Však časový tarif tam vôbec nemusí byť,ak chcú mať zastávkový tak nech ho majú ale nech je potom počet zastávok bez ohľadu na počet prestupov.Technicky nie je problém.Napr.prvé dve zastávky za dve koruny,ďalšie dve po korune a potom nech sú po 50 halierov,konkrétne čísla nie sú podstatné,podstatné je,že toto je skutočný výkonový tarif a nie to,čo zaň teraz vydávajú.
Miro
Ak by sme prijali Vladimírov názor, že na číslach liniek nezáleží, ale nemajú sa meniť, potom pri zavedení AVTD mohla L1 zostať tak ako bola a trolejbusy mohli dostať čísla napr. od 61, prípadne im prideliť akékoľvek voľné čísla. Vznikol by v tom podobný chaos ako je v bočných číslach autobusov, keď vozidlá z jednej dodávky nemajú čísla po sebe, ale pridelené také, aké boli práve voľné.
Podobný chaos je podľa mňa teraz v číslach liniek trolejbusov. S tým rozdielom, že bočné čísla vozidiel môžu byť cestujúcemu ukradnuté, ale čísla liniek nie.
Ozaj, nemali by sme vymyslieť nejaké číslo aj pre Rajeckú Anču, keď sa nám tak pekne integruje? ?