Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #8047:
A možno nejaký celkom iný do Teheránu 😛 ?
Reakcia na: tbus #8046:
Jeden zo série 04 - 06.
Reakcia na: pete #8041:
Fuuuuj...dalsie Vrakosy Citehnis ?
Asi to bude tak....aj ja som si to prepocital vzhladom na cenu.
B961 budu asi pre KIU...predpokladam ❓
Reakcia na: Papyr #8035:
To mas pravdu...je mnoho inych veci,pre ktore by som PO vyzdvihol.Ano,viem,ze niektore trolejbusy su z roku 1986 u vas...len porovnaj,ako vyzeraju ony a ako vyzeraju nase trolejbusy...ved polovica je v porovnani s PO(viezol som sa na 70),hoci su mladsie,tak su v porovnani s tou 70,ktorou som isiel absolutny svincik ?

Ale pocul som,vraj u nas je nedostatok tr.vozov(neviem,co je na tom pravdy)... ❓
Reakcia na: pete #8041:
Tak to je dáka zmena, pôvodne malo byť zloženie autobusov iné.
Reakcia na: pete #8041:
este aby sa nezabudlo:

III.1.2) Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania sa bude financovať zo štátneho rozpočtu. Predpokladaná cena 58 000 000 SKK sa bude uhrádzať počas obdobia 60 mesiacov. (Zmluva medzi firmou KIA, vládou SR a mestom Žilina.)
Dnesny vestnik (VVO 2006 / 75):

II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup mestských autobusov: 3 ks kĺbových do dĺžky 18 m (obsaditeľnosť minimálne 160 miest) a 5 autobusov do dĺžky 12 m (obsaditeľnosť minimálne 95 miest).

II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
8 ks autobusov.
Predpokladané rozpätie hodnoty zákazky bez DPH: od 55 000 000 do 58 000 000. Mena: SKK.

IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených nižšie:
1. Celková lízingová cena – 55.
2. Lehota kompletnej dodávky autobusov – 30.
3. Záručný a pozáručný servis – 15.


-------------------------

Mne to podla predpokladanej ceny vychadza na 3x B961 + 5x Citelis. Je to tak?
Reakcia na: TeBeCe #8038:
To bude rozhodne zaujímavé.
Zmena dopravy
zilinskyvecernik.sk/archiv/2006/zv_16/str_2.html#2/7
Reakcia na: Papyr #8035:
Plus este nutno poznamenat, ze zilinske trolejbusy 201-221 boli dodane o rok skor, ako sa zacala prevadzka prvej trate, takze o ten rok, co nejazdili, su akoby mladsie.
Reakcia na: URBINO #8034:
To je výhoda, aspoň pri prestupe revízor nepozná, či nebol prešvihnutý čas tých 30 min. ?
Reakcia na: kubik #8029:
No, ja si nemyslim, ze je to take strasne. Je pravda, ze nemate tolko NP vozov ako Presov, ale je pravda aj to, ze autobusov mate dost a vase trolejbusy este nie su take stare, aby sa nahradzovali za kazdu cenu novymi a nizkopodlaznymi. Mozno by stalo za to kupit jeden-dva kusy, aby mohli aspon okolo tej nemocnice na niektorych garantovanych spojoch povozit starsich ludi a invalidov, ale urcite nie kvoli tomu, ze by vyvstala nutnost nahradzat stare trolejbusy. Musis si pockat na koniec zivotnosti tych trolejbusov, co mate. To este moze par rockov trvat, koniec koncov aj Presov kupuje svoje prve NP trolejbusy az tohto roku, a ide nimi nahradit 15Tr-ku z roku 1991 a 14Tr-ky z rokov 1986-87 (!!!). Zilina zaviedla trolejbus v r. 1994, tak ked to schvalne prezeniem, nejaky masovy nakup novych vozidiel ocakavaj tak okolo roku 2014.

Lebo ked povies ty A, ze Presov je pred vami, lebo ma viac NP vozidiel, ja poviem B, ze Presov ma v prevadzke aj dvadsatrocne (!) trolejbusy a iba 9 presovskych trolejbusov (z celkoveho poctu 44!) je mladsich ako 10 rokov. ZA ma priemerny vek trolejbusu 11 rokov, Presov 14 rokov. U autobusov je to ochlp lepsie, PO 9 rokov, ZA 10 rokov. A teraz sa mozeme bavit o tom, kto je lepsi a preco 🙂

Na Ziline mi vadi plno veci, ale akurat skladbu vozoveho parku a vek trolejbusov by som nekritizoval, lebo zilinske trolejbusy maju NAJNIZSI priemerny vek zo vsetkych trolejbusovych prevadzok na Slovensku.
Reakcia na: Miro #8032:
a este dalsi detail,pri oznacovani listka vam stale natlaci ako to bolo zvykom zilina a nie aktualny cas,aj to by trebalo nastavit
Reakcia na: Valec #8031:
No jo, tieto trolejbusy majú ako nárazníky poriadne traverzy, to taká 25Tr by asi obišla horšie.
Trolejbusu č.207 trvale svieti pravá predná smerovka, nejako to čudne v tom Rošere zapojili ?
Na križovatke Veľkej okružnej a Komenského sa stala nehoda trolejbusu #243 na L16 a osobného auta. Trolejbus má len pokrčený nárazník, auto je na tom dosť zle. Náhradu robí autobus #06.

Mimochodom autobusy z Oščadnice sa už vrátili.
Reakcia na: Valec #7946:
310CP je uz nie zilinska 🙂
Reakcia na: Vladimír #8010:
Dobre teda...beriem späť...ale musíš uznať,že sme aj tak pozadu...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.