Však časový tarif tam vôbec nemusí byť,ak chcú mať zastávkový tak nech ho majú ale nech je potom počet zastávok bez ohľadu na počet prestupov.Technicky nie je problém.Napr.prvé dve zastávky za dve koruny,ďalšie dve po korune a potom nech sú po 50 halierov,konkrétne čísla nie sú podstatné,podstatné je,že toto je skutočný výkonový tarif a nie to,čo zaň teraz vydávajú.
Jozef
Je pravdou, že dôležité je aj číslovanie liniek. S pribudajúcimi linkami strácajú ľudia prehľad o jednotlivých spojoch. Teraz po zokruhovaní liniek najmä starší občania nerozumejú jednotlivým spojom. Sú však niektoré autobusové linky napr. 21 zabehnuté ťažké roky a nemyslím si, že všetky zmeny s číslovaním by prijali s radosťou cestujúci.
Už v minulých diskusiách som pripomienkoval, že na zastávkach MHD nie sú mapy liniek. Tento plán liniek je potrebný pre lepšiu orientáciu v MHD nielen pre domácich návštevníkov, ale hlavne pre cudzích. Pri terajšej zmene liniek DPMŽ vyvesil pri cestovných poriadkoch aj schému L5, L15, L7 a L17, ale prečo nechcú dať k cestovným poriadkom na zastávkach aj plán liniek MHD zostáva pre mňa záhadou. Tak ako sa na predajných miestach predávajú cestovné poriadky, tak tu by mal aj DPMŽ predávať pre zákazníkov mapky liniek.
s