.... bude zaujímavé sledovať ústretové kroky DP Prešov voči cestujúcim po minuloročnom 2mil schodku vo financiách.....
Juraj, viete načrtnúť, čo DPMŽ pripravuje tento rok pre žilinčanov ?
Juraj, viete načrtnúť, čo DPMŽ pripravuje tento rok pre žilinčanov ?
skarpo
Nastúpil som do spoja linky 26 odchod 6.13 zo zastávky Rosinská, Plemenársky podnik. O 6.17 autobus dorazil na križovatku Košická-Pri Celulózke (pod Vlčincami). Zaradil sa za vozidlá DPMŽ liniek 24 a 31 čakajúce na výjazd do križovatky. Signalizácia bola nefunkčná, svietila červená. Vytvorila sa kolóna vozidiel cez Celulózku až po križovatku na Rosinkách. Aj z Košickej ulice v smere od centra postupne zastavili 3 vozidlá DPMŽ. Napriek tomu ostatné vozidlá prechádzali cez križovatku v oboch smeroch aj napriek nefunkčnej signalizácii. Postupne naše vozidlo obehli 4 autobusy SAD Žilina na prímestských linkách z Višňového, Rosiny a Strečna aj vozidlá IAD. Dokonca nás obehol následný spoj linky 26 s odchodom o 6.30 zo zastávky Rosinská, Plemenársky podnik. O 6.45 sa dostavilo auto PZ a príslušníci PZ začali riadiť dopravu. Až vtedy konečne autobusy DPMŽ vyprázdnili priestor križovatky. Môj autobus sa na zastávke železničná stanica naplnil tak, že na následných zastávkach (hlavne Hurbanova a Hálkova) sa z neho nedalo vystúpiť ani doň nastúpiť. Do práce som sa dostavil o 30 minút neskôr. Autobus, ktorým som cestoval, bola Karosa B732, #68, ZA 734 AH.
Otázka : majú vodiči DPMŽ zákaz porušiť dopravné predpisy pri nefunkčnej svetelnej signalizácii na križovatke ? Ak by vyriešenie situácie trvalo nie 30 minút, ale 2 hodiny, budú tieto vozidlá stáť 2 hodiny v križovatke ?