píšem....
Reply on: marek #8182:
Ved to je dobre nie? Cestujuci sa predsa len stazuju, nicia potahy na sedadlach a robia bordel. ?
Nezda sa vam, ze MHDeckou v Ziline cestuje coraz menej ludi?

Aspon mne sa zda, ze po zmene tras T busov chodi linka č.4 a 14 poloprazdna, na L3 som tiez vzdy natrafil ako isla v zavese 6ky s minimom cestujucich a L13 je v case 7,34 - 7,54 zo stanice vecen meskajuca a preplnena....
Reply on: URBINO #8180:
Jedna pracovnicka na pol uvazku nerobi nic ine len opravuje alebo sije nove potahy - a nestaci. Nepisal som o tych, ktore sa rozpadnu casom a pouzivanim, ale o tych, ktore cestujuci ZAMERNE REZU OSTRYMI PREDMETMI.
Reply on: Juraj #8172:
to mas svetu pravdu,ale aj tak nemozes chciet aby sedacky po desat rocnom pouzivani boli ako nove a za to cestujuci nemoze.Nic v zlom,ale nasiel by si niekto z vedenia cas,a pozrel si latkove potahy v tr.230,233,to nepotrebuje komentar.Nie som ziadna fajnovka,nosim rifle,ale videl som,ze niektore paničky v bielych kostymoch radsej stali.Juraj,ved to nie je az taka velka investicia.Ale musim aj pochvalit dvoch vodicov jazdiacich na tr.238,ktori si pravidelne cistia interier vozidla po fixkach.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.