Nebola,ale v dnesnom svete si myslim,ze klasicke autobusy uz nie je najlepsia volba kupovat,vid.niektore mesta v Polsku a Cesku=obnovuje sa uz LEN nizkopodlazakmi...
Nasa MHD by mohla mat aj zopar dalsich novych NP vozidiel, keby vacsinu populacie mesta netvorili intelektualne menej obohateni jedinci, ktori si od revolucie stale volia Najslovenskejsieho Ozrana, vdaka ktoremu mame kdesi v prdeli (Budatine) novu sochu Hurbana za 28 mil. Sk (a Stura sme uz ako nepotrebneho odhodili kamsi do DP). Ak sa vam to nepaci, tak Tankista odkazuje, aby ste si "lahli do tej kanalizacie a splachli sa do toho najvacsieho hovna."
tu ide skor o lizing pocas 60 mesiacov, nie dodavky pocas 60 mesiacov, nakolko vyhodnocovacim kriteriom je aj lehota kompletnej dodavky (cize vsetkych autobusov
Vlado,určite nebola, lebo kód CPV pre nízkopodlažné autobusy je 341 21 400-5 a v tomto prípade je uvedený 341 21 000-1,t.z.autobusy pričom obstarávateľ (aj verejný) je povinný uvádzať presný kód.DP Žilina uvádza,autobusy .Ak som dobre čítal doba dodávok je 60 mesiacov t.j.5 rokov.
Nechcem robit ziaden lobbying,ale kaby tu verejnu sutaz tak vyhral SOLARIS... ?
Vsak ked Citelisy/Citybusy zacnu vrzgat(a to vrzgaju ako symf.orchester),tak si uvedomia,preco kupovat SOLARIS ?
"Dopravný podnik mesta Žilina, s.r.o. (DPMŽ) hľadá dodávateľa ôsmich kusov autobusov. Predpokladaná hodnota zákazky sa pohybuje medzi 55 mil. Sk až 58 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty. Ako ďalej vyplýva z informácií zverejnených spoločnosťou, malo by ísť o tri kĺbové mestské autobusy do dĺžky 18 metrov s minimálne 160 miestami a päť autobusov do dĺžky ___päť___ metrov s obsaditeľnosťou minimálne 95 miest. "
Vyjadrenie poslanca MZ Žilina - MUDr. D. Klačka, k publikovaným názorom M. Prekopovej
V Žilinskom večerníku z 14. 3. 2006 v článku „Prieskumný autobus skončil „misiu„. Udejú sa zmeny v doprave?„ sú citované názory z listu M. Prekopovej, ktorý napísala do ŽV v súvislosti s akciou hájikovských poslancov, ktorú títo podnikli na splnenie požiadaviek občanov Hájika. Citované názory tak, ako boli uvedené v článku vopred spochybňovali serióznosť akcie „prieskumné autobusy„, hoci ešte nebolo vykonané jej vyhodnotenie a event. prínos. Taktiež boli citované údajne „zlé časy prieskumných spojov„ a údaj, že vraj „ľudia - aspoň v prvý týždeň - o prieskume nevedeli.„ Nakoľko som bol jedným z tých, ktorí akciu iniciovali a viedli, uvedené citácie sa dotýkali aj mňa. Keďže som nemal možnosť sa v spomenutom článku k citovaným názorom M. Prekopovej vyjadriť, dostal som priestor v článku „Najvhodnejší variant riešenia dopravy na Hájiku...„ uverejnenom v ŽV z 28. 3. 2006. Tohto vyjadrenia sa týka reakcia M. Prekopovej z 29. 3. 2006, ku ktorej uvádzam nasledovné:
1. Na mňa, ako poslanca MZ za Hájik, ktorý sa podieľal na rokovaní s DPMŽ a bol spolutvorcom akcie „prieskumné autobusy„, sa pani M. Prekopová neobrátila - ani osobne, ani telefonicky alebo listom, prípadne mailom! Pritom býva na Hájiku, a moja adresa, telefonický aj mailový kontakt sú jej voľne dostupné. Nič jej nebránilo obrátiť sa so svojimi pripomienkami aj na mňa tak, ako to urobilo mnoho iných hájikovských občanov. Napriek tomu kontaktovala médiá, a v ŽV boli publikované ako citácie z jej listu vyjadrenia, ktoré spochybňovali aj moju aktivitu ako poslanca. Takéto konanie z jej strany aj naďalej považujem za neseriózne.
2. V tomto bode M. Prekopová klame - cit.: „Poslanec D. Klačko uvádza, že som v liste tvrdila, že ...atď“ - koniec cit. Takéto niečo odo mňa nikdy nikde nebolo uverejnené. V článku uverejnenom v ŽV zo 14. 3. 2006 je uvedené ako citácia z jej listu „... že ľudia - aspoň v prvý týždeň - o prieskume nevedeli...„, a k tomuto som zareagoval v ŽV 28. 3. 2006. Trvám na tom, že tvrdenie z tejto citácie sa nezakladá na pravde. Dôkaz? Už 15. 2. 2006 som osobne vylepil oznámenia o akcii „prieskumné autobusy„ na zastávkach MHD a v skrinkách poslaneckých oznamov na Hájjiku, a tieto tam boli až do skončenia akcie. Okrem toho boli takéto oznamy včas vylepené aj v ďalších lokalitách na Hájiku. Navyše - oznamy boli zverejnené aj v žilinských médiách viac dní pred začiatkom akcie. Tieto fakty sa dajú ľahko overiť. Oznam sa vo všeobecnosti považuje za zverejnený, ak k tomu došlo spôsobom, v danom mieste obvyklým. Čo sa aj stalo, ako mi potvrdili desiatky obyvateľov Hájika, ktorí si oznamy všimli. Pokiaľ chce p. Prekopová niečo uviesť ako fakt, tak nech si to láskavo vopred overí.
Na záver. Vážená a milá pani M. Prekopová! Aj moje dieťa navštevuje ZŠ na Vlčincoch, aj ja cestujem trolejbusmi. Po skončení vyučovania deťom trvá cca 40 min., kým sa naobedujú. Ďalších cca 15 min., kým sa prezujú a dôjdu na zastávku MHD. V popoludňajších hodinách navyše mávajú 2 - 3x do týždňa krúžky, resp. mimoškolské aktivity. Týmto skutočnostiam sme prispôsobili vami tak neoprávnene kritizované odchody prieskumných autobusov z Vlčincov na Hájik. O význame jedného prázdninového týždňa v prieskume svedčí skutočnosť, že počas školských prázdnin je počet cestujúcich z Hájika priamo na Vlčince menší - ale aj ten je potrebné verifikovať. Ak vám tieto argumenty nestačia, tak vás nedokáže presvedčiť nič. Pre jednoduchšie dochádzanie, aj školákov, z Hájika na Vlčince sme viedli rokovania s DPMŽ a spoluorganizovali akciu „prieskumné autobusy„, ktorú vy neopodstatnene spochybňujete ešte pred jej vyhodnotením. Nakoľko so mnou komunikujete zatiaľ výlučne len cez médiá, týmto vás vyzývam na osobné stretnutie, kde môžeme uvedené skutočnosti prebrať podrobnejšie.
MUDr. Daniel Klačko, poslanec MZ v Žiline za volebný obvod č. 5 - Hájik
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.